Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
bedoel als je een showauto of een die je alleen in de zomer rijdt is dat genoeg.
maar als het de dagelijkse auto wordt moet er toch wat anders worden verzonnen.riem te kort?hoeveel halen jullie er dan af?
gewoon een fris kopje er op trekken,klepjes inslijpen enz.
is snelste oplossing!een koeler pakken van een computer,die zijn ook vaker 12v.
en die onder het dashboard laten aan zuigen door een opening.
voor apk is dat voldoende!;)ha ha ha,heb afgelopen week gebelt.
moet 1 maart op voor aanhangwagen rijbewijs!!!
na al die jaren illegaal rond hebben te ge reden:Pjep accu los maken,heb ik toen ook gedaan voor de zekerheid!;)
lexmaul setje heb ik ook nog gehad,heb hem verkocht aan een jonge die een cabrio was aant opmaken.
setje lag toch maar wat te kijken in de schuur.
zat wel een orginele bumper voor op?!:hmmzik heb nog zo’n kofferbak spoiler liggen,zo’n coswohrt (taartschep) spoiler.
is volgens mij ook best wel appart!king:die wat ik op de kar had staan was afgemeldt via de sloperij,dus ik ging nat!:(
wat is dan het beste een rechte as of een met een knik met hanglager?
ik heb altijd met rechte assen gereden.:hmmzik zij ook dat ding is voor onderdelen!ja zegt ie,en je kunt er nog een overval mee doen of een ramkraak,of lekker mee rondrijden zonder verzekering of belasting te betalen.
had hij wel gelijk in,maar op dat moment denk je “DAT HEB IK WEER”de gek heeft hij niks anders te doen!!:mad:ja nu zorg ik dat ik alles in orde heb,heb een nieuwe kar gekocht en ga nu binnekort ff dat rijbewijs proberen te halen.
trouwens als ik het goed heb begrepen mag een afgemelde auto,waarvan het kenteken is vernietigd niet meer van de plaats af bij de sloper,maar wel in losse onderdelen.
zo vertelden de blauwe mannen me dat,en niet anders zij hij!en kwaad de kerel!:P30 december 2009 om 19:54 In reactie op: Uitlaatspruitstuk Kadett Vs Astra + Dis vraagje met foto #17579910kon wel eens een spruitstuk zijn van een calibra of vectra 2000,volgens mij was die vanne astra langer of bedoel verder de tunnel in.
weet het niet 100% zou ik thuis moeten kijken morgen.als ze je een keer aan de kant zetten en je kunt de rommel laten staan (aanhanger zonder kenteken,geen e achter b,geen plaat op de kar,geen gordel om,auto op de kar die al afgemeld is als vernietigd,en geen legitimatie bij)dan denk je de volgende keer wel na!!teminste ik heb er van geleerdt,echt wel:o
voor mij zou het werk ook wel mee vallen,maar er zijn ook mensen die niet beschikken over een sleutel ruimte en de opel kennis.
dat wou ik er een beetje mee zeggen,en geld er bij uit krijgen als je een gsi gaat halen wil wel iedereen!:Dvalse lucht achter de lucht massa meter?
misschien het werk wat je er allemaal in moet steken?!:hmmz
ff met een waterpomp tang de rand van de radiateur na nijpen,daar waar het lekt.
is een optie,maar dat hoef normaal niet.blaas ff met de perslucht de ontluchtingen door.
misschien trekt de tank zich vacuum?:hmmz
nokkenas huis van een 1.8 of 1.6 met verstelbare ontsteking
past,moet je alleen ff die schroefbus er uit draaien met een imbus.
en dan die verleng bus er in wat door die adapter plaat komt.ik heb ff bij mij gekeken,heb een 18e kop liggen orgineel van een gte.
heeft ook een gat tussen de middelste twee poorten maar is dicht van binnen,is denk ik 1 centimeter diep.klinkt alsof de bobine kabel op een bougie kabelgat zit,en door dat er een bougiekabel in het bobine kabelgat zit krijg je maar alleen op een cilinder een vonk.
heeft een maat van mij ook een keer gedaan.ooooh dat is fraai,veel rook,rotzooi en daarna veel werk!:o
-
AuteurBerichten