Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
misschien heeft de verkopen van de kooi het wel verteld.
de snelste manier is om je kooi te plaatsen is om er tijdelijk een cabrio van te maken.in kootwijkerbroek hebben ze ook het liefst auto’s met dak schade
je kunt wel zeggen zo hard rijdt ik niet.
je banden moeten wel de snelheid van de auto aan kunnen.michelin is gewoon een goedeband, misschien op internet nog een keer een price watch.
als je met je vakantie rekening wilt houden neem dan een band met grover profiel.was zelf zeer te spreken over Goodyear in dezelfde bandenmaat.
banden is iets persoonlijks als jij hier een goed gevoel bij hebt DOEN.
je kunt ook eens kijken wat voor vliegwiel je hebt.
als je nu een komvliegwiel hebt (loodzwaar) kun je overstappen naar een vlakvliegwiel.op een c20xe zijn beide geleverd.
het scheelt grofweg de helft in gewichtals je alle belgische papieren hebt heb je de minste problemen bij de rdw.
daarna even aangetekend terug sturen naar de verkoper.het gelijkvormigheidsatest zou genoeg moeten. maar je het bij de rdw nooit
een belangrijke vraag is wat wil je met de auto gaan doen.
moet hij op nl kenteken ?
bekijk het verbouwings topic van freek corsa eens.
Die heeft ongeveer het zelfde gedaan
Als bij ongeveer 200k de zuigers en cylinder wanden op zijn.
Het was meer regel als uitzondering dat een opel diesel zijn eerste revisie voor de 200k al had gehad.
Ook een verhaal gehoord over los komende wervelkamer uit de kop.
Kan alleen niet aangeven of het een incident was diezelfde persoon heeft het meer als 1 keer gehad.
Maar wel warm rijden wat is dat.Op marktplaats wel eens een Opel diesel gezien met 180K.
Dan denk ik dat is een mooie revisie kandidaat terwijl je van eerder genoemde motoren
alleen de kering zou vervangen omdat je er nu goed bij kunt.Netjes warmrijden, op tijd nieuwe olie erin.
Als je de motor niet aftrapt kan hij wel langermeeHier nog iemand die geen opel diesel fan is.
Denk dat ook moet kijken wie de concurrenten waren.
In mijn ogen Mercedes en Peugeot (504).
Bij Peugeot had aan het eind alleen de motor en de bak nog over voor de rest gatenkaas.
en wat moet je over Mercedes zeggen.Neem daarbij het vreemde ontwerp een relatief korte slag tov boring.
Een klas genoot had een bedford busje daarzet ook een opel diesel in.
ding moest flink toeren maken om uberhaubt vooruit te komen.Dit laatste was iets waar een blok niet tegen kan.
Bij de andere genoemde motoren leek het net of ze betere werden als flink moesten werken.Dingen die aan de verwachtingen voldoen hoor je mensen niet meer over.
iets wat tegenvalt hoor je mensen nog jaren over.Weet niet maar klagen doen we graag geloof ik
27 maart 2013 om 11:30 In reactie op: RDW site geeft nu aantal eigenaren weer (Laatste 9 jaar?) #18120278heb de indruk dat alleen de history na 2000 vermeld wordt
mijn oldtimer het ik al vanaf 2000 die heeft ook maar 1 eigenaar.die motor van sjaak was/is een 16v met throtle boddies
alleen geen 2 liter het recept loopt hij niet mee te koopPrijs is ongeveer wat je voor een boddy kit betaald.
Een orginele cabrio kopen en daar de kit op zetten.
cabrio dak vind ik helemaal niks.Sommige dingen zie we nu als een beetje fout maar is wel ons erfgoed
Zou even contact opnemen met de rdw.
De site is vernieuwd maar niet echt duidelijker geworden
vanmorgen in rotterdam ook.
maar als het de grond raakt is het water20 maart 2013 om 19:10 In reactie op: Heb een gsi gevonden en gekocht!! Toch maar een 2.0 16v… #18117897Gefeliciteerd.
op de foto een mooie aanwinst
er schiet mij iets te binnen.
neem eens contact op met reneej zit op het astra gsi forum
die had of heeft een astra te koop staan
en hij heeft een helemooie rode denk niet dat hij die verkooptTijn,
jammer dat je zoon stuk hebt moeten rijden.
een astra gsi van 92 en dan bijna 3000 euro dan zou verwachten dat het een hele nette is.
zelf niet zoon fan van tjoening stikkers op de zijkant.er zijn vast meer astras op de wereld
weet je zeker dat je een module en geen puntje hebt ?
in mijn vraagbaak staat dat 1.6 een electronische module heeft en de rest puntjes.
even een lampje ipv bobine en even starten
als het puntje goed is dan moet het lampje knipperen15 maart 2013 om 17:09 In reactie op: Vandaag arrestatieteam rijdt meisje aan .. helaas overleden. #18116721heb het ook gelezen.
Situatie is gewoon triest.
er is iemand overleden.
de toedracht moet onderzocht worden.van een buurman (brandweerman ) weet ik dat ondanks blauw blauw nog steeds de nodige
voorzichtigheid moeten betrachten. en dat hij zich anders voor het hekje mocht verantwoorden.
maar hoe mis je een auto met lampen en sirene’s ?leef mee met de familie
beste remy,
het beeld wat je schetst is niet echt duidelijk.
Je opent een post met de tekst remschijven en blokken vervangen.
spreekt vervolgens over een bedrag 150 euro voor ?je wilt zelf de blokken gaan vervangen.
dit is voor een garage ongeveer een uur werk voor + achter.
misschien is het nodig om ook de schijven te vervangen hiervoor moet je de dikte meten.iets om over na te denken “HET ZIJN JE REMMEN “Niet geheel onbelangrijk
ik zou voor fertan gaan is ook een roest omvormer
dat worden nieuwe wiellagers en naven
en waarschijnlijk een stel toplagers.en foto’s kan ik niet voor je maken
als je toegang hebt tot revisie gegevens kom je een minimale hoogte van de kop tegen.
en dat is wel belangrijk anders krijgen je kleppen verkeringde drie oliekanalen zijn wel erg diep !
heb dan ook sterk de indruk dat er geen orginele 20xe krukas in dit blok komt
maar als ik deze tekst moet editten begrijp ik dat
en dit wordt een 2 liter :hmmz
theun
10 maart 2013 om 18:42 In reactie op: astra J in brand > Fabrieksfoutje ? of slecht onderhoud #18115057had hem even opgezocht bij de rdw.
de beste man of vrouw had de auto al een maand !mijn eerste gedachte was een gas auto en dan met verdroogde brandstofleidingen.
heeft op kenteken benzine dus dat valt afHet zal je auto maar zijn.
ga toch maar eens kijken voor een blusser in de autotheun
-
AuteurBerichten