Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mooi opgelost ;-). Dure hobby denk?
Vind het knap kansloos van Opel dat ze dit zo zeggen. Hou de veilige marges aan zou ik zeggen.
Wat ook raar is dat onderhoudsintervallen in ene verschoven zijn… We hadden eerst een Astra OPC die moest om de 15 dkm nieuwe filters en olie, we hebben nu een Zafira OPC. Nu claimen ze in ene dat dit om de 30 dkm moet.
Er zit volgens mij niet verschrikkelijk veel verschil in beiden motoren!? Of heb ik dit mis. Vind 15 dkm veilig. Filters zijn allemaal van dezelfde kwaliteit net als de olie :S….
Heb het door ja. Beetje kansloos LOL. :jerry :ass
@Goossens Bjorn wrote:
mss, via paypall betalen? Zou gemakkelijk zijn, snel en veilig want ik wil er wel :D
Via PayPal, waarom? Ben je bang dat je de stickers niet krijgt? Postzegel 1 erop en de volgende dag of de dag daarop zal hij echt wel bij je in de bus liggen lijkt mij.
@mayhem wrote:
De naam + woonplaats komen wel erg bekend voor van een bepaalde forummer….
Ohw jee, Met iemand van hier de draak lopen steken….. Nee, toch?
Moet een ORIS hebben van Bosal. Dit is niet de enige wat past maar wel de snelste manier om aan een trekhaak te komen.
Hhmmzzzz.. kost wel weer 267 euro incl verzendkosten…
Ik weet het inmiddels al, moet er eentje hebben waarbij hij van onder af wordt geplaatst.
Dan heb ik geen problemen. Dus zoeken naar eentje waarbij je hem van onder af plaatst.
Heb idd een OPC, of ik heb iets niet goed gedaan met montage ofzo….
Maar kan niet moeilijker zijn dan dat het lijkt toch? ff in het kort: Bumper eraf, 4 gaten boren en vastbouten.
De nummers die ik kon vinden op de sticker, waar ik een foto van gemaakt heb, alvorens ik hem in zijn kleurtje spoot zijn:
1 # 90580881
67 30 048ik denk dat het eerste nummer, beginnende met 90 het onderdeel nummer is van de trekhaak.
Opel Zafira 90580881 0104-0001 Standard 90° (unten und oben gekröpft)
https://www.autonvaraosa.fi/couplingassytrailerremovable-trailer-load-1500-kgsupporting-load-nls-use-9162897-091-p-356883.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Wil niet iemand anders zijn topic vervuilen dus ik heb er zelf eentje gemaakt.
Knap klote dat hij uit elkaar is geweest en dat ze die rubbers niet mee hebben genomen.
Ga toch maar uit van die rubbers.
Heb ik ook gedaan, turbo erop en rijden.
Rij inmiddels alweer een jaar met die LEH turbo. Merk er weinig van, behalve dat hij iets harder oppakt.
25 mei 2011 om 17:29 In reactie op: ff voorstellen en een vraagje (trekhaak Zafira OPC 2006) #17761153Moet ook een stukje uit de bumper halen.
Heb afgelopen weekend de trekhaak eronder gezet, alleen de haak. Bumper zat er net op toen bedacht de vrouw dat ze weg moest met de auto i.p.v. met de fiets.
Kabel moet ik nog doen en het gat zagen. Dan is hij klaar, eigenlijk behoef ik alleen een stukje uit de onderste lip eruit te halen dan past het al.
Ziet er wel leuk uit, maar waar kun je dan die frames kopen?
@XpLoD wrote:
@tijgetje57 wrote:
Hij heeft ook nog meer rommel:
http://verkopers.marktplaats.nl/324835″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Jas voor als hij je in de kou laat staan, als je auto getuned was door hem. LOL :jerry
Wow tijgertje.
Heb je al gevonden waar je op zoek was? Het wordt een beetje persoonlijk nu….LOL, ohw sorry wist niet dat het jouw MP advertentie was. Had je dat er niet bij kunnen zetten :jerry :ass
Hij heeft ook nog meer rommel:
http://verkopers.marktplaats.nl/324835″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Jas voor als hij je in de kou laat staan, als je auto getuned was door hem. LOL :jerry
@GSI Racer wrote:
@Louwe,
de 2e valt af.
heeft schade en ligt al uit elkaar.
ik koop liever een dicht blok zonder schade.En als opmerking hierboven geef je van: “Ik haal hem toch uit elkaar, oftewel ik ga hem reviseren. Dan maakt het toch niet uit of hij al uit elkaar gehaald is.
Scheelt weer werk, als hij al uit elkaar is. Als alle onderdelen erbij zitten. :thumb
Ik heb ook dakrails erop zitten, fluit echt niet hoor zelfs niet met 235 kmpu.
Dus lijkt mij stug toe dat die van jouw al fluiten bij 80 kmpu.
Ik denk persoonlijk, wat ook al aangegeven is hierboven, dat het idd rubbers zijn.
Je moet wel draden gaan trekken, en beter wat dikkere dan dat je te dun neemt en straks de klos bent.
Als de boel te heet wordt en smelt kun je het zelf wel invullen denk? Je hebt een constante stroom nodig op je 13 polige contactdoos. Stop er zeker een zekering tussen na 30 cm vanaf de accu zoals met audio aansluiten.
Wat je ook kunt doen is idd de stroom pakken uit je 2e aanstekerplug achterin. Maar als je alles definitief vast en goed wilt hebben zou ik een draad trekken van voor naar achteren. Is voor jouw maar een uurtje of 2 werk en dan ligt deze erin.
Balansassen verwijderen en lichter vliegwiel.
Voorkat vervanger zou ik dan ook in 70mm RVS uitvoeren als de rest al 70mm is.
Euh een Toyota Tundra is geen sportwagen..
Check dit eens:
http://www.roadfly.com/review-2004-toyota-tundra-double-cab-limited.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ja, ff wat power zetten. Hij kan best vastzitten namelijk.
Daarna een beetje montagevet op het schroefdraad zetten en klaar, dan komt hij in de toekomst ook makkelijk los.
Ja en dan wel een dikke compressor. En niet zo’n klein dingetje want dan heb je nog minder vermogen dan dat je nu hebt.
Gewoon lampje eruit draaien en lampje er weer in draaien.
That’s it lijkt mij. Je moet er wel een stukje voor onder de bumper door graaien.
Qua geluid schijnt het iets harder te gaan en prestaties gaan er ook iets op vooruit.
Dus wel een aanrader om te doen. Maar pak dan gelijk de gehele uitlaat op 70mm vanaf turbo tot eindstuk.
-
AuteurBerichten