Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hierbij de de link van henk 400 zijn project.
http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=27&t=160086
een onderstel met 4 link van watt kan ook natuurlijk.
waar het mij meer omgaat is de auto breder op zn wielen zetten.
als je kijkt hoe sommige c kadetten in het bergrennen er bij staan.
en je zwaarte punt meer tussen de wielen plaatsen ipv op de voorasTheun
yep van de vag groep
gaat waarschijnlijk niet werkenTheun
Deze kwam een maand geleden ook al een keertje voorbij.
Diep triest ook van die leraar.
Als een goede vriend in je armen sterft laat dat je nooit meer los.
maar ben bang dat we ook nu niet het hele verhaal kennen
Theun
Ben je ook aan een regelement gebonden.
Dingen die die je wel en niet mag aanpassen.
anders compleet onderstel van een b manta monteren ( is wat breder)
motor naar achter verplaatsen.misschien kan je wat ideeen bij sik zn drift manta afkijken op de kadett in wording van henk
Theun
@Laserlite wrote:
Yep past gewoon, ik rij met ET30
Goed advies :hmmz
Een gewone velg voor een Astra of een Kadett heeft et 49 ( orginele lichtmetaal)
De stalen sport velgen van een Astra F sport hebben et 43
de vuist regel is dat je ca 10 mm mag afwijken van je ET waarde zonder problemen te krijgen
dus en waarde tussen 39 en 59 moet kunnen mits het niet aanloopt.ga je hier overheen ga je lagers extra belasten !
de waarde is nagenoeg gelijk aan de waarde van de orginele stalen sport velg
opel maakt met deze velg gebruik van 195 of 205 bandenSucces
9 december 2012 om 14:31 In reactie op: Hürlimann 4×4 bak. Wie rijd er mee of heeft er ervaring mee? #17969966in de rally calibra’s reden ze met een x-trac bak
zal wel een paar knaken kosten
De vorige was iets van een maand geleden
ze waren zeker niet blij met de uitkomsten.
Theun
Mooi brug ( de kleine )
Heb zelf een koni van 3500 kg maar die is wat langer en wat breder.
Hier door valt bij de ruimte op de vloer een beetje tegen.Zie dat je hem op de plek van de blitz neer zet.
Weet niet of deze brug ook vang haken heeft.
Ik laat de brug altijd even in de grendels grijpen.het is een beetje lullig als je brug zakt als je niet in de buurt bent
Theun
;) had ik het toch verkeerd begrepen.
hoe is het nu met het ruimte te kort met al die bruggen.
Theun
5 december 2012 om 17:08 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302361een tech 1 kan je misschien helpen.
kun je testen of je brandstof relais werkt.
anders even in op het forum zoeken vinci heeft ooit een schema van het brandstofrelais gepost.
kun je zien hoe je zonder tech 1 toch je relais kunt testen
net in het schema gezocht als de dunne en dikke roodblauwe draden aan de plus aansluit kun je de boel over bruggen.
dan krijgen de injectoren en benzine pomp stroomTheun
Rotterdam is het alleen NAT bah
-offtopic
Dwalen we niet een beetje af.
Volgens mij gaat het over tim z’n vectra.
En als ik de opmerking goed gelezen heb heeft ie een lekke dumpvalve.Theun
p.s. bij Jetcars kun je precies zien wat de zwakke punten van een auto zijn en daar na heel snel vertrekken
het merendeel van de auto’s is alleen geschikt voor export alleen zetten ze dat er niet opDenk dat je het een beetje anders moet zien.
Zie het als een chefkok die een menu heeft bedacht.
En om de klant een idee te geven wat ze kunnen verwachten zetten ze een aantal ingredieten op internet.Dit wil niet zeggen dat een andere kok het exact zelfde menu op tafel kan zetten.
Heb zelf nog een 8 klepper staan waar indien goed gereviseerd ongeveer 165 PK uit moet komen.
Degene van wie ik de motor kocht vertelde er wel bij dat de motor elke 10k km uit elkaar moet.
in mijn ogen is z’n motor minder geschikt voor dagelijks gebruik.Theun
2 december 2012 om 14:17 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302355denk dat het lek boven is.
waarschijnlijk heeft er vroeger geen injectie motor in gelegen.
en heb je nu de oude bobine draad te pakken.
Die geeft niet genoeg spanning.
maak anders een tijdelijke schakelaar van af de accu pool om te testen.Theun
Al was het maar op de prijzen te vergelijken.
in Rotterdam en omgeving heb je De Sprint met een aantal filialen.
Alleen heb je dan nog toeslag voor ventielen montage en balanceren :pukeGeeft je wel een beter onderhandelings positie
Theun
Dat is best wel klant vriendelijk :puke
ze proberen nog al wat om omzet te generen.
Als je een universeel hebt waar je tevreden over bent mooi daar blijven.
Moet zelf nog een adresje vinden voor de dingen die we niet zelf kunnen.
Maar met een tarief van rond de 100 zien ze mij daar niet meer.Theun
een 1600 16v in een d kadett is in ieder geval wat anders.
Denk alleen dat je een beetje een ADHD auto krijgt.
een auto die heel erg aan het gas hangt.zelf vind ik een sleeper veel leuker ( een auto waar je niet van verwacht dat ie hard kan)
als je de ombouw puur op prijs bekijkt is een 1800 of 2 liter goedkoper
koop een complete auto je weet dan gelijk ook wat voor blok je hebt.
pak je een e kadett kun je alles 1 op 1 over schroeven ( benzinetank niet vergeten )
en natuurlijk de voorremmen.Theun
Leuk idee
ben zelf bezig met een dta op een 20xe
wat je zeker nodig hebt is een goede krukas sensor
als je met dis wilt werken eigenlijk ook een nokkenas sensor.de versie van dta die ik gebruik kan met dis max een 4 cylinder aan.
misschien is een kdfi een optie die kan wel meer als en 4 cylinder aan
Theun
een 2 liter heeft altijd 14 inch ivm met grote van de remmen.
zou trouwens voor ook de vectra remmen monteren
Theun
Er is net een nieuw toppic geopend door kadettpret.
Hij is bezig een let in een kadett te hangen
Als ik het goed zag hing er aan de f28 ook nog een 4×4 bakMisschien iets voor jou
heb je in ieder geval weer even 4×4 .
Theun
volgens de site van vwe is de auto het land uit
in 2004 is de auto voor het laatst in ander handen over gegaan in nederlandtheun
misschien te weinig benzine
als je een andere pomp hebt liggen probeer dat een keer.
zelf ook al een keer afgestudeerd op een fuel pickup probleem.Theun
Het probleem is niet zozeer de kleppen maar de pockets in de zuigers.
deze pockets gaan scheuren als je er een ne/seh kop op zet.vlakke zuigers geven geen problemen met je kleppen.
zou wel gelijk ook de drijfstangen meenemen als je het onderblok aanpaktTheun
Het gaat hier nog steeds goed dit jaar ;)
Theun
Als je de mogelijkheid hebt breng hem op een trailer.
Geef bij de garage aan dat als ze een testrit gaan maken er groene platen op moeten.
En vraag of je een afspraak bevestiging kunt krijgen via mail of zo.Theun
-
AuteurBerichten