Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ja, aan de kabelkant moet de achterkant van de gaffel tot de voorkant van de bak 100nogwat mm zijn. dit kun je verstellen door aan de andere kant van de bak(passagierskant) de stelbout in of uit te draaien.
niet vergeten om die borgmoer er om heen weer goed vast te zetten, anders werkt je koppeling uiteindelijk niet meer :angel (zelf meegemaakt namelijk :agent )
wil je de nokkenas afdraaien dan??? :hmmz :hmmz of snap ik het nu verkeerd
op m’n werk al eens meegemaakt tijdens een revisie dat iemand mm en cm door elkaar haalde bij het bestellen van een as :D :D dat ging echt niet passen haha
ooi op stage al eens nieuwe bedrading aangelegd bij een vrachtwagen, dit was op hoogte dus ik moest op zo’n keukentrapje staan. helaas de bedrading door de beugel van het trapje aangelegd :sleeping tsja dan kun je nog een keer
@soepkiepe wrote:
klein stukje ergens af slijpen in de bankschroef, en dan valt dat hete kleine stukje natuurlijk precies bij de klomp in.
of las spetters in de klomp.idd ook al diverse keren mee gemaakt :swear
boormachine op de kabel zetten :D
krausse-rennsportechnik.de. heb zelf goede ervaring hier mee :thumbup
klepspeling eerst maar eens controleren. heb je hydraulische stoters of vaste?
ja mocht het wel wat worden dan plaats ik de foto’s wel :thumb
@Ghanz wrote:
succes…
injectie is daarintegen makkelijker :D
of er moet een 2.0 kop opgaan.
je kunt de paspinnen van de cilinderkop wel overboren in het inlaatspruitstuk.
met het risico dat het boortje net mis loopt ofzo..ik noem het gewoon prutswerk.
monteer gewoon spul wat er voor bedoeld is, en ga niet met kit en niet passende onderdelen
aan het werk.ik had hem ook al injectie geadviseerd maar hij wou het toch proberen. :hmmz
kennis van mij heeft destijds een deel van een andere dakplaat onder het bestaande dak geplaatst volgens mij. dat dak is toen zeer netjes gelukt en het zit er ook al weer een aantal jaren zonder problemen in
ik zal hem morgen wel even vragen hoe hij dat toen heeft opgelost.(hij had ook een zonnedak er in)
zit er niet een revisiebedrijf bij je in de buurt?? die kunnen zulke onderdelen vaak nog wel krijgen. ik verbaasde me hier bij het revisiebedrijf ook wat ze nog konden krijgen :shock:
helaas, de omega was al verkocht :(
zoals @louwe ook al zegt zou ik de hele as gewoon wisselen. dat scheelt je veel ellende
@RamSwa72 wrote:
wel alle nokkenas kappen op de zelfde plek gemonteerd , stroef draaien dat kan maar het moet niet zo stroef gaan dat je er een schroevendraaier bij nodig hebt
cih motor heeft geen losse nokkenas kappen
Nee is niet hetzelfde volgens mij. ik zou trouwens alles met olie in elkaar zetten en niet met wd40 :sleeping nokkenas er gewoon weer even uithalen en de lagervlakken goed schoonmaken, dan zou ie normaal moeten kunnen draaien met de hand
ok bedankt voor de info. deze week maar eens even gaan kijken bij de auto :D
ik zou een 4 bak pook er op zetten, dan hou je de originele look :thumbup
ik zou trouwens dat stuk bij de achterlichten nog wel zwart maken
mooi :wors :wors :thumb
die zit bij je koppakkingset
@Peter i200 wrote:
Gisteren dan eindelijk een mail terug met een tekst in het Nederlands die door Google translate vertaald lijkt te zijn
tjsa de meesten praten hier fries haha :jerry :jerry
dit bedrijf zit een paar kilometer bij mij vandaan. ze hebben eigenlijk alleen maar ‘aparte’ auto’s te staan, de snelle uitvoeringen zeg maar. :thumb altijd weer mooi om er even langs te rijden om te kijken wat er staat :wors
-
AuteurBerichten



