Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ohw ja het verschil tussen electrisch gas en kabel ;-)….. Leuk verschilletje ja.
Ik heb ook geen storingen, doe het eigenlijk met al mijn auto’s zo.
Beetje extra capaciteit kan geen kwaad. Voltage blijft hetzelfde alleen het amperage stijgt. Waardoor je wat meer capaciteit hebt voor bijvoorbeeld in de winter, of dikke audio.
proefrijden met je auto, je gaat naar Lelystad niet naar Zandvoort.
Is dus meteen naar het rijk der fabelen geschoten. Is gewoon een uitgebreide APK die je auto ondergaat.
Je moet altijd meteen de papieren invullen ook particulier. Laatste kun je nog aanpakken doorrijder aangifte doen ofzo.
Maar Politie of andere overheidsinstelling meteen invullen anders ben je leuk in aap gelogeerd. Ervaring ja, heb voor diverse overheidsinstellingen gewerkt, maar er is nooit gesproken over dit soort afhandeling. Dus nummer afgeven en doorrijden.
het lek zit aan de onderzijde van de turbo, daar lekt het uit. Zo te horen heb jij hetzelfde als dat ik had.
Bij mij stonk het zo erg dat ik er misselijk van werd, later werd het nog erger. Toen kwam er blauwe rook onder de motorkap vandaan en begon het nog harder te stinken. Toen toch maar nieuwe turbo gekocht.
12 februari 2012 om 11:00 In reactie op: Zafira A OPC: bevestigingspunten voor- en achterbumper #17969729even rondom met torx nalopen en de achterklep openen. Dan ben je echt al een heel eind.
Onderop op de hoeken zitten ook nog punten, wielkuip, en over de breedte onder en boven. Klaar. De rest is vastgeklikt. Ik denk dat als je eenmaal begint dat je er vanzelf achter komt hoe het vast gemaakt zit. Zo kwam ik er ook achter, ging eigenlijk best eenvoudig.
zonde he dat zoiets zo stuk kan gaan…
Succes met de wederopbouw van je motorblok. Wat je ook kan doen is een compleet z20leh blok erin lepelen. Kost wel wat meer dan bovenbeschreven oplossingen maar gaat gegarandeerd zorgen voor een bigsmile. :D
Originele turbo nog zeker?
Let op als je boel gaat vervangen of laat vervangen, velen vinden dit lucratief en komen ze met tarieven van rond de 1900 euro.
Laat je niet foppen een turbo kost in NL 774 euro. Dit betreft een z20leh turbo. Dus dan zouden ze 1200 euro rekenen voor montage en klein materiaal. Incl materiaal ben je ongeveer 1000 euro kwijt.
Is wel te maken, als je een set speaker op offert dan kun je daar een line out van maken dmv een adapter.
Maar schoon is het niet zeg maar, je kan beter origineel dumpen en een dikke Alpine kopen ofzo.
Maar euh ff een tip, als je Dell zelf belt krijg je meestal wel korting.
En als je een Dell prefererend partner opzoekt dan kun je nog meer krijgen. Dell heeft tegenwoordig niet meer alleen de sales touwtjes in handen van hun eigen producten.
Kun je de server niet opwaarderen en de aanschaf uitstellen? Als alles nog knap werkt.
19 januari 2012 om 05:52 In reactie op: Wat is Twinport?? En extra vraag rijbereik van z1.4xep #17977427Bedankt voor de goede uitleg.
Maar het zit niet in de kop van de motor, dus het zou zelf nog achteraf te realiseren zijn als men dit zou willen?? Of kan dat nou ook weer niet. Lijkt mij best een goede innovatie.
Maar het is ook weer niet zo dat iedere 2003 corsa deze optie heeft. Is wel jammer, bemoeilijkt het zoeken.
rij je weg in zijn 2 dan kom je ook weg hoor. Gewoon weer een extra knopje op je dash voor de knopjes liefhebbers onder ons.
Als je erop klopt en het wordt beter, dan lijkt het mij dat er iets los zit. Ik zou het laten checken door ze.
En dikker daarom past er meer koelvloeistof in en koelt hij beter dan de standaard radiateur.
14 december 2011 om 06:11 In reactie op: friedrich/klasen/miltek uitlaatsystemen (vxr) tbv astra opc1 #17869225mooi toch, rijdt prettiger zo.
Ik zou een volledig alu nemen, als je nu toch geld moet gaan uitgeven. Mocht dat plastic ding gaan lekken kun je hem weggooien, gaat die alu lekken kun je hem wellicht nog laten lassen.
mijn diesel uit 99 begon olie te verbruiken toen deze zooi erin zat, toen de olie weer ververst was, geen druppel meer.
13 december 2011 om 06:09 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925561@Baas J. wrote:
APK goedgekeurd (inclusief steekproef) :D
Geprobeerd de Astra VXR achterremmen erop te krijgen… drager blijkt niet te passen, zal ook van een VXR moeten zijn blijkbaar…nu op maar op zoek naar andere remklauwen, het zal ook eens meezitten :puke
Linkjes van mij gaan naar ebay :D
Als je LET turbo stuk is kun je ook beter kiezen voor een LEH turbo. Is nog goedkoper ook en het past 1 op 1.
Kan je zo maar een paar honderd euro schelen alleen al met aanschaf.
En beter er mee om gaan zoals hierboven is enigszins lariekoek. Je moet er niet meteen mee beginnen te trappen als het allemaal nog koud is. Ff af laten koelen als je lang gereden hebt.
Het is gewoon zwak die let turbo en de oliedruk te hoog. Maar Opel erkent dat zelf niet.
9 december 2011 om 07:48 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925556http://www.ebay.co.uk/itm/Astra-H-MK5-VXR-292mm-Rear-brakes-upgrade-Vectra-VXR-Z20LEH-Z20LET-RRP-765-/120774462662″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=R2aJ3wBvZbs” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.exclusivevxroc.com/showthread.php?t=1850″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.courtenaysport.co.uk/astra-vxr-brakes/info_143.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Maar stalen gevlochten leidingen doen ook al heel wat.
9 december 2011 om 07:41 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925555Euh nee, een c20let met 310 pk is niet standaard te noemen. Mits deze nog steeds 310 heeft en ondertussen niet stiekem gegroeid is.
Maar even over de remmen, bij OPC power forum zijn er al mensen die deze conversie gedaan hebben naar 280 achter. Sterker het is zelfs gewoon te koop bij sommige tuners. Minimale vereiste is wel 322mm voor. Op Marktplaats stond er een keer een zwarte Astra G OPC station te koop met deze ombouw.
7 december 2011 om 18:58 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925543@CarloAstra wrote:
@tijgetje57 wrote:
Jammer, kost je weer een APK. Ros even naar de kwikfit APK kost daar 19,95. En je kan erop wachten, tenminste dat is mijn ervaring.
Maar losse voering, had je eigenlijk wel op je klompen kunnen aanvoelen dat deze er dan niet doorheen kwam. Je had jezelf de teleurstelling kunnen besparen…. :angel
Alleeen beetje jammer dat je bij zo’n KWIKSHIT toko, altijd genaait wordt. Koplampen afstellen kost 15 euro, dan 18 euro voor herkeuring. Je wordt daar dus gewoon genaaid
Leuk dat je dat vermeld, dat is ook de reden dat je erbij moet blijven, DUH. Zeg zaken niet voor niks.
je had ook 280mm achter geventileerd kunnen nemen, je hebt minimaal 322 voor dus dat had gekund.
7 december 2011 om 06:09 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925538Jammer, kost je weer een APK. Ros even naar de kwikfit APK kost daar 19,95. En je kan erop wachten, tenminste dat is mijn ervaring.
Maar losse voering, had je eigenlijk wel op je klompen kunnen aanvoelen dat deze er dan niet doorheen kwam. Je had jezelf de teleurstelling kunnen besparen…. :angel
6 december 2011 om 06:07 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925510Ik moest meteen daar aftikken destijds… Procedure waarschijnlijk veranderd ofzo..
Suc6 met bouwen.
Broekhuijs Zeist, je bedoeld Sultan? En je auto is dan zwart, met een hoop bonnetjes erbij o.a. nieuw motorblok, turbo enz… + Standkachel met klokje aan de linkerzijde.
-
AuteurBerichten