Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dat is een oude gsm antenne. De gehele set bestond uit twee van die zwarte platen.
Deze sets werden gebruikt als je niet in de carrosserie wilde boren of omdat je niet wou laten zien dat je een gsm of carkit in de auto had zitten.Netjes hoor :thumb
Leuk verhaal maar daar mag je best meer van vertellen hoor :)
Succes met de restauratie :thumb
Om automatisch te openen is wel wat te maken van een brandstof afsluiter uit een F escort.
Dus bij een bepaalde knal/ hobbel/ tik gaan de deuren dan automatisch van slot afIk zeg doen, word weer een leuk project om te volgen. Heb zelf ook de x20xev in de vec liggen
Ben benieuwd want het is toch wel een heel mooie motor die Saab.
Welkom op dit leuke, informatieve en gezellige forum
+1
Mooi artikel om eens terug te lezen. En dan te bedenken dat ik er zelf in de jaren 90 een heb gehad, door het artikel te lezen kwamen de mooie herinneringen weer boven :thumb
Nope niet duidelijk te zien op die foto :hmmz
In een nood situatie knippen ze bij beknelling de auto open alsof het een sardineblikje is.
Raak je te water doen je alleen je raam te openen zodat je kan ontsnappen.En verder ben je bij kennis is de deur zo open gedaan …….
@TWA wrote:
gekke vraag:waarom dan niet gewoon je knopje indrukken? gaat alles op slot in de auto…
greetz emiel
Gemak dient de mens :thumb enne knopje drukken kan ik nog wel eens vergeten :jerry
Het gaat mij er ook niet om dat ze de deuren open trekken tijdens het rijden maar wel tijdens het stil staan, ben regelmatig onderweg met laptop en iPhone die dan ergens in de auto rond mij liggen. Stop ik ergens omdat ik even wat moet opzoeken dan zit ik geheel in de laptop en ja dan ben je een makkelijk slachtoffer.
In mijn vorige auto had ik het ook en het gaf een enorm veilig gevoel ivm de apparatuur.Openen kan wel met lopende motor, kwestie van een losse schakelaar in het dashboard zetten en deze een massa puls te laten geven aan de cv wanneer ik de deuren open wil hebben.
Word toch eens een keer gaan knutselen met wat stukjes draad in de auto :D
Je zult er aan de zijkant links en rechts ijzeren stripjes tussen moeten gaan duwen en dan is het een kwestie van vissen.
Misschien dat je beter eerst via Google of marktplaats wat afbeeldingen kunt bekijken zodat je weet hoe de zijkant er uit ziet, dan weet je wat je weg moet drukken om hem vrij te krijgen.
Succes met het vissenIk zat zelf te denken, het snelheidssignaal is massa gestuurd dus daar moet iets mee te maken zijn :hmmz
Mooie foto’s zeg :thumb
Graag gedaan
Strakke bak hoor. :thumb enne welkom hier
Welkom bij dit leuke forum :thumb
Je zou eens achter de cd30 moeten kijken welke draad je antenne versterker aanstuurt en die draad moet dan op je extra versterker!
Je Parrot zit aangesloten op een constante en geschakelde voeding dus die heeft geen remote aansluiting.
A5 is de aansluiting die je moest hebben als remote :)
Het voorbewerken met Owatrol blijft dat goed gaan? Heb hier namelijk nog een liter of 15 staan van dat spul :)
Leuke dett geworden :thumb
15 augustus 2013 om 10:50 In reactie op: radio krijgt geen stroom in mijn vectra, wel in de astra. #18166909Vreemd verhaal, omdat ISO een bepaalde standaard is voor elke radio en elke auto. Alleen heeft opel destijds de geschakelde 12 volt en de constante 12 volt omgewisseld. Spanning voor de radio via de derde blok zoals je omschrijft is niet het geval mits een vorige eigenaar iets vreemds heeft gedaan.
Ik weet niet of je beschikt over een multimeter maar meet de zaak eens even na! Vergeet daarbij ook niet de massa te controleren.
Heb je geen multimeter kan je met een 5 watt lampje dezelfde test doen, gaat het lampje aan op de gele en de rode draad zijn je zekeringen heel. Gaat het lampje niet aan even je zekeringen links onder controleren.Kan je die veerschotels als ze schoon en droog zijn of nieuw zijn niet vol zetten met vet? Dan kan er in elk geval geen vocht cq plons water in komen staan.
Lampje mistlicht voor vervangen
Inlaattraject x20xev schoon gemaakt voor zover het vies was, stond er zelf versteld van dat het zo schoon was van binnen. Zou het ermee te maken kunnen hebben dat de auto op LPG loopt?
Vloeistoffen onder tha hood nagekeken maar stond allemaal netjes op peil dus niets aan doen :D
Welkom op dit leuke en leerzame forum :thumb
-
AuteurBerichten