Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
is misschien iets voor autoblubbering!
16 augustus 2010 om 17:28 In reactie op: KADETT D C20XE accu OK!!! nu Koelvloeistof lek!!!!! #17713046bij een d-kadett gte tank zit geen pomp in de tank,die zit extern aan de chasis balk bevestigd achter het rechter achterwiel.
het is eigenlijk het zelvde als een e-kadett gsi!
succes!netjes weer in elkaar zetten,en niks vergeten!gewoon een adapterplaat regelen.
die komt tussen de oliefilter en de oliepomp te zitten,zijn op de sloop genoeg te vinden.
misschien wel op het forum hier?!van een xe past ook trouwens!succes:thumbupik zag het,als je er maar geen spijt van krijgt!!!
denk dat je de calibra bak gewoon kunt gebruiken,je moet denk ik alleen de steunen en het schakelmechanisme omzetten.
er zal waarschijnlijk ook wel een f16 bak bij jou er in hangen in de ascona aan de 1.8?!
verbeter mij als het niet klopt,succes!!!ziet er goed uit!!!:thumbup
is weer eens wat anders,ziet er sjiek uit!!!:thumbup
kun je gewoon af doppen,loopt gewoon het zelvde.
heb het er zelfs tussen uit gelaten en afgedopt bij mij zelf.bij de wallen in maasbracht staat ook nog zo’n zelvde volvo limo!!!;)
volgens mij staat er op http://www.gteschmiede.de een hele hoop info over het ombouwen van motoren en remmen enz.
kijk daar maar eens rond,leuke info!ik rij ook zonder demper en kat (dus niet veel tegen druk) met mijn astra maar wel met lamda,en hou de rest ook goed bij.
heb zelfs het idee dat hij beter trekt bocht uit!
wat is er nu dan waar aan het verhaal,moet hij tegen druk hebben of niet????die van mij verbruikt ook bijna niks (220.000km op de klok) vul hem tussen de beurten misschien 1 a 2 keer bij en dan is het echt een beetje,nog geen halve liter bij elkaar!
ziet er super uit,lekker breed!!!:thumbup
misschien heeft die beste man een foutje gemaakt en heeft hij meerdere opels staan,en van meerdere foto’s gemaakt?!het is niet onmogelijk!?
maar in de advertentie is het echt een motor ruimte van een d met 1200 er in!mijn verhaal:ik zelf rij autocross (standaardklasse asuz),wordt ook gesponserd maar het is moeilijk genoeg voor mij om mee te kunnen doen met de rest.
ik heb geen geld sponsoren,betaal bijna alles zelf!
maar de mensen wat mij tegen moet komen is meestal met onderdelen voor inkoops prijzen,staal/alu. en zet/las/knip werk voor niks of weinig,autosloperij met reeele prijzen (geen hollywood zoals de rest) en een “hele hele goeie” motorbouwer/monteur die er plezier aan heeft als ik goed presteer!dus het komt er op neer dat er weinig tot geen mensen/bedrijven zijn die zomaar een dik bedrag schenken voor auto’s/autosport die tijd is geweest helaas!
ha ha ha,bij ons (asuz) is standaardklasse alles standaard in de motor en ook van de buitenkant.
maar je kunt natuurlijk niet van buiten zien wat er in zit!;)mooi setje!!!:thumbup
zat ik ook al aan te denken dat de injectors open blijven staan?!
code op onderblok,staat rechts ingeslagen
ik hoop ook dat je niet aant lassen bent met een accu in de buurt,is ook best leipe shit!
verder respect dat je zo veel tijd en eventueel geld in je astra steekt,vele waren er niet aan begonnen!!!volgens mij zitten er ook nog speciale poten voor onder aan de leidingen te zien?!
ik hoor alleen maar goeie dingen van hem,is wel eens vaker bij een maat van mij geweest.
volgens mij staat er ook veel uitleg op http://WWW.GTESCHMIEDE.DE als ik me niet vergis.
ook hoeveel lager hij ligt en wat je aan moet passen,ook voor achteras met schijfremmen om te bouwen.nou vandaag eerste cross in horst (asuz),waren nog niet op het terrein werdt het al afgelast “REGEN”.
was een natte bedoeling daar,maar goed dat ze het hebben afgelast.
alles een beetje kapot rijen daar in de modder.:mad:frank jij let te veel op bij anderen,ha ha ha!
-
AuteurBerichten