Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
sorry maar het weg laten is een slecht idee.
als je auto uitveert weer je niet wat er met je veren gebeurt.
je schokbrekers gaan stuk. zuiger kan stuk slaan op bodem schokbrekerdie zit achter je uitlaat
ja of neem een abo bij een hech hulp club als de anwb
na het vervangen van de stuurkogel is de auto uitgelijnd ?
zonder foto’s van de onderdelen is verder weinig zinnigs over te zeggen.
weet niet in welke klasse hij rijdt.er was iemand in de omgeving van venlo die zei 1 hapje lucht is al voldoende om de boel vast te laten lopen.
2 keer alles nieuw ?
of pomp her gebruikt ?er was ook iemand met een ascona ook alles nieuw.
bleek later toch de pomp te zijnen dan open je weer een nieuw topic ipv je eerst post te editten
klinkt als een verstopping in het blok.
normaal gaat cylinder 2 stuk bij problemen met olie druk
kan het niet over mijn lippen krijgen
het lijkt op 020
Heeft iemand nog een kop om aan plakjes te zagen.
Mijn spulletjes liggen 200km verderop.
ga nog wel een keer met een lapje in een onderblok en kop kijken.hoe of de waterloop door de motor gaat
@ vinci
Even een pilletje onder de tong
Volgens mij schiet je een beetje door.
Als eerste moet je er vanuit gaan dat ze bij opel niet gek zijn.
Het zou wel raar zijn dat als de kachel stuk gaat je motor gelijk gaat oververhitten.
ga je naar formule auto’s kijken dan vergeten ze zelfs die rare slang op de waterpomp
en toch gaat het spul niet stuk ?nu gaat het er hierom hoe je in een straat auto de kachel weer aan de praat krijgt.
mijn idee ga terug naar het punt waar je afgedwaald bent en begin daar je herstel.voor wat betreft mijn eigen project ga de boel nog eens goed bekijken of ik een verbinding ga maken
met de onderste radiator slang (heb jet buisje er nog inzitten )dit zelf aan den lijve ondervonden
gelukkig op een plaats waar het kon en toen was er nog geen forum met dit soort tips
iemand is je voor geweest
http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=7&t=58791&p=2353841&hilit=carbon+calibra#p2353841
iemand die vrienden maakt onderweg
en wat je dan mist welke leuke dingen je met een a corsa kunt doen met delen van een B
jij snapt corsaboy niet corsaboy is thuis in alles wat met corsa te maken heeft iedereen zijn hobby
en dat hij geen zin heeft om 4 mappen door te spitten snap ik helemaal.als je nu in de modellen map kijkt staan er al een stuk of 15
wat mij betreft moet je gewoon er aan wennen dat alles wat met corsa te maken heeft in 1 map staat
de 2.2 is het hoger blok
en daar denk je het verschil in voorschijf van 256 mm naar 284 of 288 mee op te vangen
en daarbij een 5 gaats schijf is veel goedkoper als een 4 gaats schijf in dezelfde diameter
kadtt en astra rijders merken ook dat hun remmen een beetje gedateerd zijn en zoeken upgradeskies vooral de moeilijke weg niet makkelijk doen
ps wij hebben nu een kleine 10 ombouwen achter onze naam staan incl rdw
allemaal is fwdde hoogte van het onderblok is anders zijn nl 5 mm hoger
de bak aansluiting is gelijk.
vermogen zal wel meevallen alleen heb je ook minder koppel en dat ga je in het rijden wel merken.
ik zou naar een tuner gaan een een chip opmaat laten schrijven voor jou motorja en als je achter schijven wilt monteren MOET je je hoofdremcylinder wisselen.
en dat op een auto zonder abs en die dingen zijn SCHAARS
als je dit niet doet is je rembalance in de war en sta binnen de korste keren achterste vorenje vergeet je remmen die zijn bij een v6 een maatje groter
10k rand is ca 800 euro
en dan moet het hier nog naar toebeide zijn ohc motoren
de vraag is heb je een f16 versnellingsbak of een andere
heb je een f16 dan is het redelijk makkelijk.
heb je die niet komen de veerpoten en de aandrijfassen en bak er ook nog bij
grotere remmen gaat alleen als nu al op 14 inch rijdt
of je moet inderdaad gt klauwen vinden alleen die gaan ook vast zitten
kadett e of astra is beterhenk
alleen opbouwen of ook aanpassen aan de regels van deze tijd ?
@sw16v wrote:
En toch die je op dikke ‘race’ c20xe’s/let’s vaak het kanaal op de kop afgedopt en dat gaat altijd wel goed? dus hoe erg zou het zijn…?
als dat een van de belangrijkste koel kanalen zou zijn is het wel heel erg slecht gesteld met onze c20xe’s/let’s….
mijn idee
in de zomer als je de meeste koeling nodig hebt maak je geen gebruik van je kachel :hmmz
heb nog een kop van een opel lotus formule auto liggen ? en wat denk je propje in de kop
-
AuteurBerichten