Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nou het laatste was een paar nieuwe bandjes en uitlijnen.
2 weken later voor de apk fusekogel stuk en de airco radiateur.
Auto zat al in de contact verlenging.
Dus aan het eind van de dag toch nog goedkeuring voor de airco.
Is min of meer standaard gezeur.
nieuwe afspraak hebben ze de verkeerde radiateur binnen gekregen auto klaar om 1800 ipv afspraak 1600.
maar dat was nog niet alles hadden ze de koelvin ook nog eens verkeerd geinstalleerd.( liep dus aan )
nog een keer terug.
En toen had ik het wel GEHAD
Werk in de ict op een opdracht zoals dat dan heet bij die andere importeur ( uit leusden ).
Hebben ze daar nog een paar exeo’s in de aanbieding voor 26k euro.
De GTC is dus 35K daar moet je dus netto ca 10% van de nieuwwaarde aan tante Bea betalen.
Heb de Seat vanmiddag onder het voetballen opgehaald :D
Qua luxe en motor 2 grote stappen vooruit.Met een beetje hulp van dealer en Leasemij binnen 2 weken de auto voor de deur.
theun
5×100 word niks is een vw (vag steek)
5×110 kan wel.
voor de naven van een calibra / vectra
achter naven van een vectra A v6 of een astra g of h naaf.theun
de slag die je meet klopt met ca 96 mm.
de zuigers van een ecotec zijn licht hol en er zit een kommetje in
de zuiger komt net niet boven het blok uit
theun
@ wessaa en glen
Inderdaad mooie plaats Apeldoorn.
had vrijdag middag vrijgenomen en van amersfoort naar apeldoorn en dan naar friesland.
Dan heb je niet echt tijd over.theun
@ corsaboy,
ja het is olie bestendig, rubber ben ik nu aan het testen.
prijs is ca 40 euro per bus van 5 liter.
normaal is 5 liter voldoende voor 40m2
spul komt uit rijssen.gevonden via marktplaats en een aardige vent
link gestuurd via u2u
theun
Zo maar weer eens een kleine update.
Onderweg naar de loods werd ik hinderlijk gevolgd door een witte kadett.
Bleef me volgen tot op mijn bestemming.
De gtc had er geen enkele moeite mee.
toen ik de grote deur open deed zag ik dit.
Ziet er niet slecht uit het is de eerste keer dat we met dit materiaal aan de gang zijn.
dan ben je een weekend bezig geweest en dan ziet het er zo uit.
Theun
heb mijn bc op engels gezet.
krijg je tenmiste een normale foutmelding.
theun
Deze auto heeft een andere standplaats gekregen.
theun
volgens mij is hij al in een passend hotel beland.
theun
wat je vergeet te vermelden is wat voor autotje het is.
vroeger bij de oude diesel mocht je in de winter 10% bij mengen.
maar met een beetje blijft het motortje echt wel lopen.heb je een moderne cdti is het niet echt handig.
er wordt tegenwoordig veel vermogen uit een diesel gehaald.theun
weer een uit de oude doos.:vertag:vertag
heeft een jaar geleden ook op het forum gestaan
theun
pipo van het forum heeft ook nog wat liggen.
en niet duur.
zelf geen ervaring met de kwaliteit.theun
wat is de reden dat ie niet ok zou zijn.
kun je dit onderbouwen?naar verluid rijdt de auto zondag op de familie dag van de dnrt.
Ap is een garage houder welke al ca 20 jaar op het circuit rond toert en niet geheel onverdienstelijk.
Als de auto niet goed zou zijn.
A ga je er niet mee het circuit op.
B neem je al helemaal geen gasten mee.ik denk alleen dat er niet veel mensen een kadett zonder kenteken willen.
Want je kunt er legaal maar mee op 1 plek rijden en dat is circuit dagenTheun
glenn,
als het deksel er afhaald. kun je met een van de bouten de pri-as er wel uit krijgen.
bij de oudere bakken kun je inderdaad een dop er uithalen.Theun
laatst als leen fiets een 17cdti mee gehad.
loopt een tandje minder hard maar zeker niet verkeerd.ik denk dat en 8v of een 17cdti eerder betrouwbaarder zijn.
dat grotere vermogen kun je in ieder geval niks mee in de spits.
theun
Dat hikken heeft die van mijn nu ook weer.
Ben bang dat er weer wat troep aan de egr kleeft.bij mij zit er ook net 12k een nieuwe op.
Volgens mij moet een cdti flik op z’n staart trappen.
wat hier in nederland niet kanheb een trekhaak denk dat maar een keertje friesland ga doen met een lompe vierkante bak er achter.
misschien dat ie daar beter van gaat lopen.
theun
weet niet of je van plan bent veel km te gaan maken.
Persoonlijk niet zo te spreken over de 150 pk cdti van de baas.
de kleine probleempjes als egr en inlaatspruitstuk.
de wat grotere vliegwiel en de lagers van de bak.
en dat alles met maar 150k op de klok.in gun iedereen 250 pk uit zijn diesel.
laatst iemand gesproken die in de ex lease auto’s zit.
rijd een stukje mee zegt mooie auto welke motor zit er in.
Blijkt dat mijn ervaring niet uniek is.Ik wil je niks aan praten rijdt zelf 5k in de maand.
Dan kom je die “kleine ” dingetje wat eerder tegen.theun
zelf in het eggie mogen zien.
gefeliciteerd met de aanschaf van dit vier kante bakkie.
ziet er goed uit voor zijn leeftijdtheun
Glen,
bedankt voor het aanbod.
lange leve de holding en het zuster bedrijf.
heb ik in middels een klein rolletje liggen.Theun
bestuurderzijde van een D
bijrijder en achter van een Etheun
@ undertaker.
Valt best tegen spul staat nu in een boere schuur van 120 meter en een garagebox.
Dit alles heb nl ook nog een eerste serie bmw 3 serie ( old school).
Als je de auto’s neerzet om te stallen kun je er 8 in kwijt.
wil je er ook aan sleutelen dan wordt het met 4 al vol.Voor het raamfolie is ook een oplossing in de maak.
een zusterbedrijf van waar ik werk beplakt auto’s.
ik die gasten gebeld onder het mom van wie niet waagt zal niet winnen.
pakt die gast de catalogus en zegt wat wil je nog een nette prijs ook nog.en zo gaan we rustig door.
Theun
@ the undertaker
eh niet zo groot beneden 8 bij 10
en boven 3,5 bij 10 verdeeld in wat een keukentje moet worden een toilet en een keukentje.met de vloer gaat het goedkomen.
de volgende stap is folie op de ramen.
Als er nog iemand bij een stikkerbedrijf werkt 3 stuks van 1 bij 1 meter.
heb nu van 1 bedrijf een voorstel liggen alleen de prijs lijkt er niet optheun
@ freek
ja als mijn hobby ruimte en tevens voor mijn broer ( mag z’n kadett ook binnen slapen)
het klussen doen we samen.vandaag de leverancier gebeld van de vloer verf.
komend weekend een 2de laag aanbrengen.nog een paar weken en hoop ik dat we kunnen verhuizen.
en misschien ga ik ook nog een kale kadett boddy kopen om een replica van de witte te bouwen
Theun
hey nick,
ik snap hem niet helemaal.
die geschakelde vin.
als je de laatste ronde een beetje rustig doet ben je 3 min onderweg.
die zou genoeg moeten zijn om de temperatuur weer normaal te krijgen.
zou eerder kijken of je niet meer lucht richting radiateur kunt krijgen.theun
Heb je ook plaatjes van die paarse kadett met kooi.
en heb je al een prijs in gedachte
theun
-
AuteurBerichten