Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
je thermoschakelaar zit aan de massa kant
ook wat aan het chassis aangepast aan de voorkant
Hoeveel euri ik er ingestoken heb wil ik eigenlijk niet te lang over nadenken.
denk dat ik voor het zelfde geld ook wel een leuke gtc had kunnen kopen maar ja dan hen je geen hobby@kadett4x4
zoon ventilator moet je alleen op een diesel plaatsenafgelopen zondag waren we nog even bezig geweest
met dit als resultaat
een poosje later zag het er zo uit

het geheel lijkt zijn vloeistoffen vast te houden.
na een paar start pogingen was er oliedruk.
laten we het zo zeggen het klinkt als een motor met potentieZo weer een beetje aan het klussen geweest er is weer ruimte

en wat komt er in ?

later meer
opgerakeld door een nieuw teleurgesteld forum lid.
die zelf problemen heeft met een 2.2 vectra waarbij dealer ? misschien een steekje heeft laten vallen.
die heeft mogelijk de ketting spanner niet goed in de gaten gehouden omdat ze daar niet goed bij kunnen?oorlogs kleuren is best mooi :thumbup
alleen moet je dan wel de kleuren pakken die bij de auto horenwat versta jij onder hoodpins?
heb zelf een auto gehad waar van die flapjes over heen moesten
een auto mag geen scherpe dele hebbengraag even een foto
dan heb jij vast een E rijbewijs.
dan kijken ze naar het actuele gewicht heb je die e nou niet dan mag je max het leeg gewicht van het trekkende voertuig trekken
mits niet meer als 3500 kgmaar waar het hier omgaat rijdt het nog een beetje fijn met een sleurhut achter een astra station
als je een tdi hebt van 100 pk en ca 250 nm koppel kun in het verkeer goed meekomen.
een beetje kogel druk ergens tussen de 50 een 75 kg.
en de zware spullen in de banken dan gaat het wel goed komen17 augustus 2013 om 19:53 In reactie op: versnellingsbak vervangen, andere snelheidsmeter?? #18167158@corsaboy wrote:
Hmmm dat gaat naar mijn idee dan nooit werken. Als de ene tellerbak via abs ging en de andere via de mechanische pulsgever van de bak dan is het verschil in signaal wel erg extreem.
Ik wist niet dat de laatste corsa’s via de abs gingen. Weer wat geleerd vandaag.
effe post 1 nog een keer lezen !
denk dat hij echt de ring op het dif mistja alles na 1998 = duur
of je moet de hele auto ombouwen en dan nog.nu weet ik niet hoeveel een 1800 er anders uit ziet als een 1600. zijn ze van buiten gelijk dan de aanbouw delen van een 1600 gebruiken en alleen de injectoren van een 1800 gebruiken en de rest 1600 en dan de computer laten chippen.
dit kan alleen als de motoren van buiten gelijk zijn.
officieel moet je met een motor ombouw naar de rdw
17 augustus 2013 om 16:14 In reactie op: versnellingsbak vervangen, andere snelheidsmeter?? #18167156test 1 kijken of de kabelaandrijving in de bak werkt
subframe is wel anders een v6 heeft extra verstevigingen.
maar draagarmen volgens mij niet.
zo ja dan graag foto’s17 augustus 2013 om 12:22 In reactie op: versnellingsbak vervangen, andere snelheidsmeter?? #18167152Denk dat hij alleen zijn versnellingsbak gewisseld heeft.
En dat de “nieuwe”bak geen teller aandrijving heeft.
Ik gok dat er geen kunststof ring op het differentieel zit.en dat daardoor zijn teller niet in beweging komt
@astraTD wrote:
Waar was de file 30 jaar geleden? :wtf
toen gingen de mensen nog op de fiets naar hun werk.
de nederlander gaat steeds verder van zijn werk wonen.@Klopper wrote:
Geef dat maar als reactie op elk autoprobleem hier op het forum…
Beetje jammer dat je dit dit bij wim doet.
Heeft over het algemeen veel kennis en nuttige tips.
Uit jou posting kan ik niet opmaken dat je zelf ook maar enige moeite hebt gedaan om zelf info te vinden.
Er was een tijd dat er in italie belasting moest worden betaald op basis van cyl inhoud.
en daaraan was ook weer de max snelheid gekoppeld op de snelwegsucces met google
8 augustus 2013 om 19:13 In reactie op: En ons Kadett GSI project/ Update Opbouw van onze paarse GSI #18157067:thumbup wat een werk weer.
je gaat weer een opel redden deze keer wel de sleutels verstoppen.
succes met de opbouw
Heren,
dank voor het aanbod.
neem het even in beraad heb ook nog een aanbod van een ander blokhet gaat niet om wel of niet gaik platen.
als in je kenteken al een stempel zit mogen ze geen nieuwe geven BEHALVE als je de oude kunt inleveren
weet niet of er nu al een cijfer op je platen staat.als je bv schade rijdt en je bent wakker en je hebt je oude schade plaat nog kun je dus een nieuwe krijgen
zonder dat er een cijfer op komt alleen de mensen weten het niet of intereseerd het niet.
liefhebber zien het wel en weten dat er iets met de auto is geweestmaakt niet uit schorsing staat op het andere deel
als je al gaik platen hebt ( blauwe band) oude meenemen
dan krijg je geen hoger cijfer op je plaat ( of geen ) als je nog geen 1tje hebtdeze ” oude” delen was een probeersel om te kijken wat er mee zou gebeuren.
de pan is nadien nog even ingespoten met wd40 dus dat zou is weer weg.een gedeelte van mijn vakantie budget gespendeerd aan wat onderdeeltjes :-)


@Eviltruckdriver wrote:
btw mr bone hoe heb jij je kadett op 850 kilo gekregen ?
even zijn verbouw topic zoeken.
een 1,3 automaat weegt ook 850 kg met interieur.
auto is kaal zegmaar

heb je al door wat er aan de hand is ?
je mist nl de moer waar mee je antenne vast zit
wordt er ook echt gemeten of de cat werkt of is het spiegeltjes werk ?
in het laatste geval opzoek gaan naar een oude lege en die er onder lassen
-
AuteurBerichten