Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
de eerste vraag moet zijn welke 1.6 heb een bigblok afmetingen zijn gelijk aan een 2 liter.
als ji die hebt is het relatief makkelijk ombouwenanders goed nadenken struikelblok is de versnellingsbak steun
die is anders bij een ascona14 september 2013 om 09:20 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472784@re2flex wrote:
Bij een c20ne is dit stuur standaard vaak geleverd, soms in combinatie met volledig lederinterieur en soms met stoffen interieur. Het is maar net wat de 1 eigenaar heeft gekozen aan accessoires bij aankoop. Zo zie je ook soms calibras met airco en schuifdak, maar weer zonder leder interieur of net weer andersom.
Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk
heb het leveringsprogramma niet meer in mijn hoofd.
in de vorige eeuw ooit een keer een nieuwe astra mogen bestellen was mijn eerste auto van de baas.
daar was de airco uit gesloten bij de diesels wegens gebrek aan vermogen.
en volgens mij ook bij het schuifdak omdat elkaar tegenwerken airco aan een open schuifdak gaan slecht samen.kan best zijn dit voor een calibra niet gold
kijk eens in het ombouw topic er staan ook ombouwen van astraf naar v6
het makkelijkste is een v6 erbij kopen en je hebt alles voor je ombouw13 september 2013 om 19:31 In reactie op: dader van de kadett turbo die is afgefikt is bekend!!!! #17898244dat idee heb ik ook
maar onze vrolijke vriend is in mei 2012 voor het laast ingelogd geweest.
dus ik denk dat hij ook niet meer gaat reageren
laten dit draadje maar weer in de doof pot stoppen13 september 2013 om 16:58 In reactie op: dader van de kadett turbo die is afgefikt is bekend!!!! #17898242niet iedereen weet waar de datum van de laatst reactie staat.
er komende de laatste weken wel meer oude berichten boven waterhet laatste wat ik weet is dat sinds hij geen mooie bak meer heeft het rustig is geworden aan het front.
eigenlijk best wel triestcarrosserie gekocht via het forum
zou met iets van een spiegel eerst maar eens kijken wat de vorige eigenaar heeft uit gespookt
normaal zit het buisje geklemd.
je kop is aluminium dus lassen ligt niet voor de handdan blijft over wie heeft hem afgedopt en waarom.
bij bv m-tech kun je die buisjes nog krijgen
11 september 2013 om 20:31 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472778er staat nog een calibra let op marktplaats
misschien kun je hier nog delen afhalen
is mooi k….
wel een briefje ?
of alleen stille getuigensucces met het herstel
is het een idee dat je eerst eens kijkt van wanneer de laatste post is geweest.
dit kun je rechts boven aan een bericht zienje hebt de laatste week nog al wat lijken uit de kast gehaald
11 september 2013 om 14:39 In reactie op: vraagje verschil achteras kadett e hatback/sedan/station #18172233Gaat niet passen
de schokbreker bevestiging is anders
bij een e kadett zit de 1 slang aan de kop
en de andere op de buis van de onderste radiator slang.als ik het zo lees heb jij nu geen circulatie
tech 1 !!
10 september 2013 om 13:55 In reactie op: Kadett E Verschil in chassisbehandeling in bouwjaren #18172853Mij niet bekend heb zelf een 85er gehad en die rotte ook gewoon op de achterschermen
De unicolors hadden een lak laag minder en wit was al helemaal geen sterke lak
Wel zijn er voor de rally een aantal boddy’s gebouw ca 50 stuks?
en de gsi’s hadden extra versterking op de A styl@DaveS wrote:
Grapjas.
Het zou kunnen liggen aan de model (sport, Cosmo, enz) maar een betere opel kenner dan ik zou het misschien wel weten. Jij in iedere geval niet blijkbaar ;)goed bezig met je 2de post
volgens mij worden we in het ootje genomen
en wil hij alleen zijn frustratie kwijt
info om hem te helpen geeft hij niethet kwartje valt bijna.
als je achter je gril kijkt zie je eerst je airco radiateur en daarna de radiateur voor de motor.
als de airco aanstaat wordt de rijwind eerst gebruikt om je airco de koelen en daarna de motor.
staat de airco uit is je koellucht je rijwind ( buitentemperatuur)
staat de airco nu aan is dit gelijk aan een hogere buiten temperatuur dit kan wel 10 schelen.
normaal kan een goede radiateur dit verschil opvangen loopt je temp nu op dan heb je dus problemen met de koel capaciteit.je airco radiateur verwarmt alvast je koellucht
hierdoor neemt de motorkoeling af.
kijk maar eens achter je gril welke koeler er als eerste zitwas vanmorgen tussen 10 en 12 denk onderhoud ofzo
je kunt het niet goed zien maar dat barstje geeft aan dat de buiten en binnen rand los van elkaar zijn.
van de boog zit misschien nog 10% vastwelkom
veel veilige km’s
het is mosterd na de maaltijd
maar dit is mijn favoriete site
-
AuteurBerichten