Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
is toch zonde van een op het oog nog strakke kadett
kan ook je bedrading zijn
meten is weten
wees blij dat je geen overal aanhoeft
dat is pas zweten
je kunt een paar dingen testen
als eerst de draad losnemen en deze tegen aarde houden ( chassis )
je lampje moet gaan branden.sensor testen met een universeel meter tussen sensor en chassis
of een testlampje vanaf de accuen dan blijven de printbanen achter op de klokken over
basis elektro
tip zoek een schema
17 juli 2013 om 13:36 In reactie op: Astra verlagen Hulpveren er onderuit/kortere stabilisator? #18159970ding zit er niet voor niks
als je hem verwijderd en je auto veert een keer goed uit dan ligt je veer los.
dat laatste mag niet voor de apk en is best link als hij niet uit zich zelf weer op de veerschotel komt
wie weet hoe hij onder de auto zit.de lengte van je stabilisator heeft niks de hoogte van de auto te maken.
dus opzoek naar kortere veren
Hij klinkt goed.
Dus toch een kleine shakedown voor vertrek.
Is hij kwa rijden te vergelijken met de manta .
Dit omdat je aangeeft dat het goed aanvoelt.Heel veel plezier in duitsland :thumbup
zou eerst eens kijken wat voor nummers er op de pomp staan en dan gaan zoeken
dus eerst merk en type en dan uitzoek waar deze pomp nog meer op is geleverd.
vroeger was opel een grote blokkendoos maar dat is met het can gebeuren wel wat afgenomen.wat is trouwens de km stand van de auto.
het is altijd zuur als je net “nieuwe” auto hebt en je hebt dan gelijk een grote kosten post
@remco vindt het zelf niet zo fris om vervolgens de “vaat” weer in dezelfde wasser te zetten.
ding stond zomaar ineens in loods.de laatste keer dat ik er was had ik boven ook nog een fototje gemaakt

kreeg vandaag bericht dat er …. iemand geweest is kreeg deze foto gestuurd

aan de dader(s) heel veel dank
ziet er eerder uit als e kadett gsi happerts
ewoud toont inderdaad astra happers maar die passen niet in de gaten.
ja kan
hangt wel van je aandrijfassen af je hebt dik en dun
gsi is dik en jou motortje ken ik niet13 juli 2013 om 13:05 In reactie op: lekke zuigerveren. Zuigerveren OF hele motor vervangen #18159515zou eerst de hele astra een keer nakijken of het nog zinvol is er een ander blok in te lepelen.
een ander motortje is de goedkoopste oplossing.het is niet alleen zuigerveren maar ook honen.
als je dat honen goed wilt doen moet het blok er uit.
zo wordt je lijst met delen die je nodig hebt steeds langer.en dan is het de vraag kun je het zelf of met een maat of moet hij naar een garage.
uit eigen ervaring weet ik inmiddels dat met foto je binnen 2 weken al nieuws kunt hebben.
leuk dat jij inmiddels genoeg weet.
maar wij willen nog wel weten of jij nog fanmail hebt gekregen uit het hoge noorden
hij is wel dapper :D
zou zelf echt voor een andere pomp gaan kijken.
of anders kijken dat het 2de boutje ook goed vast komt.
1 hapje lucht en je investering is wegveel wijsheid gewenst
Het is naar met hoe of je dan met onze vrienden omgaat.
Als je normaal tegen ze doet kan het zijn dat het met een sisser afloopt.
Maar had je een grote mond opzet ben je meestal de klos.zo al een prent niet gekregen.
was wel tegen einde dienst
misschien heb je geluk
Eentje uit een hele oude doos.
draadje is van 2009 :shock: :shock:
Respect voor je doorzettingsvermogen. :thumb
Is wel een paleisje geworden zeker.
Is de operatie kamer ook al klaar of mag de ascona nog in een schuurtje op het erf slapen
Het is al weer een poosje geleden dat ik een update heb geplaatst.
Het auto project ligt stil ben aan het sparen voor een ander torretje.
In de tussentijd wat dingen in de loods afgemaakt.
De compressor is aangesloten de keuken en het toilet beginnen ergens op te lijken.En een probeersel met het schoonmaken van onderdelen.
Weet niet of jullie dit thuis ook mogen.heb nu alleen before plaatsjes.


van het eindresultaat heb ik nog geen foto’s gemaakt
er staat een stukje in de laatste autoweek.
De nieuwe regels zijn er NOG niet men probeert nu de 1ste kamer te bewerken.
Dat men het begrote geld niet binnen gaat halen.
per saldo worden er nu meer auto’s geexporteerd dan geimporteerd.Henk Wat een klus en wat een snelheid.
de hele wereld heeft het over crisis en jij bouwt ” gewoon ” 2 rally auto’s als of het niks is.moet je met je creatie ook nog naar de rdw ?
dit witte platen staan hem anders ook niet slechtzijdelings wel eens mee gekregen dat er bij botter nog een “leuke” motor op de plank stond.
die zal het vast wel wezen.kun je straks weer nieuwe luchtfilter bak gaan maken.
en hopen dat het net zo mooi wordt op de c20xe.
hou je straks de vlieghoogte wel in gaten .
Succes met de ombouw
vraagje hoort de gasklepschakelaar wel bij de computer ?
en is de draai richting gelijk aan die van een orgineel gasklephuisWelkom
Je project kun je kwijt bij de verbouwingen.
en anders bij astraen vragen over techniek bij de respectievelijke subfora
iso is iets waar de autoindustrie pas in de jaren 90 mee begonnen is.
dus in een Dtje zul je dat niet aantreffenRemvloeistof is hygroscopisch ( trekt dus vocht aan)
Bij normaal onderhoud moet dit elke 2 jaar worden vervangen of 50k km
welke als eerste komt.
als je nooit aan een auto gesleuteld hebt NIET zelf aan beginnen het zijn wel je remmen.
Veel mensen halen een apk en onderhoud door elkaar.
volgens mij is remvloeistof ook een controle punt.
En banden met droogte scheuren op tot op het karkas krijg je bij mij niet eens cado maar die gooi ik weg.
bij banden met droogte scheuren loop je het risico op een klapband. -
AuteurBerichten