Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik zou wel ff bouten gebruiken van sterkteklasse 10.9 of hoger voor de bevestiging van de asbuis aan de achteras ;)
waar zijn zulke naafkapjes nog te krijgen? ik heb nu zulke staal wielen onder de kadett maar ik kan tot nu toe nog geen geschikte naafkapjes vinden :(
volgens mij komen die beugeltjes in de raampees. er hoort sowieso een stangetje van boven naar beneden in het midden van de jalouzie.
tjsa, het blijven aparte dingen :???:
die ring zit aan de voorkant van het lager volgens mij
nee helaas tot nu toe niet :(
het nieuwe setje zit er inmiddels in :thumb het is idd wel even prutsen
ik ben ook met de radio in m’n kadett bezig, maar is er nog een handigheidje om de speakers in het dashboard te monteren?? volgens mij moet je bijna het hele dashboard uitbouwen om ze er in te krijgen :(
ik heb wel interesse in het kofferkleprubber, mits deze nog goed is.
jep ik ben inderdaad de vorige eigenaar :angel
en de spoiler wordt als het goed is morgen opgehaald voor jouziet er machtig mooi uit :thumb
en saluma heeft ook digitale post ;)
arnold, jo hawwe een berichtje :thumbup
gisteren bij autosloop hoving in hoogkerk diverse manta’s gespot in zeer slechte staat
komt idd tegen de traverse aan :hmmz
de motor hangt goed in de steunen, dus ik denk dat die pijp niet goed is.
komt wel onder een b ascona vandaan, dus daarom vind ik het wat apart :hmmzmaar ja, dan maken we de uitlaat wel passend
Ik heb wat een apart probleem bij een b ascona.
volgens een kennis van mij kon je een baksteun van een 4bak ook gebruiken voor een 5bak(getrag 240). ik heb zo’n steun eronder gezet (sleufgaten in de steun gemaakt) met het bakrubber van een 5bak. maar nou past de voorpijp van de uitlaat niet meer!? deze komt tegen die dwarsbalk van de achteras aan. Kun je zo’n steun nou wel gebruiken of deugt die uitlaat niet?zal morgen ff een linkse tap meenemen van het werk. anders moet ik de pomp inderdaad maar vullen via het gat van de onsteking
wat is de locatie? olde pekelaa toch?
@Ben_M wrote:
@Christian-tsx wrote:
omkeuren is het probleem niet meer tegenwoordig.
dus bmw is een optie
volvo is ook een goede optie, bijvoorbeeld een T5r
en in japanners zitten ook wel leuke motorenkeuze genoeg dus
Of een degelijke Redtop 4cilinder van volvo. Ook veel gebruikt bij onze zweedse turbovrienden :thumb
Die saab 9000 turbo blokken hebben hetzelfde boutpatroon voor de bak als een c20xe/let als ik me niet vergis, dus denk niet dat die aisin bak er plug ’n play achter past.
zijn er hier ook mensen die zo’n meer weten over de ombouw van zo’n volvo redtop blok in een manta/ascona. Want dat idee heb ik ook al een tijdje in m’n kop :D
ik heb waarschijnlijk binnenkort nog wel zo’n saab turbo blok te koop trouwens
weet iemand welke kleur die raamlijsten aan de onderkant van het portierraam moeten hebben? hoogglans of zijdeglans zwart? het gaat om een zwarte ascona sport :D
ik ben er dit jaar ook weer. heb nog diverse onderdelen nodig, maak binnenkort wel ff een lijstje
ga je al die gaten waar die rubber doppen inzitten dichtlassen? :hmmz
ik heb inmiddels diverse dingen geprobeerd;
-koudstart injector werkt
-starten zonder koudstartinjector(stekkertje eraf) geeft hetzelfde resultaat als met stekkertje erop
– weerstand van de extraluchtklep klopt niet (is dus stuk)
– weerstand van de sensor zal ik nog ff meten28 september 2012 om 15:29 In reactie op: probleem met koude start>nieuw probleem, zie laatste post #18059615ik heb nou precies dezelfde problemen als dolmans in de eerste post beschrijft.
hoort die extraluchtklep helemaal open te staan als de motor koud is? hij staat nu deels open(er mist zo’n hoekje uit dat klepje).
wat betreft dat stotteren, dat heb ik ook gehad. Bleek de module van de onsteking stuk te wezen(auto ging na een tijdje midden in de stad voor het stoplicht uit en wou nooit weer aan :swear )bij de meeste sloperijen hiero staan vooral nieuwere auto’s helaas
-
AuteurBerichten