Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
3 november 2009 om 14:12 In reactie op: Astra G – elektrische ramen inbouwen achterportieren #17539157
ja zover was ik ook al,ik mis ook nog de kabels voor het speakertje boven in het handvat gedeelte.
is echt vervelend,ik ga echt geen zwengel gaten maken in de mooie leren deurbekleding!een standaard c20ne spruitstuk is gegoten staal,dus zou je al een plaat stalen flens moeten maken of kopen voor de ne.
en dan flex je de pijpen van het xe spruitstuk af en bak je ze op die nieuwe platen flens.
let wel op met de afstand van de bochten onder bij onderblok en carter!
is best te doen als je een beetje geduld hebt.ieder zijn eigen smaak en idee!”respect”
maar inderdaad zonder die kermis er om en aan zou het best een mooie cabrio zijn!
en een 6 pittertje niet te vergeten!!!jep,zo heb ik hem ook gemaakt alleen dan vierkant,en zonder vulling.
werkt super!:thumbupik heb wel eens gehoord dat je banden ook af kunt laten draaien,dan zou je weer een vlakke band krijgen?!
of dat klopt weet ik ook niet zeker?:hmmz30 oktober 2009 om 20:05 In reactie op: Astra G – elektrische ramen inbouwen achterportieren #17539155ik heb het zelvde probleem,heb ook een setje van vier aangeschaft.
kei slim de kabelbomen uit de deuren mee genomen,alles om gezet heb ik geen stroom achter op de connector!
blijken er meer kabels in de kabelboom te zitten in de deur dan in de connector!
heb ook nog geen oplossing er voor,ben eigenlijk aant wachten op een sloop station waar ik de rest uit kan halen.bilstein is zeer goed!!heb er ervaring mee,super spul!!
van de klepppendeksel naar het catch tankje,en via een filtertje wat er boven op die tank zit kan hij de lucht kwijt.
de aansluiting op de inlaat dop ik af,en er zit niks in het tankje.
de twee aansluitingen zitten wel boven op de tank,heb het ding na gemaakt uit de autocross wereld.heb ook een alu. tankje gelast met een filter er boven op,werkt perfect!
heb er geen korrel in,spoel hem af en toe uit.zal toch morgen avond worden,sleutel ruimte is bij mijn vader thuis.
dan schrijf ik me de nummers ff precies op morgenavond.
stuur ik je ze zo snel mogelijk wel ff door.staat ook nog een langer nummer in bij mij alleen is dat gegraveerdt,dus ik weet het ook niet?
heb ook een blokje liggen (2.0 8v ne) met een andere nokkenas in ,en weet ook niet wat voor een het is.
maar het logo dat er in gegoten is lijkt heel veel op dat wat jij er ook in hebt staan.
ik was ook aant denken aan een as van cat cams.
bij mij staat er een nummer op gelaserdt (se 272) en een gegraveerdt nummer,maar dat weet ik niet uit mijn blote hoofd.zet wel een filter tussen de tank en de pomp,verlengt de levensduur van je pomp!
heb er ervaring mee in de autocross!ik haal de brandstofdrukregelaar die achter bij de pomp zit er altijd tussen uit,maar dat is dan wel bij mijn crossauto.
heb er nog nooit problemen mee gehad?!?:hmmzik gebruik een afgedraaid vliegwiel met de autocross,heb er nog nooit problemen met gehad.weet alleen niet hoeveel er af is gedraaid.laat het altijd door iemand doen.
en de spullen die ze niet gebruiken (bumpers,lampen,spoilers en binnenbekleding stoelen enz.) worden voor een goede redelijke prijs weer verkocht aan de hobbyisten!
ik zelf start dit jaar trouwens met een astra in de standaardklasse A.S.U.Zja de gasklep verwarming gebruik ik ook niet meer bij de crossauto,dop het allemaal netjes af…
ik heb ook in mijn crosswagen een c20ne met die slang van de gasklep naar het thermostaathuis,maar voor het 100% zeker te weten kun je het beste inderdaad op het onderblok kijken of de kop er af trekken en naar de zuigers kijken.
is die slang trouwens niet voor de gasklep verwarming? -
AuteurBerichten