Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dank jullie wel.
Hij had een bloed vergiftiging opgelopen door een bacterie op zijn huid. Maar dat speelde dus al enkele weken…. Conditie ging achteruit bloedwaarden niet goed.
Maar ze wisten niet wat het was. Daar kwamen ze later pas achter allemaal.
Op een gegeven moment dus daaraan overleden…..
Ja ik moet alleen nog steeds verder. Ze zeggen 3x scheepsrecht en het zit mij niet mee.
Afgelopen vrijdag is mijn collega ict maatje overleden. Zak en as… Arme man 43 jaar was hij. Mooie is wel dat ik zijn werkplanning die hij had kan voortzetten en er iets moois van kan maken.
klepdeksel pakking is niet zo heel moeilijk, staat op youtube LOL
koppakking ook?? Neem dan ook meteen die klepsteelrubbers mee als je toch bezig bent. Die willen ook uitharden, anders moet je straks weer…..
er zit een terugslagklep op de slang je kan wel aanzuigen maar niet terug gooien.
En ja het is legaal.
Je krijgt 1800 liter gas van 1 liter water idd. Je doet ongeveer met 1 liter water per tankbeurt.
De aansluiting zit op de crossover van het motorblok.
@gertjuh1968 wrote:
ik zit er serieus overna te denken om ook zo,n setje te gaan maken.
Als je handig bent, kun je het zelf maken. Kwam ik ook achter ja. Maar het mooiste is lasergesneden titanium plaatjes.
complete set:
2 vleugelmoeren
2 acryl plaatjes 10x10cm
10 EPDM pakkingen rond
9 platen ik zou titanium lasergesneden nemen. En ander onder de hydrojet.
2 haaks nozzles (3/8, 90degrees),
4 RVS draadeinden
4 RVS slotbouten
4 RVS
10 stainless steel washersJe kan hem ook dikker maken, maar dan moet je meer aanpassen:
zie filmpje hieronder.
http://www.youtube.com/watch?v=WP3hy0t_0C4&feature=related” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=4SPb5EbJKBY&feature=related” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=pHTAzUAWFno&feature=fvwp&NR=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Je kan het ook kant en klaar bestellen natuurlijk. Mocht je geen werkplaats hebben zoals ik gedaan heb.
In mijn eerste post staat de site waar ik het vandaan heb.
2x in de week 60 liter te tanken? Dat is wel heel erg veel tank je arm, of heb je een tankpas!?
Maar je kan zeker besparen. Waterstof heeft zeker wel een toekomst. Maar er is niks op te halen voor de staat. Dus wordt het natuurlijk niet gepromoot!!
Want dit kost ze geld, als iedereen op demi water gaat rijden knalt die prijs ook omhoog. Dan betaal je ook geen 0,44 cent meer voor een fles bij de AH LOL.
Maar ik rij nog steeds 100 km meer op een tank. Moet nog steeds verder met optimaliseren van de set.
Had een overlijden in de familie dus het lag even stil. Maar aankomend weekend wil ik zeker weer verder met het project.
Hoi,
Even iets anders heb een unit gevonden die meer gas produceerd bij een lager amperage. 2,5 L p/m zijn de specs. Afmeting 10×10 dikte 7cm. Dus makkelijker te verstoppen achter de bumper ;-)
Ik zal het principe even uitleggen. Je kan tot 30% besparen.
Opbouw unit:
http://www.youtube.com/watch?v=6Q4H9C8N2LY” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dynorun: (oude vw)
http://www.youtube.com/watch?v=KQs8QMYpAqA&feature=related” onclick=”window.open(this.href);return false;
Het feit zit zo:
Je maakt een circuit van slangen van een tankje naar de unit. De unit scheidt het water d.m.v. electrolyse, hiermee gaat het water over van vloeistof naar gas HH en 0. Deze gassen vinden de weg vanuit de unit. Naar het tankje, vervolgens bubbelt dit omhoog naar de bovenzijde van de tank, alwaar het opgenomen wordt door de motor.
De slang zit aangesloten op de inlaat van de motor.
Het systeem loopt op gedemineraliseerd water, kosten 0,44 cent de liter bij de AH (wil geen reclame maken, maar zij zijn de goedkoopste. Gamma tot nu toe de duurste, prijs wil ik niet noemen want dat is schandalig LOL) Vul je het met kraanwater krijg je een afzetting van de mineralen uit het kraanwater in je unit. Waardoor dus je dus de unit na 1 liter water al kan reinigen….
De unit vul je de eerste keer ook met KOH oftewel KaliumHydroxide. Oftewel zout, maar dan net even anders. Want dit zout fungeert als elektrolyt in je systeem oftewel een geleider. Want we weten allemaal dat water geleid, maar dat doet zout water nou net even beter. Samen met het demi water krijg je een bepaald amperage op je unit wat weer resulteert in de juiste hoeveelheid gas van wat de unit kan gaan produceren.
Omdat de waterstof het meest licht ontvlambaar gas is dat wij kennen, is het ideaal geschikt voor vermenging met lucht in een automotor.
lees site: http://www.lenntech.nl/periodiek/elementen/h.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;Het is zo dus dat je verder komt met minder benzine, waardoor je actieradius van je voertuig dus verhoogt wordt. Dit zodat je dus minder snel bij de pomp hangt om je bankrekening weer op te schudden.
Ik ben best bereid om mensen meer informatie te verschaffen indien nodig. Of eventueel een dealerschap te nemen op de producten zodat ik ze iets goedkoper kan gaan leveren. Maar dan wel bij voldoende animo. Want ik heb ook nog een privé leven ;-)
Dan heb je wel een nog grotere set nodig denk ik. Dan dat ik al heb.
Je hebt ook ML3000 die is voor 2.8 L en hoger. Kan ik zeker niet kwijt. weet ook niet wat er gebeurd als ik meer gas erin gooi.
Ik ga volgende week de unit op de plaats van het tankje zetten denk ik.
Interessante site:
http://www.drive60mpg.com/hydrotuning_hydroclub_usa_index.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Inderdaad rijden op waterstof, maar even over het pompje. Ik denk dat als ik de unit en het reservoir omwissel dat het wel goed moet gaan.
Het gaat om de waterflow er naartoe.
Maar rijden op waterstof is het rijden op het gas dat de unit omzet vanuit het gedemineraliseerd water. 1 liter water komt neer op 1800 liter gas, volgens de gegevens.
Het is zo dat je eigenlijk verder komt met minder. Oftewel je stopt waterstofgas bij het mengsel van je lucht en de benzine. Waardoor eigenlijk de mengverhoudingen anders worden. En de auto dus eigenlijk zuiniger gaat rijden. Bijkomende voordelen zijn dat deze iets meer pit krijgt en de schadelijke afzettingen van het verbrandingsproces verwijderd. Dus eigenlijk wat de duurdere brandstoffen beloven maar niet waar maken.
De mengverhouding van die stof in de duurdere brandstoffen is 1% op de 10.000 liter. Terwijl het eigenlijk pas goed werkt als je een mengverhouding hanteert van 1% op 1000 liter.
Onze auto rijdt nu 1:12 en wordt nog steeds iets zuiniger.
Ik moet nog wel wat verbeteringen aanbrengen, maar ik hou jullie op de hoogte.

Doortrekken dat hij inhoud kan ook zijn dat de klopsensor een defect heeft. Kan zoveel zijn, probeer eerst uit te sluiten met de goedkopere onderdelen is mijn advies.
Of iemand hier moet het echt pertinent zeker weten dat dit het is, dan zou ik dat advies oppakken.
Ja, idd wordt er niet goed van. Dealer rekent 156 euro voor dit klusje kwam ik achter.
Ik ga het zelf wel doen scheelt meer dan de helft.
Neem McGuard wielsloten, de meesten lopen dan wel door en laten je velgen met rust. Als je die cheap ass dingen neemt ben je gewoon de paashaas met je dikke velgen.
Zelfs bij de banden demontage lopen jongens die met McGuard dikke problemen hebben om de boel eraf te krijgen. De meesten gewoon met een linkse dop erop en draaien, klaar.
Bij McGuard zit ook een code kaart, mocht jij je dop kwijt zijn kun je een nieuwe bestellen.
26 maart 2012 om 11:58 In reactie op: dader van de kadett turbo die is afgefikt is bekend!!!! #17898232Ze moeten bij de politie eens beter opletten wat ze aannemen, i.p.v. die mietenkoppen. Er lopen zat oudgedienden op straat, mariniers/Rood baretten. Neem die bij je korps, is het gelul gauw over. of verander het mandaat van die gasten in bepaalde wijken van eerst meppen dan praten. Dit lost echt niks op.
ik volg dit topic nou al een tijdje, het is dat ik te veel afhankelijkheden opgebouwd heb de afgelopen tijden prive/werk. Maar anders was ik je komen helpen!!
maar de woningbouw is echt een optie, klaag ook over het gebruik van excessief geweld en wapens. Iedere keer de politie bellen zodra ze maar scheel naar je kijken. Alles noteren en bijhouden in een boekje. En schakel even op naar de nationale ombudsman of informeer even bij je rechtsbijstand.
@Tim Leegwater wrote:
Aha vroeg me al af waarom ik zoveel moeite had om je rechts in te halen op de motor, maar er hangt een turbo in :-D
Heb je zeker een brakke koffiemolen…. Beetje 2 wieler komt beter van zijn plek dan iemand met 4 wielen…
Ik hoef toch alleen die 3 moeren los te maken en dan die stabilisatie stang terugplaatsen en rijden?
Mooi, thanks. Ik ga ze even bestellen, moet ik daarna nog iets doen behalve monteren?
of is het daarna gewoon klaar en rijden??Je loopt zeker leeg op die werkuren van die mannen. zo te horen ook geen Opel garage maar eentje op de hoek denk? Zoeken naar een luikje onder de achterbank bij een Zafira LOL :vertag
maar je zit wel meer met e gas in dit systeem…. Want je hebt nu een kabel.
Bedankt voor de tip zal wel ff googlen.
Binnenkort toch een inbouw projectje, dus dan gelijk even kijken of dat het wel zo erg is en onder die hoes de boel even flink invetten. Kijken of het helpt, volgens mijn maat wel.
Wil niet topic hi-jacken… Maar mijn deksel gaat het begeven….. Iemand toevallig de bovenzijde alleen over??
Ik heb zeker gelezen wat jij geschreven hebt, jij rijdt met aquamist? Levert meer vermogen maar het wordt niet zuiniger qua gebruik.
als je waterstof gaat toe voegen levert het vermogen op en krijg je wel extra zuinigheid. Je moet bij waterstof gebruik wel je lamda aanpassen. Heb mijn tekst even aangepast. Je hebt gelijk, oppassen met wat je vermeld ;-)
Ik zal zelf ook eens bevindingen posten met de tijd over mijn plannen en nabije toekomst. Klinkt raadselachtig meer ga ik niet vertellen totdat ik het kan onderbouwen met feiten.
VDB Works in Kuinre kun je ook terecht, zijn er ook al een paar geweest van hier. Zonder klachten. Ze hebben daar ook een bank, moet je wel voor naar ander pand. Maar het kan wel.
Als je de lamellen iets uitslijpt dan valt je klok iets dieper erin. Volgens mij stond dat ook op 1 van de plaatjes hierboven.
Een stuurhuis dat lekt, kan voorkomen. Heb mij laten vertellen dat er cupjes inzitten die kunnen verdrogen en daardoor gaat hij lekken.
Ik heb ook gehoord van een monteur dat als je de stofhoes eraf haalt bij de tandwielen, dat je de boel opnieuw kan invetten en dat het daarmee verholpen kan zijn. Maar omdat de dealer meestal voor de vette poet gaat. Worden ze meestal gewoon vervangen a 1250 euro incl.
Wat hierboven over het smeren staat weet ik niet zeker, men hoort wel wat vaker. Maar je kan het zelf proefondervindelijk vaststellen door je auto op te krikken en uit te voeren.
Maar als je stuur trekt, meestal heeft dat toch wel met uitlijnen te maken. Hou je stuur tussen wijsvinger en duim en laat hem dan maar eens rechtdoor rijden zonder dat je hem corrigeert. En rem ook eens. Uitlijnen rond de 60 euro, ga niet naar de kwikfit maar zoek iemand met echt verstand van zaken. Die wijze van spreken echt alleen maar banden doet.
-
AuteurBerichten