Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Owkee, heel erg bedankt! Dan ga ik daar even naar opzoek. En achter ombouwen naar schijf, is dat moeilijk?
Dat doe ik nu ook altijd;) dat laat ik die handrem lekker zo.
Maar achter ombouwen naar schijven, is dat zelf te doen? Of beter laten doen?
Hier op het opelforum staat iets te koop van een calibra turbo. Is dat dan goed of is dat alleen van voor?
Wat is eigenlijk het verschil tussen een C20xe, een C20let en een Z20let?
Owkee bedankt:)
Iemand die dat wel weet?Zodra ik Weet hoe ik foto’s erop kan zetten zal ik me ff voorstellen;) zal ik vanavond wel doen:)
Maar bizar dat er toch een V6 in past, is dat heel moeilijk? Móet je veel veranderen eer dat het lukt? Ik heb airco dus volgens mij minder ruimte dan die andere tieg op de foto.
En ik neem aan dat je nog veel meer móet veranderen, want kan een tieg dat hebben als je opeens zo veel vermogen hebt? Trek je de auto dan niet krom of iets dergelijks?
En Weet iemand op hoeveel pk je dan uitkomt met zo’n blok?
En hij zal dan waarschijnlijk wel gaan zuipen.. of valt dat nog mee? Want hij rijd nu 1 op 13 ongeveerMaar dat past toch nooit? Het blok zelf is toch al veel te groot? Want in de tieg heeft niet veel ruimte onder de motorkap?
-
AuteurBerichten