Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
je calibra is in ieder geval ruim 100 kg zwaarder als een vergelijkbare astra.
een e kadett is nog weer ca 75 kg lichter als een astra.neem nu een cup auto clio leeg gewicht rond de 850 kg.
als je dit afzet tegen je calibra dan ga je met een tank rond.
en die 200 pk om die te krijgen ben je ook de nodige euri lichtertheun
Neem eens contact op met wim v6 hier van het forum.
zit niet ver bij je vandaan.
misschien heeft hij wel zin in een klus.als de auto echt zo goed is het zonde om hem naar de sloop te brengen.
de meeste stations van die leeftijd zijn gewoon uitgeleefd.
sterkte
Au.
Meer besteed aan onderhoud als aan de aanschafprijs.
Had tussendoor een een astra gtc in de lease gereden van 120 tot 160dkm
Die stond ook elke maand in de garage.
Daar was een hoek niet van gereviseerd.Terwijl ik in het verleden wel eens een astra g diesel had gehad regelmatig olie controleren en
en de tank vullen en gaan.Heb nu prive weer een auto maar hoop niet dat ik daar in 2 jaar 4k aan moet verspijkeren
Theun
Leuk idee
maar verdiep je eerst een keer in welke tunings delen je kunt krijgen voor een calibra.
Denk dat je alleen al leeg loopt op een goed onderstel.motor technisch zal wel gaan ( gelijk aan astra )
mocht je wedstrijden overwegen dan is een stalen kooi verplichtsucces
zit er ook een trekhaak onder ?
zo ja lekkere vierkantebak er achter en een halfuurtje motortje lekker laten werken
in de vierde versnelling mooi in de toeren.perfecte sportschool kuur
theun
precies zij meten wiel pk’s
niemand weet hoeveel vermogen er in je bak verloren gaat.
eerst terug naar de basis wat is de algemene staat van onder houd van de motor
hoeveel km op de boegies en hoe vuil is het lucht filter.
storing met lambda verhelpen
ik zou eens een schuifmaat pakken en een orginele uitlaat meten.
dan kijken or er ergens in het wild nog iets van een remus te vinden is.en de huidige uitlaat aan iemand verkopen met een turbo.
dan een uitlaat nemen van ca 54 mm ( volgens mij orginele maat remus )
opzoek gaan naar een set nokkenassen.
benzine druk terug naar orgineel en kijken naar een chip opmaat
en als er met de orginele benzine niet genoeg benzine is dan druk verhogenje weet waar je terecht kunt
en je haalt 2 dingen door elkaar wiel pk’s en krukas pk’s
en 2,5 inch uitlaat is wel leuk maar werkt pas als je rond de 200pk zit
anders verdwijnt de trek uit de schoorsteen .
die brandstof druk hoe heb je bepaald dat deze 3.3 bar moet worden ?wat voor geluid is het een zagend geluid of toktoktok
en als je de auto laat rollen met de koppeling in getraptHelaas al meer over gelezen.
Denk dat de goeden nu onder de kwaden moeten lijden diegenen die geen lid zijn proberen om toch service te krijgen.Ken de kleine lettertjes niet maar volgens mij moet je je anwb pas kunnen tonen.
Dus als ze dan vragen om je ID wordt je al gematst.
Die laatste moet je volgens de wet altijd bij je hebben.klant vriendelijk misschien wel niet.
wat te denken van onze broeders uit het zuiden met met vervangend vervoer even 4000 km bij op de tellerzetten
en even op vakantie gaan
door dit soort geintjes worden de regels steeds verder aangetrokken !!Theun
orgineel was het geen 16v
dit kun je zien aan de radiateurbalk.
dit is een dikke die van een 16v is maar cm hoogja die engelsman kan nog wel wat bijleren.
het scheuren van schutborden had ik in nederland weinig over gelezen of gehoord.
in engeland schijnt het schering en inslag te zijn.
niet alleen de opel kadett , astra , vectra en calibra hebben er last van ook
de Saab’s gebouwd op het vectra platform hebben er last van.voor de auto’s het stuurbekrachtiging is er zelfs een verstevigingkit beschikbaar.
en dat is weer handig voor de opel rijders2 februari 2013 om 22:13 In reactie op: 15” velg past niet meer corsa b schroefset voor. spacer??? #18102502heb je hem nog 3 cm extra verlaagd na het uitlijnen ?
zo ja dan mag je je sporing weer laten corrigeren.
de hoogte heeft invloed op je toe/uit spoor.bij een corsa kun je excentrische bout monteren hiermee kun je je camber corrigeren.
voordeel hiervan is de ruimte die je krijgt aan de achterkant van de velg.mits !! de de omtrek van de banden gelijk is kan het niet veel kwaad.
dit is we een grote mits anders gaat je differentieel echt wel stuk.
en dat kost je wat meer als een band dus asap naar de banden boer24 januari 2013 om 20:33 In reactie op: Powerflex rubber past niet.. D kadett stabilisatorstang #18099454kijken of beugels van een e kadett wel passen.
en anders moet het lasapparaat er aan te pas komenBedoel meer dat een zware auto meestal een dikkere stabistang heeft. ( en dat jehem daar kunt aantreffen )
We hebben ideeen in dezelfde hoek.
Kom alleen een pktje of 100 tekort.
Mijn astra heeft een paar weken geleden voor het eerst in jaren op eigen kracht gereden.
Alleen de kenvelden van het dta lijken nog nergens op.
ga nog wel een keer de schuur in met een schuifmaat.auto gewicht speelt ook een rol
tip
verlaging meet je van het midden van de as naar de spatbordrand
hier sluit je de wiel diameter fout uitTheun
misschien onder een baas met een dikke motor er in
de modellen met een vectra a ondersteltheun
Oeps al weer 44 jaar
Door de week rijdt ik geen Opel
Maar in het weekend wil ik mij met deze wel eens uitleven.

Aan deze wordt nog steeds gewerkt en is een paar weken geleden op Eigen !! kracht naar buiten geweest.
Nu een beetje tegenslag met water lekkage
Theun
volgens mij gewoon trekhaak monteren.
heb zelf een grijskenteken auto bij mij zijn de zelfde velden voor aanhang gewichten gevuld.
kan goed zijn dat bij “gewone ” auto’s andere velden gevuld zijnnet even een kenteken van een gewone auto bekeken en inderdaad andere velden gevuld
Theun
rotterdam heeft nu ca 10cm
Theun
ja moet wel kunnen.
maar waarom 2de router een acces point kan ook.
dus eentje die alleen ethernet in wifi omzet.theun
7 januari 2013 om 20:17 In reactie op: Alleen maar in 3 en 4 schakelen via t schakelmechanisme #18092075dat boortje moet je alleen gebruiken om je schakelstang af te stellen.
als je het deksel van de bak afhaalt moet je 3 u tjes in 1 lijn zien.
hier moet de nok van je deksel in vallen7 januari 2013 om 19:30 In reactie op: Alleen maar in 3 en 4 schakelen via t schakelmechanisme #18092073Maak maar een foto van het schakel systeem zoals het nu ingebouwd zit.
en vertel eens wat je allemaal omgezet hebt.
Wij zitten te gissen wat je mis gedaan kunt hebbendat is helaas een nadeel van het bewuste bedrijf.
Het is een bepaalde strategie om mensen dingen aan te smeren die niet nodig zijn.
ze adverteren dat ze goedkoop zijn maar je lokale bandenboer kan voor dezelfde prijs ook leveren.het is al een poosje geleden een frod s… trillen in het remmen.
dus voor schijven vervangen niet naar de oorzaak gezocht
2 weken later het zelfde weer oeps draagarmrubbers stuk.
ja jongens dit was dus de oorzaak.het spijt me voor de jongens die goed hun best doen.
uitlaat en teveel geluid bij een remus einddemper :hmmz :hmmz
als alle dempers gemonteerd zijn kan bijna niet.
en als je dan uitlaten verkoopt stinkt het naar de misdaad.bracht je hem om hem voor te keuren of gelijk voor een stempel.
-
AuteurBerichten