Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
heb aangeven hoe je kunt bereken hoeveel je velg naar buiten komt.
iemand met smallere velgen in een ander topic waar naar verwezen wordt heeft problemen.
kwam dit nog tegen
Keuringseis 5.2.23 gaat over de spoorbreedte.
Deze mag max. 2% groter zijn dan de maat die hiervoor is vermeld op kentekenbewijs of kentekenregister. In de wijze van keuren staat echter dat deze eis niet getoetst wordt bij de APK. Dus de maat van de spoorbreedte is geen criterium bij de APK!het zou mooi zijn als de topicstarter misschien antwoord geeft op een paar vragen.
nog even op de site van het bedrijf gekeken staat iet dat hij lid is van de bovag.
voert wel logo van rdw en nap.eerst korting bedingen met als voorwaarde geen garantie dan neem je in mijn ogen een risico.
en dan vervolgens wel garantie claimen.
een aankoop keuring was wel handig geweest maar daar is het nu te laat voor.
overleg met de verkoper lijkt mij de beste oplossingweet niet wie de database van steek maat heeft gevuld.
in het andere topic geeft de topic starter aan dat het reservewiel wel et 49 heeft.
ik heb zelf sport typ1 alu velgen in handen gehad die hadden et 49.
zoon setje staat hier ook op de marktplaat met dezelfde gegevensvrijwel zeker gaat het zonder aanpassen aanlopen.
dit kun je uitrekenen neem de helft van breedte toename + het verschil in et waarde
ga je van et 49 naar 35 dan komt je velgrand 14 mm naar buiten.kom je in een verkeerscontrole terecht en je treft de verkeerde dan wordt het “leuk ” zegmaar
@jasper_dc wrote:
had wel veel foto’s maar door de planten is er weinig te verhalen denk :swear
je hobby verzekeren is verdomde moeilijk.
je auto kan niet onder inboedel vallen dus die verzekering moet je doorlaten lopen.
en na een restauratie moet je hem ook nog laten taxeren.ik hoop dat je een polis hebt voor inboedel en gereedschap ed.
meestal ben zoon geval helaas de klos
dan klopt de omschrijving toch
er staat toch een tr in atvar
de boze droom van elke hobbyist.
was het begonnen in het eigendeel van de loods of begonnen bij de buurman.
misschien handig om te vermelden wat voor kadett je hebt.
mooi dat er een oplossing komt.
tip kijk even wat het verschil is in verzendkosten als hij moet tekenen voor ontvangst.
dan weet je zeker waar je pakketjes isik doelde meer op regionale verschillen in zakendoen.
die manier van verzenden kon en kan ik ook niet plaatsen.
mijn eerste idee was dat hij per ongeluk de verkeerde van de plank had gepakt.of verkeerd gelabeld had ik op de plaatselijk sloop maar dat was maar 1 dorp verder.
eigen oude en gekochte meegenomen omgeruild en klaar dit is voor jou geen optie.heb het idee dat er geen oplossing komt van de verkoper.
als je het deel nog hebt zelf verpatsen en een andere kopen.vooruit betalen en versturen doe ik zelf ook is kwestie van vertrouwen ( gaat tot nu toe goed afkloppen )
moet zeggen dat versturen door bedrijven niet echt snel gaat soms 3 dagen onderwegdenk dat je met et waarde mis zit
en dat deze et 49 moet zijn
specs
Opel Sport Edition II Velgen
Steek: 4X100
ET: 49
Grootte: 16 Inch
Breedte: 6J@Pompidom wrote:
Nochtans ben ik heel tevreden van mijn ‘goedkoop’ schroefkitje :) Alleen het attest vormt een probleem.. Autokeuring is veel te streng hier in Belgie.. je kan niet eens een andere radio in je auto steken of je word al afgekeurd(bij wijze van spreken).
hoop dat je het orginele onderstel nog hebt.
anders kon die “goedkope” set nog best eens duur worden.en dan de set snel aan een hollander verkopen die heeft last van die keurings shit
@TedMechanic wrote:
Ik heb eerst een MBO4 opleiding Motorvoertuigentechniek gevolgd (Incl. eerste autotechnicus) en daarna HBO Automotive Engineering.
Ik werk nu als dataset engineer in motorenontwikkeling bij een bekende Nederlandse vrachtwagenfabrikant in Eindhoven.
dan ben je niet de enige hier van het forum.
en dan deel je meer als merk

:hmmz is dit het eindesultaat als iemand uit groningen iets koopt van iemand in zeeland ?
de afstand over de weg is ongeveer 300 km.
denk dat je de vergelijking met een healey rijder niet als een compliment moet zien.
de man heeft wel een beetje vreemde humor.
zij hij nou dat onder rebours retour moet zenden ?
heb je hem al aangemeld bij marktplaats.
dat hij wat anders denkt over eerlijk zakendoen.
en aangifte doen natuurlijk.nr 1 die ik vond via marktplaats was een bedrijf in den haag.
met dat onderdeel nr kwam ik ook bij stroeve terecht alleen nr is niet gelijk aan jou set.nu kost die set rond 200 -225 euro ik heb hem alleen nederland te koop gezien.
het zou kunnen dat er niets eens een atest voor is.met alle respect voor 200 euro kan ik maar 2 merk ( bilstein ) dempers kopen voor onder mijn daily
ieder zijn dinghet is nu te laat.
misschien heb je de volgende keer iets aan deze link
https://www.mijnpolitie.nl/b/miocheck2.html#
helaas kent zelf google hem 1 responce van het landrover forum
in nederland is het dus compleet anders.
een certificaat heb je niet nodig.
men kijkt slechts of er speling in het onderstel zit.in belgie heb een atest nodig
in duitsland heb je tuv nodigen wij in nederland mogen lekker aan klooien
zou zeggen neem contact op met importeur bleu line en probeer aan het juiste atest te komen
kon wel eens een uitdaging wordenIk heb wat foto’s waar ook de buitenruimte op staat en het filmpje weggehaald.
eind 2014 nog wel wat spulletjes gekocht.

ok die lampen gaat ie cm harder door maar ze zijn wel van plastic ipv glas.

iets waar ik al langer omzocht en eindelijk heb kunnen aanschaffen.
de laatste stappen:
wielen in de juiste richting.
en auto op de testbankpoeh wordt nog effe sparen
bij twijfel meenemen naar de revisieboer en het hem laten beoordelen
ik denk dat het belangrijk is dat iets van de persoon en zijn technische vaardigheden weet.
als er staat ik denk dat ik wel kan met een beetje hulp en gaat over remmen. :hmmz
dan heb ik daar mijn bedenkingen bij en dat is omdat soms wel eens “leuke” tegenkomt in het verkeer.zoals iemand die over de linkervluchtstrook 3 auto voorbij komt zeilen omdat z’n remmen niet goed werken.
dan is dit iets waar wij elkaar niet gaan vinden.
ik denk dat als je dezelfde hobby deelt je ook iets over je zelf moet vertellen.
iemand die begint met een project topic zul je mij niet over horen.echter zijn er ook VEEL newbees die in topic 1 beginnen met een vraag over een stilgevallen auto.
dat zijn mensen die per ongeluk in het zelfde merk rijden.
en dan eigenlijk binnen 5 min geholpen willen worden.kijk zelf meestal bij vandaag gepost en dan zie je in 1 keer alle nieuwe reacties.
als ik met een “nieuwe” model aan de slag ga koop ik altijd de vraagbaak.@g-astraa wrote:
weet ook iemand waar de rode kadett e gsi champion is gebleven met het kenteken yn-47-rz
en vooral wie hem nu heeft. :thumb :thumb :thumb
leeft nog wel is 16-08 overgeschreven maar geen apk
@roger rabbit wrote:
Als ik bij FSRS kijk, kost een originele set schijven met remblokken 209 euro, dus denk toch wel dat dat een scherpe prijs is
of fsrs even mailen voor een betere prijs
vraag maar weggehaald .
meneer wil niet delen wat hij van plan is :thumbdown
remmen moet je per set vervangen voor / achter dus niet 1 schijf
soms lukt blokken alleen maar als aan de schijven toe bent horen daar nieuwe blokken bij anders maken je oude blokken je schijven stuk.weet niet wat sleutel ervaring is je gaat wel met je remmen aan de slag het gaat wel om je veiligheid !
in de omgeving van den haag hebben we zeg maar een “forum” monteur.
en daar hoor ik veel goede verhalen over prijs en kwaliteit. -
AuteurBerichten