Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Vandaag de stadslichtjes uit de angel eyes gehaald zodat het er een beetje beter uit ziet, ik vond er teveel kleurverschil in zitten :)
En de linker gordelhouder gemaakt. Deze functioneerde niet meer naar behoren dus als je de gordel om deed bleef hij niet zitten. Na alles te hebben los genomen het eens flink ingespoten met spuit vaseline waarna het palletje weer naar behoren op en neer gaat. Mijn inziens was het gewoon een beetje droog allemaal.
Nu werkt het lekker naar behoren :):):)Ben er uit :D
Vandaag de stadslichtjes uit de koplampen gehaald zodat alleen de ringen als stadslicht over blijven en achter laat ik het lekker zoals het origineel is ………………….
Ik heb een stroom schema gevonden op i-net van een astra F maar krijg het niet geupload via upload site.
Als je even een u2u zend met daarin een mail adres zal ik hem je mailen.Laat komen laat komen die :kewlpics
Mooi Project met even mooi topic, veel foto’s om van te smullen
Zo net even het programma terug zitten kijken, pffffff wat een dames zeg :wtf
Tja en dan die man met zijn oldie, oooh wat had die man een pech zeg.
En wij allemaal maar denken dat we zo’n goede chauffeurs zijn ;)
Wat schreef je nu 5 minuten????? ben er meer als 10 minuten mee bezig geweest, daarna het hele topic terug gelezen en hopla ik ben weer een kwartier verder :jerry
Je kunt nadat je de randen netjes hebt het geheel opschuren met een zeer fijn waterproof schuurpapiertje en de blanke lak daarna een extra laagje geven uit een spuitbus. Het is geen prof oplossing maar hierna is het wel beschermd. en het ziet er 50x beter uit.
Wat gaat het kosten? een dagje rommelen met 2 velletjes schuurpapier en 2 spuitbusjes blanke lak dus voor nog geen 25 euro ben je klaar en je zult versteld staan van het resultaat als je klaar bent.11 april 2012 om 14:28 In reactie op: Oldtimers gezocht voor nieuwe Nederlandse dramaserie! #17820197Onze oldtimer is eigenlijk nog een youngtimer dus die gaat niet mee doen denk ik zo.
Maar jaren 50 :kewlpics van wat jullie zoeken…………:thumbup
Leuk topic om door te lezen zeg, en wat ziet die oude dame er rete strak uit voor haar leeftijd.
Ik zou de bumper met de mistlampjes wel bewaren op de zolder :) kan het er later altijd nog een keer op he.Zag ik dat nou net goed dat er op een bepaalde foto in het topic een hele barst in je voorruit zat van bovenaf?
Ben er zuinig op en hou hem on the road
@RISL wrote:
@Maus010 wrote:
En ik weet niet hoe lang je bent, maar de binnenruimte van een tigra is al beperkt. 6cm het dak laten zakken dan zit je met je kruin het plafond te aaien.
Gaaf idee, maar of het haalbaar is?? (ook budgetair gezien)Dan moet je dus je stoel mee laten zakken ;)
En de achterklep verlengen ivm het inkorten van het dak ;)
:hmmz solly dan had ik het niet goed ;)
Hahhahahaha ben er jaren geleden ook niet voor niets mee gestopt. Destijds vond ik het super in de automotive maar ik zag wat er allemaal aan ellende op de markt ging komen dacht ik laat maar ik zoek wel wat anders te werken.
Ja dan word het zoeken verwacht ik …………
Het kan zijn dat het contact van de deurschakelaar slecht contact maakt! het lampje gaat dan nog wel aan omdat deze meer stroom verbruikt als de verklikker. De verklikker verbruikt veeeeel minder stroom dus als het deurcontact is voorzien van oxidatie dan gaat de kleine stroom er niet door omdat de oxidatie nu een isolator is geworden.
PFFFF probeer ik het simpel uit te leggen lees ik terug staat er nog een hoop in het verhaaltje wat mss moeilijk te volgen is.Maak je deurcontact even los in je deurstijl, schuur even de contactjes op als je de drukker in duwt, spray er wat beschermend vet op. Plaats alles terug en het zal weer naar behoren werken.
@wim-v6 wrote:
Rode kabel is Constant +
Zwarte kabel is Geschakelde +
Zwart Rood is Startmotor aansturing
Zonder de rode kabel, heb je niks meer….
Willem
Dat dacht ik dus idd ook al, beetje vreemd verhaal zo maar neemt niet weg dat ik het niet interessant vind ;) zoland er stroom aan te pas komt blijf ik bijten tot ik de oplossing heb ………….
Dan moeten er delen zijn die nu niet werken of het moet zo zijn dat het een hele kale astra is zonder acc. en dat de vorige knutselaar ergens iets verkeerds heeft aangesloten maar dat lijkt mij niet want bij mijn weten komt de constante + altijd op het contact uit om de spanning bij het draaien van de sleutel door te kunnen geven aan de zwarte geschakelde +
Mocht ik er naast zitten hoor ik het graag want het is al wat jaren geleden dat ik dag en nacht in diverse opels hing ;)
Nu met aankoop van een Tig komt die liefde wel weer heel snel terug naar boven bij me :):hmmz de isolatie die er over is ziet er uit als de kleur ROOD en rood is bij Opel ALTIJD constant +!!!!! het kan zijn dat deze draad vanuit de motorruimte van een zekering of relais af komt. Ik zou er niet gerust over zijn als het mijn auto was.
Heeft er niemand een stuk van het bedradingsschema die hij online kan zetten????? want op een schema is zo te zien waar hij voor diende.
Gezien de dikte van de kabel heeft die er een zekering voor staan van 30 Amp. verwacht ik.Graag zie ik een schema tegemoed om daar eens overheen te kijken voor je.
Het inbouwen van een cv set is goed te doen. De set die je laat zien in de url is zeer goed te gebruiken in je corsa.
Ik ga er vanuit dat er een kabelboompje bij zit, dit dien je dan vanuit je auto in de deuren te werken en daana je cv motors te plaatsen. Let wel op dat de cv motor zo recht als mogelijk op het stangetje staat dat hij moet bedienen.
Moeilijk is het allemaal niet als je er voor zorg dat de motors vast zitten de stangetjes de ruimte hebben om te bewegen.Een originele set zou ook kunnen alleen weet ik niet of de kabelboom van je auto hierop is voorbereid!
Wat is het probleem? indien het elektrisch is wil ik wel eens komen kijken bij je, ik kom zelf uit Breda.
Dus een setje speakers zoeken tussen de 50 en 80 Watt want dat kan je RMS hebben in deze. Nagenoeg alle carhifi speakers zijn 4 Ohm tegenwoordig.
@RISL het is ook maar een hesenspinsel van me ;)
ik heb ook nog niet gekeken naar de bolling van de voorruit want inderdaad die zou wel eens aardig verkeerd uit kunnen komen. De zij raampjes lijkt mij niet zo’n probleem en de achterraam kan van onderaf worden ingekort.Maar eerst maar eens zien dat ik een betaalbare ruimte kan vinden om te kunnen beginnen ;) daarna stromen de ideeen wel binnen hahahahahahahaaaa Tigra Chop met V6 erin :wub
Ben je die Tig nu aan het slopen? want als dat zo is heb ik de vraag of ik wat kleine dingen van je mag overnemen zodat onze Tig ook weer helemaal top is :)
En ja ik rij graag een keer op en neer naar Fryslan voor de spulletjes en je projecten te bewonderenHet is van belang dat je het RMS vermogen van je versterker te weten komt aan de hand van dat vermogen kan je speakers gaan kiezen :)
Ze kunnen in princiepe allemaal op elkaar aangesloten worden zolang jij maar met je oren hoort dat ze niet vervormen want vervorming is killing voor je speakers!!!!!! en als het te lang vervormd zelfs ook voor je versterker.
Je kunt het proberen even uit elkaar te halen en dan de contacten opschuren zodat ze weer goed contact maken. Als je slim bent spuit je na het opschuren even in met een speciaal contactvet zodat er geen vocht bij kan komen.
Nee joh stelt niets voor hoor met al die hulp van het forum ;)
idd google weet eigenlijk niets te vinden :swear
En cabrio is leuk en mooi gemaakt van eerste model maar daar rijden er dus al van rond :)
Ik zal de komende tijd maar eens de vrouw des huizes warm gaan maken dat ik hobby ruimte moet hebben en nog een tweetal tigra’s hahahahahahaaa
-
AuteurBerichten

