Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
28 april 2015 om 10:56 In reactie op: Z22se Motor verbruikt olie update. (Z22se Olie verbruik) #18239555
nu zijn er meer mensen die tegen vergelijkbare problemen aanlopen met kroon olie.
techno zegt mij niks wel even gezocht met google en dan kom ik bij de action uit.
dan blijft alleen de stelling over alle waar is naar zijn geld.28 april 2015 om 09:45 In reactie op: Z22se Motor verbruikt olie update. (Z22se Olie verbruik) #18239553welk merk olie gaat er in ?
@Haasje17 wrote:
Lamda of luchtmassameter veroorzaakt geen misfire. Misfire is dus echt ontsteking, brandstof of compressie probleem. Aangezien je alles vervangen hebt.
Op gas loopt die prima zeg je? Dus dan is eigenlijk ontsteking ook uitgesloten.
Heb je de voeding van de injectoren ook gecontroleerd? Naar de ECU is een massa schakeling.
denk dat haasje de spijker op zijn kop slaat.
auto loopt op lpg wel goed dan maak je ook gebruik van de aansturing van de cpu.soms kun je en complete motor met aanbouwdelen voor minder krijgen als dat een deeltje wat los gaat kopen.
denk dat kadett een nexia is als ik naar de hangreep kijk.
er is wel iemand “vergeten” om te remmen.
weet niet of het handig is om je plannen openbaar te maken.
bij de rdw kun je zien dat hij de auto nog niet lang heeft ? kat in de zak ?
de andere kant een 1.4 kost geen droleen orginele laagdak kom je alleen tegen bij de benzine uitvoering regels uit die tijd.
het is dat ik geen ruimte heb je kunt er een mooie sleeper van maken
zitten de achter remmen wel goed gemonteerd.
weet niet of er een automatisch opstel mechaniek in de trommels zit.
ik zou de achterremmen een keertje afkoppelen en afsluiten dan VOORZICHTIG en proefritje maken en kijken of het probleem dan weg is.
als ik het goed lees hoef je alleen een klein stukje achteruit te rijden.misschien ten overvloede de ontluchtings nipjes moeten naar boven wijzen op de klauwen.
hier op het forum ook al gelezen dat iemand de klauwen verkeerd om had gemonteerd.ken de specs van afschakel spanning niet.
vind 11.6 wel aan de lage kant kan best een combinatie van slechte accu en overgangsweerstand zijn.een redelijk fitte accu zou minimaal 12,6 v moeten geven en met draaien motor bij non canbus 13,8 en met canbus nog hoger richting 14 v
dit is ook wel interssant : System Voltage,11.6 V
zou ik eerst eens nar kijken !@bart-gsi wrote:
Dat is overgens ook de enige plek waar de airbag zit in een corsa B.. Die heeft geen passagiers airbag of zij airbags etc kan zijn dat je airbag kapot is of je stekker achterop fout geeft.. Dus accu los en kijken maar… Anders een airbag canceler halen.. Dan blijft je airbag uit of een andere erin zetten…
jammer bart weer een on waarheid.
mijn zus had een HELE late B en die had wel een bijrijders airbag. dit kwam inbeeld bij een gezinsuitbreiding.
kleine uk een airbag gaat niet goed samen.vroeger was het plakfolie in de kleur van de bumper.
folie had ook structuur gelijk aan de voor en achterbumper
tenminste bij het eerste type ( E1)dat van die tank komt mij bekend voor.
gevalletje te weinig bijgevuld. ook bij een pomp aan de snelweg even beetje erbij om thuis te komen.had in die tijd een tankpas voor 1 merk thuis volgegooid daarna alles ok.
tips heb ik niet voor je auto viel mij zwaar tegen.
en na 40 min al beginnen dat er nog geen reacties zijn helpt nietzit er wel een certificaat bij die set.
in nederland mag je de grootst mogelijk troep onder je auto schroeven maar dat ligt in belgie een beetje anders
@pascal1109 wrote:
:hmmz
mijn idee om zo binnen te vallen op een forum.
heb jij een glazenbol ?
de mijne is stuk
valt buiten de parameters van je ontsteking door hoger compressie verhouding.
door de nokkenassen loopt de motor verder door in de toeren nog al een stukje voorbij de standaard begrenzer.of je je er met een chip op maat komt vraag ik me af ( misschien via murini )
en echt lekker stationair zal deze motor ook niet lopen door die zelfde nokkenassen
In beide artikelen wordt geen jaartal genoemd !
en als dit wel waar is komt het vast groter in het nieuws
maak er lekker een kwis van.
ik kan geen voordelen bedenken een cih injectie is nog groffer als 20 ohc injectie die systemen zijn een generatie jonger.
een ohc motor is in kg lichter als een cih en heeft meer vermogen.iets in je verhaal klopt niet.
een cih motor is compleet anders als een 20seh 20se (c)20ne de laatste 3 zijn ohc motoren.
bij een cih werkt de injectie via de ontsteking de ohc motoren maken gebruik van een krukas sensor
@G-power wrote:
Helemaal duidelijk mannen bedankt! Was ook niet van plan om mn auto te vernaggelen, Was alleen benieuwd naar de oorzaak :thumb
dan moet je je rechterbeen wat minder ver strekken
even zoekfunctie gebruiken.
nog geen maand geleden heeft iemand 2 aandrijfassen van de sloop gehaald.
en anders kun je ook losse koppen krijgen bij bv mijngrossier voor ca 100 eurozou zeggen lees dit even.
auto is al bijna 10 jaar dus veel bpm zal er niet opzitten
http://www.automotiveimport.nl/import-nieuws/zo-importeer-je-zonder-problemen-een-schadeauto
er is weer iemand die SUPER advies geeft
@bart-gsi wrote:
het interieur lampje komt toch alleen spanning door als je je deur open hebt of de schakelaar omgooit?? of heb ik het dan fout??
jammer
binnenverlichting is massa geschakeld en doet het ook zonder contact
@rabbitopc wrote:
@theunm wrote:
snap alleen niet waarom je geen gebruik maakt van de creme injectoren.
als nu 1 van de gaatjes verstopt raakt kan je motor in de soep lopenik reed eerst met het originele m2.8 MM Systeem vandaar de blauwe injectoren.
als 1 gaatje verstopt zit spuit hij dan te weinig brandstof in waardoor hij arm loopt en verbrand ?
mvg. Arno
1 van de 3 gaatjes dicht is 1/3 minder brandstof = te heet = boem
snap alleen niet waarom je geen gebruik maakt van de creme injectoren.
als nu 1 van de gaatjes verstopt raakt kan je motor in de soep lopenof ooit papieren gejat.
in die tijd kreeg je een ander kenteken is mijn vader ook eens gebeurt.
-
AuteurBerichten