Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
voor een b corsa zijn er verstevigings platen.
misschien kun je dit ook op jou corsa toepassenVolgens mij zij de foto’s gemaakt tijdens een slalom op lelystad?.
Ding word dus goed gebruikt !
De meeste coureurs in spee zien in 3 jaar wel kans hem tegen een boom of over een sloot te zetten.Wel zuur als je net klaar bent en het spul zegt boem op de testbank.
dan snap ik 1 ding niet.
waarom koop je geen frame voor een zafira.
je stoel stel je normaal maar 1 keer inwelkom,
De stoelen van een gewone opel zijn niet zo best.
van de luxere uitvoeringen zijn wat beter zo ook die van een opc of gsi
dit zijn recaro’s of in licenty gebouwde recaro’sheb zelf een stoel van ASS alleen een vorige werkgever heeft die betaald.
Ze kijken dan hoelang je bent en hoe zwaar voor het schuim in de stoel
maar ook of je lange benen of rug hebt.
“piet” verkoopt die dingen 2de hands en terplaatse kun je “passen”
in een auto komt een frame hierop komt het verstel mechaniek wat onder je stoel komt.mijn stoel verhuisd al 10jaar mee naar elke “nieuwe” auto ( wil niks anders meer )
nadeel is wel als er meer mensen in de auto rijden.
je klapzak kunnen ze een dummy voor plaatsen.
hoogte verstelling ben je kwijt gordel spanner zet je over
de zit voeler ? sorrypersoonlijk vind ik ASS een aanrader
Ja of schroot voor de hoofdprijs.
Ze vragen behoorlijk geld voor die motoren
De laatste van topgear had de aandrijving van een xj220.
in de aflevering tegen de Ausies.Er is ook een rally uitvoering van martini daar zit een opgefokte diesel in
nog iemand die in de kou heeft gestaan.
Die manta heeft een echte 400 motor.
zelf even onder de kap gekekengezien de toepassing heb je gesmede zuigers nodig.
drijfstangen durf ik niet met zekerheid te zeggen.maar een dieselkrukas wordt ook excentrisch geslepen voor nog meer slag
wel eens gelezen van cih motoren motoren met 2700ccvoor de details zul google moeten gebruiken
@astraTD wrote:
Voor relax te rijden moet je de TDS boven de 1200toeren houden.. Wil je sportief rijden moet je hem boven de 2500toeren houden dan komt de turbo in gang.
mijn huidige heeft power vanaf ca 1500 toeren
en geen voelbaar turbogatmotor is ook een paar generaties nieuwer
weet je hoe de zoek funktie werkt ?
succes
dat laat op toeren komen heeft opel lang last van gehad
ook de tds in de astra f had dat probleem nog.citroen en peugot hadden de diesel motoren in die tijd beter voor elkaar.
het rare is ook dat de opel diesel een relatief korte slag heeft.
de slag is korter als de boring terwijl de fransen de slag langer hadden als de boring
grofweg korte slag hoge toeren
lange slag laag in toeren en als de meeste diesels dan max 4500 toeren maken.pipo hier op het forum
maak er eens een foto van.
klik als een vliegwiel van een van de groep buy’s
zelf laten maken/draaienvermogen ongeveer 90pk en ca 190nm koppel
dat laatste was evenveel als 2.5 benzineen hij weegt evenveel als 2.5 6 cyl
niet geschikt om overdwars in een astra te leggenweetje ook uit welke auto het blok gekomen is?
is wel handig als iemand op een schema moet kijken
is het echt een kale diesel of turbo diesel van opel of eentje van isuzu.dit zijn ongeveer de smaken waar je uit kunt kiezen.
en je gloeirelais is meestal niet op de motor zelf gemonteerdwelkom
een 1.8 en een caravan :hmmz
sorry heb zelf een turbo diesel.
het is maar net hoeveel km je rijdtveel rijplezer
24 februari 2013 om 10:37 In reactie op: schroefdraad van schroefset monteren op achterverlagingsvere #18110574lager gaat ie niet worden
je gaat een bus bij tussen de veer en de as monteren.
als je niet de bij behorende veren hebt gaat het NIET werkende veren die bij de bussen horen zijn korter
welkom
veel veilige km’s gewenst
ja
best wel leuk die newbies die gaan knutselen die weten alles.
volgens mij heeft ie er al 2 op zijn tenen gestaan.kleuren is niks mis mee.
schema van autostyle vind ik en beetje vaag.
geen idee of die alleen de startmotor aanstuurd of meer.denk dat belgische franken bedoeld ipv euro’s
30k km op een diesel ?
Denk dat je blij moet zijn dat deze nog leeft.
Als ik het zo lees heeft hij al wel een harttransplantatie gehad.
En de makeover naar mat zwart heeft hem ook geen goed gedaan.De 16v staat niet op kenteken.
Het goede nieuws eigenaar heeft hem al bijna 5 jaar
Theun
op de gm site
voorkant 150 euro
achterkant 110 euroblijft er 150 euro over voor montage
google is your frend
nokkenassen zijn er van
kent
catcams
m-techt heeft een set
qed
lexmaul misschien
vmaxGoed bezig
Veel succes komend seizoen goede voorbereidingen is het halve werk
Theun
Welkom
Geen idee hoeveel er van geleverd zijn, de turbo diesel was wel de luxere uitvoering.
Je hebt het over een auto mits inleven nu ca 28 jaar oud veelal verkocht om km te maken.
ben bang dat het over grote deel inmiddels tot bierblikjes verwerkt is -
AuteurBerichten