Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zooo de angel eyes zitten er nu in :)
Foto’s komen later want nu nog veel te licht buiten om ze mooi op de plaat vast te leggen :jerry
Thankzzz allemaal alvast voor alle reacties op mijn gestelde vraag.Welkom Ralf op dit gezellig en leerzaam forum.
En verder heb je hier nog een schema wat ik vond hier op het forum
Dan moet je de rode en gele draad van de radio aan de rode draad van de auto stekker maken (als het goed is is dat de constante +12 volt mocht dit niet het geval zijn dan even wisselen met de gele draad) Op deze manier gaat het je zeker lukken. Suc6 ermee
P.s wel ffies foto’s uploaden van je bolide he :kewlpics because we like it
sssssssst ;) :jerry :jerry
Als het goed is zit er aan de stekkerblok een rode en een gele draad, deze draden zijn beide +12 volt. Doe de rode op de gele en doe dan de gele op de rode hierna zal je radio via het contact spelen en zijn zenders in het geheugen vast houden.
@gertjuh1968 wrote:
je hebt grohe voorlichten, mijn menning is ook grohe achterlichten.
de onze heeft ook grohe achterlichten

Gert
Ik ben aardig thuis in de sanitair handel maar wist niet dat Grohe ook al lichtunits leverde ;) lolzzzzzzzzzzzzz
Wel leuk gevonden die benaming hahahahahaHet is en blijft een feit dat het met een spuitbusje redelijk netjes te doen is, teminste dat is mijn eigen ervaring maar goede voorbewerking en rustig werken is het wel advies.
Oke een spuit zet er wel vaak een dikkere laag verf en lak op als een spuitbus vandaar dat je met een spuitbus het zo vaak moet herhalen.
Steenslag tja daar is eigenlijk geen enkele lak tegen opgewassen en inderdaad die van een spuitbus dus inderdaad minder als de prof spuiter.
Maar al vaak in mijn leven het een en ander gespoten met zowel airspuit alsook de spuitbus.
Er bestaan bedrijven die spuitbussen in elke gewenste kleur kunnen aanmaken en zelfs een kleurverschil in de tint mee kunnen nemen dus dat kleur verschil zal heel erg klein zijn.Ben ook al aan het zoeken naar een werkende versie voor windows7 pffffff wat een zoektocht
Indien het alleen het schildje is waar je over spreekt zullen de kosten wel mee vallen. En ja het zou inderdaad ook dit onderdeel kunnen zijn wat geluidsoverlast geeft bij je. Maar hoe dan ook blijft het moeilijk oordelen over een geluid wat je niet kunt horen op afstand ;)
Het schildje kan je mss zelf wel vast zetten als je onder de auto kunt komen………..Even niet helemaal duidelijk in je verhaal is de multiriem welke de dynamo en stuurbekrachtigingspomp aandrijft vervangen of is je distributieriem vervangen?
Probeer anders eens met je mobiel een filmpje te maken wat je op youtube zet met een link naar het forum dan kunnen we het geluid wat jij bedoeld horen en het dan nogmaals beoordelen.
Ik zeg nu of je spanrol of je versnellingsbakkie zeker ook omdat hij het doet als je in zijn achteruit gaat.
Even een busje kunstof primer halen voor als onderlaag en dan zelf netjes met een spuitbus in de kleur zetten en om het mooi af te maken als laatste laagje blanke lak er over, dit natuurlijk ook uit de spuitbus.
Laat de verschillende lagen wel lang genoeg drogen voordat je aan de andere begint.
Suc6 ermeeTja lekker platte cq lage banden eronder en dan cm of 6 omlaag leggen. daarna wel schuin over de drempels heen rijden en niet vliegen ;)
Voorbumper ben ik niet zo’n fan van als ik eerlijk ben, maar goed smaken verschillen.
Het lijkt ook wel of de voorbumper een andere tint heeft als de auto zelf als ik zo naar de foto kijk.HB Breda een zilver kleurige geparkeerd bij een flat en op de rondweg HB een rode met leuke velgen en een leuke achterspoiler
Dat klopt dat die buis weg is maar zit er nog over te denken om er een ander beademings systeem op te maken :) weet alleen nog niet wat……….
Misschien wel een onderlip van een laguna en dan met een mooie slang de koude luchtinlaat naar beneden toe werken maar dat is nog maar een hersenspinsel.
Heyyyy dat is idd de weg waar ik de picas heb getrokken vandaag ;)
Een meeting in ons mooie Brabant altijd leuk en ja ik kom zeker mee dan :)
@RISL wrote:
Parallelweg langs de A16? Je kunt daar schitterend onder dat viaduct door hoeken hè?
Keer samen fotoshoot doen ergens in/rond Breda?Is misschien wel eens een idee om dat te doen, zal zeker mooie plaatjes opleveren :)
@jeroenk wrote:
Mooi hoor! :thumb
Zie ik het nou goed of is je pookhoes versleten? :vertag
Yep die is versleten dus die mot er nog eens een andere in ;)
Super dat het je is gelukt :thumb
Wel :kewlpics laten zien van wat je hebt gedaan he ;)
Tja het is en blijft niet geliefd onder de GAZ snuivers die elektriek ;)
Maar ik kan je uit ervaring vertellen (Nissan Leaf 100% elektrisch) dat het gaat als de brandweer en blijft gaan, het was een automaat waarin je geen enkel schakelmoment voelde.
Het was bijna eng te noemen want geen geluid als alleen van de banden die contact maken met de weg en de radio!!!!!!!
Blijven trekken als een beer en als je het gas los liet rolde hij normaal uit als elke auto.Helemaal niet mijn model die Snissan maar goed over smaak valt te twisten, de Ampera ziet er wel leuk uit en heeft echt een pakkende naam. Ik zit me net te bedenken dat ik het woord, Weerstand met de bijbehorende letter R maar als pattend laat registreren dan kan ik er straks nog eens wat geld aan gaan verdienen ;) hahahahaa
Wat de accu, tja dat is en blijft een moeilijk punt. En inderdaad niemand die weet wat een nieuwe accu gaat kosten :shock:
Nu zullen er wel legio bedrijven komen die accu’s gaan maken dus de prijs zal wel omlaag komen maar dan nog, ruim eens een accu op die niet meer te gebruiken is. Hoeveel belasting is dat voor het mileu?????
Het zal mij benieuwen hoe een en ander vorm gaat krijgen allemaal.
Ik werk bij een werkgever welke laadpalen plaatst bij Renault Nederland en voor Essent dus aardig dichtbij eigenlijk ;)
In het verleden heb ik ook al eens een idee de wereld in de gedaan toen net de eerste elek auto’s in NL reden. De accu was in de winter zeer zeer zeer snel leeg en waarom? omdat de bestuurder bij -5 de kachel vol open zet. De auto’s uit die tijd en ik denk de huidge ook die hadden boilers om het kachelwater warm te maken. tja en wat gebruikt een boiler op accu???? 1 x raden HEEEEEL VEEL.
Toen heb ik de optie geboden dat ze moesten worden omgebouwd zodat ze in de winter bij een tempratuur van lager als 10 graden de boiler actief werd als de auto aan de laadpaal staat. Voordeel? niet meer krabben bij vorst en een heerlijk voorverwarmde auto HOPPA 2 vliegen in 1 klap waren dat.
Ik blijf voorlopig lekker diesel en benzine rijden want elektrisch daar rij ik teveel voor.Zooo de stuurkogels zitten erin, het was een kwestie van ff warm stoken met de brander en alles kwam gewoon los :D
Dus nu weer lekker sturen.Alleen door al het gepruts is de accu nu plat, ik dacht slim te zijn door de binnenverlichting eruit te halen het wel te gaan redden maar nee hoor……………………..
Nu de acculader eraan hangen en is het dus even wachten.Als ie straks start maar eens ff proefrondje gaan maken en als ik er aan denk neem ik de camera mee voor nieuwe pica’s
Zaterdag de Angel Eyes ophalen dan kunnen die het aankomende weekend er ook in :wub

Uploaded with ImageShack.us
Alloa allemaal,
Thankzzz voor de tips wie en wat er in de buurt zit :thumb
@RISL als jij idd uit Breda komt zou het best wel eens kunnen dat jij de straat herkend HB ;)De nieuwe stuurkogels zitten erop, zowel links als rechts :wub
Deze komen er zaterdag of zondag in,

Uploaded with ImageShack.us
Update
Gisteren de Tig helemaal in de GLIM gezet, veel kleine puntjes weg kunnen werken met commadant. Daarna nog een laagje andere poets er overheen en hmmmm wat ziet ie er lekker uit.
Vandaag cv klapsleutel set er in gezet en dat werkt ook geheel naar behoren :)
Vandaag ook met stuurkogels bezig geweest alleen wilde de linkse niet los GRRRRRRRR morgen weer een nieuwe dag dus ga ik er dan maar weer vrolijk tegenaan hahahahaZaterdag een setje chrome angel eyes ophalen en die er snel in zetten :D
Dan is de Tig voorlopig weer optisch klaar en kan er lekker mee gereden worden……………………..Als alles klaar is zal ik nieuwe foto’s maken
-
AuteurBerichten







