Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ja klopt, en ook andere zuigers
dellorto dhla 40mm heb ik. zodra ik er weer mee bezig ga plaats ik wel eens wat foto’s
ja dat vlakken was ik ook al van plan :thumbup waarom RVS en geen aluminium? omdat ik geen aluminium lassen kan en RVS wel
http://www.waldnet.nl/wn/vraagaanbod/237145/25_km_auto_rijbewijs_vrij.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
is van een kennis van mij, die bouwt ook van alles om naar 25km :thumbupals het goed is moeten er toch echt twee draden naar het lampje gaan. is het andere aansluitklemmetje er niet afgebroken?
zo daar mist wel heel veel plaatwerk af :shock: :shock: ben je niet bang dat je kofferbakbodem door gaat hangen??? :hmmz
wat betreft die zwarte platen in de kofferbak, dat spul is nog wel te krijgen hoor. Ik heb dat zelf op internet besteld toen, ik zal wel ff voor je kijken hoe dat merk ook al weer heette :thumbupMarktplaats :thumbup even zoeken op ‘opel cih’
bij mijn eerste ascona had ik ook steeds water er in(bestuurderskant), en dit kwam daar bij het reservoir voor de ruitesproeier weg. daar bleef namelijk telkens water staan en dat liep dan bij het rubbertje langs van de kabel van de motorkap :(
mijn spit was precies zo, alleen had ik de auto achter aan de bumpergaten en aan de sleepogen vastgemaakt :thumbup
Helaas pindakaas ik kan de tekeningen nergens meer vinden :swear ik heb eventueel nog wel foto’s
er zijn hier genoeg die een spit hebben gebruikt voor een manta of ascona(ik zelf ook :D ), dus ff de zoekfunctie gebruiken dan vind je genoeg voorbeelden hoe je het zou kunnen doen
oja mijn spit staat nu bij @coupeetjeJR, misschien dat die ff voor je kan meten?
ik heb als het goed is nog ergens een bouwtekening van mijn spit :thumbup (ooit al eens gemaakt voor iemand van het forum). Dit spit was wel voor een b ascona maar daar past een manta dan natuurlijk ook in. Als ik hem nog kan vinden dan meld ik het wel ff
ja idd, wat is er verkeerd aan dan :hmmz
ik heb inmiddels al nieuwe originele zuigers van Mahle gekocht :thumbup
wolkom jirre :thumbup
ik heb zelf zo’n kist van mannesmann, voldoet prima voor hobbymatig gebruik :thumbup aangevuld met gedore en Teng Tools(ja het klinkt chinees maar dat is het niet, naar mijn mening minstens zo goed als gedore)
Ratels van mannesmann waren wel binnen de kortste keren kapot :thumbdownmarktplaats :thumbup en een spruitstuk had @teamwaldseinjonge nog wel volgens mij(had ie laatst op marktplaats ;) )
het blok is inmiddels gehoond, deze week weer beginnen met opbouwen. foto’s volgen nog :thumbup
ik zit te twijfelen om een ingekort 3.0E spruitstuk te plaatsen, heeft dit zin bij een 2.0E? cilinderkop is geflowd en wordt nog gevlakt, en er komt een snellere nokkenstok inik heb inmiddels een stalen deksel van een diesel :thumbup
@RacesconaB204 wrote:
:thumbup super, goed bezig.
Ik had dat op exact de zelfde plek na het inlassen van het kruis van de kooi (krimp).
Met laswerkzaamheden heb je dat al snel.Ben benieuwd hoe het verder wordt.
is blijkbaar een zwakke plek, want ik heb al twee ascona’s gehad die daar idd ook flauw ingedeukt waren na laswerk :swear
haha dat was ik :D die schade is nu helemaal hersteld hoor :thumb
die renault velgen zijn volgens mij et 35, ze pasten wel onder een kadett. het zijn velgen van een scenic
he dan heb jij die renault velgen waarschijnlijk van mij gekocht :thumb volgens mij et35
egbert de boer heeft ze wel nieuw te liggen
-
AuteurBerichten