Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
tekening is helaas op alle bakken gelijk.
ook dop 36 gaat niet op ook een “vroege” 5 bak had/heeft zoon deksel.
een 5 bak is een cm 0f 3 breder dan een 4 bak.
de 5de versnelling zit op de buitenkant van de bak.
zit het deksel bijna direct op de bak -> 4 bak
zit er een rand van een ca 3cm -> 5bak
even kijken of de schakel stang verder kan draaien als de pook.
als er 4bak pook in zit krijg je ook niet in zn 5f16 is zowel in 4 als 5 bak geleverd.
als je een vroege e kadett zonder opties hebt kan het zomaar een 4 bak zijneen beetje naief.
die houding kan je heel veel geld kosten.
als je motor vastloopt ben je goed de klos ( het is geen 4 pitter die op elke hoek van de staat ligt)zou asap laten uitzoeken waar het vandaan komt
zat toen een paar dorpen verder ( waar de opleidingen ook gegeven worden ).
ze noemden ons toen nukubu weet jij vast wel wat er bedoelt wordt :D
en wij maar lachen om die bloemtjes pakken
hoop dat je zelf niks mankeert.
te hard is die snelheid dat je je voertuig niet meer onder controle hebt.
en als het net een poosje droog is geweest is het niet handig om dan bochten op volle snelheid te nemen.in ieder geval succes met het herstel.
zou de auto eerst wel even op een uitlijn bank zetten voor je de schade gaat herstellen.
voor het zelfde heb je nu een banaanaltijd mooi
wel eens aan de baan gestaan als de vlieger aan het oefenen was :D
met hoogte verstelling kun je verder naar beneden.
is meer dan alleen omboren voor nodig.
je hebt dan ook een flex nodig.en er kunnen dan geen dwergen meer in je auto rijden.
je kent ze wel die mensen die niet over het stuur heen kunnen kijken
effe zoeken in het instructie boekje naar de service interval.
een keertje vaker schone olie en nieuwe olie filter kan nooit kwaad als je de juiste olie gebruikt.
heb het zelf ook gedaan kost een paar euro maar wel het behoudt van je motor
eh dwalen we niet een beetje af ?
in zijn eerste post wil hij een auto(tje) van 5 tot 600 kg bouwen met een kleine motor !
weet niet hoe je dat wilt doen met een ladder chassis van een benz ?
als je zo licht wilt wordt het of donkervoort achtig of richting ariel atolals je al iets met een ladder chassis wilt kom je eerder bij zoekiezoekie uit.
dat is al weer wat kleiner.
en dan een eigen ontwerp body van polyester maar ook dan ben je al over de 600 kg heentheun
@Arjen wrote:
Als je geflitst wordt ben je de pineut. Je betaalt dan het normale jaartarief. De auto mag in de periode december t/m februari niet op de weg staan. Dus als je voor die periode geen stalling of garage hebt, gaat het hele feest sowieso niet door. Hij mag zelfs vanaf de openbare weg niet zichtbaar zijn. Dus op je oprit parkeren voor 3 maanden zit er niet in.
Die idiote regels heb je nu ook als je auto geschorst hebt.
dat de auto niet zichtbaar mag zijn van de openbare weg. dan de platen er maar af.
je bent bij wijze van al de lul als je de garage deur open hebt staan.Het is vervelend dat de overheid niet constant is in zijn beleid.
Eerder waren er te veel particulieren die in een auto op grijskenteken reden met een dubbelcabine kun je makkelijk 5 man vervoeren.
Zeer in trek bij bepaalde bevolkingsgroepen.
Nu zie je veel “liefhebbers” die dagelijks in hun oldtimers rijden.
elke keer als een gaatje in de wet zit en er sprake is vol oneigenlijk gebruik moet iedereen er onder leiden.Neem elke keer nog de moeite om dat vakje te kleuren.
Maar wat er nu gebeurt stond niet op de actie lijst :vertag :vertag:thumbup
Heb je weer mooi gevonden.
zoon superboss klinkt ook wel lekker vooral die gele.
de 6 pitter van bmw trouwens ook.het staat nu ook bij de advertentie.
had eerst willen plaatsen weet je wel zeker dat het hier om een 2 liter gaat. ( niet dus :-) )
wat deze motor gemeen snel maakt is het koppel.jammer dat mijn geldboompje dood is :-(
15 mei 2013 om 18:09 In reactie op: Zijn Kadett E cabrio schokdempers dezelfde als een E GT? #18144335voor geen probleem.
achter moet je het gat in de carrosserie even meten.
een goede boor kan dit probleem oplossen15 mei 2013 om 17:21 In reactie op: Zijn Kadett E cabrio schokdempers dezelfde als een E GT? #18144332welke voor of achter ?
warom zo moeilijk.
pak een van de lange bouten van het deksel.
even een tang erbij en klaarals de achter schermen nog recht zijn dan is het belangrijke deel van vloer ook nog recht.
had er een knik in je achter scherm gezet dan was je vloer en achteras ook ontzet.
vrees alleen dat de auto geen hoge dagwaarde heeft.
als je dan bij een schadebedrijf komt en de spuiter moet er aan te pas komen.wordt hij economisch total verklaart.
wil niet zeggen dat hij niet meer gemaakt kan wordenhoe zijn de achter schermen nog recht ?
een achter paneel is nog nieuw te krijgen. dus dat valt wel meehoop dat je er zelf niks aan overhoud.
is er ook een taxatierapport van de kadett ?
anders is ie snel economisch total lossdenk je dat je de enige bent met van die rare hersenspinsels :-)
dat van die corsa is een beetje anders volgens kun je op basis van bouwjaar aangeven of je bpm of via uitstoot (co2) wilt betalen.
bij een zelfbouw donkenvoort achtig is het bouwjaar nieuw en dus uitstoot
dan moet er dus een eco torretje in.
heb je nu een oud chassis dan zijn de milleu regels van het bouwjaar van toepassing en betaal je bpm of restdeel
datum hangt samen met invoering co2 taxanders zou je in duitsland een a manta halen en dan hangen ze de meet slurf er in en kun je vervolgens een hypotheek afsluiten
zelfs een sprinter frame van fastenspeed is in engeland op kenteken gezet als 3 zitter.
is het zelfde model als wat gebruikt wordt bij de race of championsals je het probleem met een half tot volle tank niet hebt is eigenlijk al duidelijk.
dat je tank te weinig brandstof aanvoert.
de autosportcompany heeft tankjes van 2 liter.
een 2de pomp erbij
de eerst pompt de benzine van de grote naar de kleine tank.
vanuit de kleine tank via de drukpomp naar de injectie rail en weer naar de kleine tank
en dan het overschot naar de grote tank.luchthappen van je drukpomp resulteerd in een dure boem maar daar weet je al alles van.
en dat duur valt volgens mij nog wel meegroeten van de kleine inspecteur
half ombouwen wordt ellende
trek eerst de gsi kaal.
haal ook de verlichtingskabelboom uit de auto.
zorg dat je de techniek van de gsi 100% voor elkaar hebt motor + bak en wiel ophanging.haal je corsa kaal vervang de kabelboom. die van de gsi dus
nu alle gsi delen overbouwen. ( dus ook de benzine tank)
is de enige manier om betrouwbaar te rijden.van de ariel wordt al een cloon gemaakt.
kijk maar bij kitcarcollection.com
denk dat het op kenteken krijgen nog wel een uitdaging wordt.
of degene die jouw frame tekent en ontwerpt moet goed door 1 deur kunnen met de mensen van de rdw.
denk ook dat je met mileu en uitstoot fratsen te maken krijgt.ik zou eerder voor een engels bouwpakket met opel techniek kiezen.
en dan via engeland een kenteken regelen.als ik het goed weet zit er het nodige carbon in een ktm vandaar de richting van de ariel / mev
volgens mij heeft henk het over dit artikel
http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=171539
weet niet wat voor model je wilt gaan bouwen.
zou opzoek gaan naar een frame met chassis nr en van daaruit verder gaan
is mooi k….
je hebt zelf niks hoop ik?
heeft ook iemand de voorruit gekopt ?een demontage bedrijf zal een bod uitbrengen op de auto ( meestal niet echt hoog )
als je wilt dat de auto meer opbrengt dan zul je hem zelf moeten slopen.
op de foto’s lijkt de auto economisch total loss.
dit wil niet zeggen dat de auto niet te redden is maar dat het financieel niet uit kan.wat ik uit het verhaal niet kan halen horen de hrc en de klauwen bij elkaar?
zo nee dan is het het overwegen waard om de hrc van een v6 of turbo te gebruiken.
aan de achterkant van je wiellager zitten 2 bouten.
als je die los haalt kun je de remklauw aan de kant hangen -
AuteurBerichten