Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
die streetperformance had ik ook onder mijn ascona, heb er twee jaar zonder problemen mee gereden :thumbup ik zou voor -40 rondom gaan, daar is nog fatsoenlijk mee te rijden. je ascona is nu voor meer als -40 verlaagd als ik het zo wat inschat
ik ben wel benieuwd hoe iemand zoiets in een ascona deur krijgt dan :hmmz :hmmz foto’s?
zozo respect hiervoor hoor :wors nou nog een TE 2800 uitbouw er op
even marktplaats in de gaten houden. leuke kadett zo trouwens :thumb
zit de bout van de poelie wel vast dan?? zoveel axiale speling kan bijna niet, dan zou je ook problemen gaan krijgen met je drijfstangen/zuigers
nee dat heb ik idd ook nog nooit gezien in een a ascona :hmmz :hmmz
hoeveel inch zijn die staal velgen?
@PeterNoFear wrote:
Hee Tiedo,
Volgens mij heb ik een keer met mijn broer 5 stalen renault velgen gekocht…
Toen had je wat schade aan je kadett geloof ik…
Voor de rest, vette E kadett, die van Erik ook :wubjep dat klopt. hebben we inmiddels al weer klaar hoor :thumbup
ik kwam net deze rekord tegen op internet, een 3 deurs station :wtf
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=246636478″ onclick=”window.open(this.href);return false;is eventueel wel te koop hoor ;)
ik heb inmiddels al een spruitstuk gekocht :thumbup
ok bedankt ga ik morgen even regelen :thumb
waar kan ik een sluitschakel krijgen voor de distributieketting? want volgens mij kun je de ketting niet een tand verzetten zonder de ketting te ‘breken’?
ga ik even controleren. de ketting is nou nog één geheel, zijn er speciale sluitschakels voor?
mooi :thumb :thumb
tsja mijn frans is niet zo best :angel :angel hij loopt inmiddels weer op 4 cilinders.
wat heb ik gedaan;
– Ik heb de kleppen nog eens gesteld, en toen kwam ik er achter dat de hydro stoter van cilinder 1 uitlaat was gebroken! :wtf het bovenste kopje van de plunjer zat los in de stoter, kon ik er zo uitpakken. hier dus maar een andere stoter in gezet
– ontstekingvolgorde gecontroleerd, die klopte.
– andere ontsteking geplaatst en op tijd gezet met de stroboscooplamphij loopt nou wel op 4 cilinders maar hij reageert niet echt vlot op het gas. vacuumvervroeging had ik los, maar als je gas geeft vervroegt de ontsteking enorm(zo’n 1,5cm op de poulie).
morgen ontsteking nummer 3 er maar in + nieuwe bougies + de kabels eens omwisselen@teamwaldseen, er zit een 280 graden nokkenstok in met hydro stoters
zag er op de foto niet zo verkeerd uit :hmmz
@irfan wrote:
Subaru rechter deur uit elkaar gedraaid. Plan is later de binnenscherm van de deuren eruit te slijpen en deze
op de Manta deuren te lassen. :hmmz , wordt een uitdagen. ;)waarom?
en nou weer ontopic. :thumbup laat de topicstarter eerst maar eens met wat meer info komen voor jullie hem de grond in trappen :thumbdown
@Dr.Ed wrote:
Ach, in de cross kan natuurlijk alles….
de mannen die vooraan rijden hebben toch echt geen troep onder kap hoor :fy1 voor het bedrag wat bij de snelle jongens onder de kap ligt heb je ook een knappe auto
bedankt voor de tips. morgen maar weer even proberen :D
:wtf :wtf ben benieuwd wat voor monster je dit keer gaat bouwen :thumbup :thumbup
bij de meesten is de keuring al afgelopen, dus die zullen wel ergens in een schuur staan :thumbup ik weet hier binnen 20km al sowieso 5 te staan
@corres wrote:
@Tiedo wrote:
dit topic ook maar weer eens eens tot leven brengen;
een overzicht van alle ascona 2.0e sport die nog in nederland zijn :thumbuphttp://nrplaat.nl/merk/Opel/model/Ascona%202.0%20E/” onclick=”window.open(this.href);return false;
hoeven niet allemaal sports te zijn he.
de 2.0E was ook in gewone uitvoeringja dat klopt maar bij de meesten staat zwart op kenteken dus dan is het waarschijnlijk een sport :thumbup
-
AuteurBerichten

