Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
als de offset niet gelijk is heb je een probleem
importeurs vragen best wel een hoge vergoeding aan een dealer om het merk te mogen vertegenwoordigen.
neem daarbij dat men ook de nodige nieuwe auto’s moet afnemen om verkoper te mogen zijn.dan is eigenlijk het lot van de kleine dealer bezegeld
30 september 2013 om 13:18 In reactie op: Corsa B: knappen van brandstofpomp zekering:???: #18175663als jij 15 volt uit je accu krijgt heb heb je een helle byzondere waarschijnlijk een met 7 cellen ipv 6
normaal is een accu 12,7 tot 13 volt als de motor niet looptkoop eerst maar eens een goede meter met de klachten die je nu hebt heb je niks aan deze meter.
er kunnen een aantal dingen aan de hand zijn je pomp staat op overlijden of je hebt sluiting in je bedrading.of je dynamo geeft te veel spanning waardoor de boel op tilt slaat
zit er wel prik in de accu.
klink als of hij leeg is mits goed aangesloten
ik zou hem een beetje terug tunen en de orginele delen terug plaatsen als je die nog hebt.
ipv een vauxhal er weer een opel van maken en die delen verkopen.meet eens tussen de minpool van de accu en de carrosserie
doe dit ook een met de dynamo , accu en carrosserie
en hoe hoog is de spanning van de accu als alles uit is ?meer in de zin dat je met de hoofdas compleet niet flexibel bent.
qua versnellingen heb je eigenlijk maar 2 smaken cr en wrterwijl het bij die stapel tandwielen er naar uit ziet dat die stapel uit elkaar kan.
en anders heb je voor nog een mogelijkheid tot aanpassen.volgens mij rijden de jongens op de baan hoofdzakelijk in 2 en 3.
dus blijven er een paar variabele over je kunt de eind overbrenging
en zoals bij sommigen de 2 en 3 van een cr en wr zijn verschillend.
en dan zijn er nog de banden of wielomtrek.op een fiets gaat het wat makkelijker.
of je gaat over op een dogbox dan ben je veel flexibeler mits toegestaan en de muntjesop de foto’s van nl-tuning stond een rode gsi.
misschien zit daar nog voor je op24 september 2013 om 18:01 In reactie op: Aandrijf assen van Saab uitwisselbaar met Opel 2l assen???? #18175310leuk project
ben zelf met een astra bezig.
nu heb ik zelf het subframe van een 900ng en van een astra staan.
heb nu nog een orgineel asta subframe gemonteerd
op foto’s uit engeland blijkt dat een saab bredere draag armen heeft.
dus zijn de aandrijf assen nog langer.
cm weet ik niet maar corsa/tigra is kort iets langer is kadett D+E en dan komt astra F / vectra B / calibra.weet niet waarom je wilt overstappen op saab ? liggen die bij bosjes in de polder ?
heb hier een tabel van een 1.6 sh kadett fase 1
is geleverd met een f16 4 en 5 bak cr en wr
de 4 bak heeft als laatste versnelling 0,89 en een dif van 3,74 standaard
de 5 bak wr heeft een laatste versnelling van 0,71 en een dif van 3,94 gls uitvoering
de 5 bak cr heeft een laatste versnelling van 0,89 en een dif van 3,94 gt uitvoeringen als je gaat zoeken wat of opel nog meer heeft gemaakt zul je vast al die andere bakken ook vinden
het gaat erom wat in welk model is geleverd@Haasje17 wrote:
@theunm wrote:
denk dat je eerder in de richting toepassing moet denken als rijstijl.
denk dat deze jongen in de cross rijdt en aan het einde van het rechtestuk en probleem heeft
of nog net iets harder wil.en als je veel op de snelweg rijdt wil je graag minder toeren maken = wr
ga maar eens in 4 rijden ipv 5 op de snelweg dan weet jij gelijk het verschil tussen een cr en een wrToch wil het niet zeggen dat een wr per definitie langer is dan een cr.
Als de eindoverbrenging Een F16CR3,55 is namelijk langer dan een F18WR3,94sorry nu ben je appels en peren met elkaar aan het vergelijken.
wat bij een 2 liter meestal het geval is dan heb je een 3.74 cr of een 3,94 wren dan moet je wel f16 of f20 bakken met elkaar vergelijken
denk dat je eerder in de richting toepassing moet denken als rijstijl.
denk dat deze jongen in de cross rijdt en aan het einde van het rechtestuk en probleem heeft
of nog net iets harder wil.en als je veel op de snelweg rijdt wil je graag minder toeren maken = wr
ga maar eens in 4 rijden ipv 5 op de snelweg dan weet jij gelijk het verschil tussen een cr en een wrah daar is die veilige combinatie weer :thumbdown
kan met niet voorstellen dat dit een legale combinatie waszo iets heet ook wel een vraagbaak.
en verkrijgbaar op onze favoriete veilingsite.sorry maar van alle soorten project auto’s heb ik zo’n ding staan in mijn ogen net zo belangrijk als goed gereedschap
met je autopapieren en een id kun je bij een dealer nog sleutels bestellen.
misschien is het handig om nu bij een schoenenboer een extra sleutel te laten maken.
en die een vaste plek in huis te geven.
hoef je de auto niet open te brekenwel raar
als je een in het buitenland een een orginele nederlander koopt.
en je gaat naar de rdw voor een kenteken kun je het oude eerste kenteken weer op de auto krijgenhier zal inderdaad wel iemand met een lasapparaat en popnagel tang in de weer zijn geweest
je ziet het op tv ook voorbij komen.
best wel een raar gezicht om zandvoort of valkenswaard in spiegel beeld te zien.zou iets met uitzend rechten te maken kunnen hebben ?
21 september 2013 om 10:10 In reactie op: Vectra 2000 4×4 gestopt, Vectra A turbo opknapper gekocht #17717107mooie update en lekker bezig.
was bang dat je de handdoek in de ring had gegooid.
21 september 2013 om 09:49 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472804Hoop dat je een plek hebt waar je hem neer kunt zetten.
En dan eerst eens goed nadenken.
Je bent nu al heel lang bezig om een perfecte calibra te bouwen en je bent er bijna.Wat ik al aangaf er stond op mp een calibra met 4×4 die jongen zit hier ook op het forum.
Misschien dat die qua bak iets voor je kan betekenen.Je motor is gedaan ? door jou zelf of is dit aangegeven door de verkoper.
Zonder omschrijvingen van wat er aan de hand is kunnen wij je ook niet verder helpen.Een impuls beslissing is altijd een slechte.
Ik ken het gevoel dacht dat mijn project ook klaar was start de motor op wat denkje kopkrom ook daar is een oplossing voor gekomen :D
nee dat is gewoon het verschil in motor.
een 2200 heeft een langere slag wat zich vertaald in meer koppel bij minder toeren.
gevolg is wel dat zoon motor zijn max vermogen bij een lager toerental heeftvandaar ook dat er zo links en rechts in de autosport om die 2200 gezocht wordt
maar dat is een ander hoofdstuksterkte
dat andere ” een bedrijf als “zeer kleinschalig” wordt betiteld met “slechts enkele duizenden euro’s omzet” (ombouw was 11 zoveel al..). is min of meer standaard gezwam van een advocaat.
wat hij waarschijnlijk probeert aan te geven is dat hij er geen 3 van in de week doet maar daar schiet jij niet veel mee op
en dat quote’s van het forum niet worden meegenomen is dat m’n niet weet wie er achter een naam schuilgaat19 september 2013 om 11:23 In reactie op: Dealer problemen: Elektrische onderdelen niet retour? #18174462is standaard bij elektrische delen. men is niet instaat de staat hiervan testen.
is iets speciaal voor jou bestelt dan zit je er aan vast.m plaats is de enige oplossing
nou je hebt 2 soorten total loss technisch auto is krom en niet meer te redden.
en je hebt economisch total loss dan is het te duur om hem te redden.in dit geval heeft iemand het “wrak” gekocht.
en heeft de auto weer hersteld.als je de tijd hebt om de onderdelen te zoeken en je eigentijd staat niet op 75 euro per uur
kun je er zo nog wat aan verdienen -
AuteurBerichten