Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
mijn oude spit komt nog goed van pas zie ik wel :thumb
succes ermee, nog genoeg laswerk te doen zo te zienokee dan kom ik er wel uit :thumb bedankt
ga je het weer openen met de general lee? :thumb
gaan er trouwens niet meer forummers naar dit prachtige evenement :shock:
dat was ik :D
ik heb hier mischien nog een te liggen
prachtig mooi geworden :wub :wub
je hebt trouwens pm over de stickerswij zijn er natuurlijk ook weer in de ascona :thumbup
kabel niet gebroken?
er moet een bougie met korte schacht in
die ascona’s waren aardig opgekreukeld…. :cry
20 maart 2012 om 16:45 In reactie op: Oldtimer evenement Hoornsterzwaag Hemelvaartsdag 17 mei 2012 #18004700zijn er hier trouwens nog meer die met de grasbaan wedstrijden mee gaan doen?
20 maart 2012 om 16:44 In reactie op: Oldtimer evenement Hoornsterzwaag Hemelvaartsdag 17 mei 2012 #18004699wij zijn natuurlijk ook weer aanwezig :thumbup hopelijk is mijn grasbaan crosser dan klaar, anders zet ik de auto op het terrein :D
of met een oude beitel. pas wel op dat er geen pakkingresten in je cilinders vallen(ff een poetsdoek er in doen) :thumbup
dat schokken had ik vorig jaar ook, gewoon de bougiekabels ff vervangen
heb hier eventueel nog wel een startmotor voor je liggen
Ik heb toen bij ferwerda in leeuwarden die losse doppen gehaald
moet je wel die lange torx (12 kant?)doppen nemen, niet van die gewone torx doppen@hurricane, kom je toevallig uit friesland?
12 december 2011 om 16:42 In reactie op: McLambo’s C24NE opknap/opvoer project – vliegwiel praat #17948665l jetronic heeft ook zo’n dubbel relais toch? zal zo ff in de schuur kijken
12 december 2011 om 16:37 In reactie op: Project: Manta B1 ’77 met foto’s (update 09-04-2012) #17769839korrel 240 gebruik ik altijd, en dan met zo’n ronddraai schuurmachine :thumbup
een 2.0e is niet veel zwaarder dan een 16n, dus volgens mij zijn veren van een manta gte/gsi wel geschikt
oja als het goed is gaat de ascona begin volgend jaar richting de spuiter :thumbup
hey beunhaas, ook maar ff aangemeld zie ik :thumbup ik heb hier nog wel een voorkant te liggen, kom maar ff langs
@louwe, het gaat om deze mancona

– die teermatten kun je het beste verwijderen door ze te verwarmen met een heteluchtpistool, en dan kun je ze met een oude beitel/schroevedraaier zo lossteken.
– tectyl laag: zo’n staalborstel op de flex werkt prima daarvoor, je wordt alleen wel hartstikke zwart :thumbdown
– kopbouten kun je gewoon van een 2.0 gebruiken
– pu bussen zijn wel te krijgen bij dr-manta.de@ikdenman wrote:
tweety bedekte de gehele motorkap ! en die kap was aangepast ivm 6 cilinder
de manta die ik bedoelde is een andere dan, deze heeft nl geen zescilinder
-
AuteurBerichten
