Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
heb je het probleem alleen bij draaiende motor ?
welke remmen worden warm voor achter een hoek?denk dat je een tech1 nodig hebt voor deze reset
@bart-gsi wrote:
@liviu2004 wrote:
Wat te zoeken? Er is niet eens een foutcode hier geschreven. Wat te meten?
Op het moment dat je een aantal onbeantwoorde vragen boven. Je moet beantwoorden die, voordat je meer.
ik hou niet van mensen die hun zin nooit af
iets meer duidelijkheid van de zinnen graag want hier kan ik niet veel van maken….
gevalletje google translate vertaal maar eens van nederlands naar engels.
dan is het opeens redelijk engels.van engels naar nederlands maak goole een zootje van de gramatica
had hem ook al gespot op mp
deze moet eigenlijk naar tijnje
hij is er mooi genoeg voorlees hier met veel plezier mee.
maar wil niet de ramptoerist uithangen.
die bmw rijder had waarschijnlijk een beetje verkeken op het RODE monsterDan zal hij wel een longlife ritme aanhouden.
Is niet mijn ding mijn dieseltje krijgt elke 15k vers sap en filter.
@bart-gsi wrote:
misschien meer kans met naven en remmen van een astra F gsi…
gaat niet passen hé 2 liter heeft dikke assen een 1.6 dun.
afhankelijk van de velgmaat moet hij opzoek naar andere klauwen.
rijdt hij nu 13 inch dan moet opzoek naar corsa gsi klauwen of andere auto’s met 235 mm gevent schijven.heeft hij nu 14 inch dan kan hij ook naar 256 mm schijven en klauwen kijken.
past niet in de orgineele klauw.
@bart er zijn ook astra’s met kleine motor in omloop die geen geventileerde schijven hebben.min 600 km rijden voor een bumper en een spatbord ?
30 juli 2015 om 19:03 In reactie op: Welke kenmerken voorzien kapot gaan M32 versnellingsbak ? #18095084het lijkt net of men wat binnenbochten is gaan rijden na computer design.
waar men vroeger de sterkte berekende en daar vervolgens een veiligheidsmarge bij op gooide en dat maakte men dan.en men nu bouwt wat er uit het cad design komt maakt en misschien ook wel delen meer inkoopt op prijs als op kwaliteit.
voor mijn gevoel duurt het ook lang voor men een update heeft uitgebracht in productie.neem bijvoorbeeld een bedrijf als vege die krijgt veel kapotte motoren binnen de delen die stukgaan worden vervangen door verbeterde versies.
ik weet niet of een opel dealer ook verbeterde lagers in een m32 zet.@SimpleFace wrote:
Zou dit nog helpen (Waarborgfonds):
http://www.wbf.nl/NL/Particulier/Paginas/Indienen-claim.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;
Als je getuigen hebt, en het is veroorzaakt door een andere auto en je hebt zelf geen casco verzkering, moet het lukken volgens mij.
weer lekker wakker TS is een belg.
die kan vast niet bij een nederlands waarborg terechter zijn in ieder geval 2 topic’s over megasquirt/ (Klone) kdfi
freek gebruikt er een voor zijn sprint corsa en er was iemand met een manta.
die laatste is er mee gestopt omdat hij hem niet naar zijn zin aan de praat kreeg3 jaar is toch heel netjes om met een auto te rijden.
mooi om te zien dat er ook nog iemand liefde in een “gewone” astra f steekt de meesten kiezen dan voor een gsi
of andere luxe uitvoering.als ts niet aangeeft welke motor of bak type f13/15 of f16/18/20 hij wil gebruiken wordt advies ook wel lastig
en eventueel de toepassing van de auto.
denk niet dat ts nog antwoord geeft is laatste keer ingelogd op 15-juni-2011
@TedMechanic wrote:
Als je smaak niet alleen Opel betreft, zou ik eerder overwegen om naar het Louwman museum te gaan in Den Haag :thumbup
het andere deel van de collectie is in raamsdonkveer terecht gekomen.
advertenties plaatsen we altijd in het marktplaats deel van dit forum.
verder succes met zoeken die dingen zijn schaars.
misschien nog een keer met een gear calculator aan de slaghet is op de foto niet goed te zien het lijkt net of 2 kleppen een tikje hebben gehad.
hoeveel topic’s ga je openen voor 1 storing
als ik het goed weet gaat het om een opgedraaide clet.
is dat schakelen nu ook gelukt of staat er altijd spanning op ?
de topic’s hier en beetje beter in de gaten houden.
het lijkt wel of ze voor de moderne motoren fiets kettingen gebruiken.
ja een ketting zou onderhoudsvrij moeten zijn alleen de ervaring leert dat je beter een riem kunt hebben.
dan weet je tenminste wanneer je tegen welke kosten aanloopt.
moderne kettingen zijn zeer kwetsbaar.is de benzinepomp wel voor een multi point injectie ?
temp sensor zou van het verkeerde type kunnen zijnik zou bij fsrs bestellen en op voorhand even vragen hoeveel kabels je geleverd krijgt.
afbeelding is soms niet juist maar slechts van een set en niet jou set.
prijs is daar reeel en de service goed zelfs voor lullige pakkingen van een euro.bij mijn weten is de bestaande aansluiting constate plus en niet geschakeld.
het is al weer even geleden had was ergens 2005 ofzo.
wilde toen een gewone 1 din pioneer inbouwen moest toen op een vreemde plek een een geschakelde spanning aftakken.
dat was zeker niet de aansteker. schema is helaas verloren gegaan. -
AuteurBerichten