Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
leuke binnenkomer.
als eerste een hulp vraag hier neer kwakken ipv je eerst een fatsoenlijk voor te stellen
en te vertellen wat je met de bedrading gedaan hebt.
bedrading is natuurlijk nog lekker standaard.je moet naar het motornummer kijken .
staat op de rand van het vliegwiel.
je hebt tot nr en vanaf nrmet die foto maak je het NIET duidelijker
7 oktober 2013 om 09:07 In reactie op: handleiding cilinderkop 1.2 16v demonteren/monteren #18177716zoiets heet een vraagbaak
verkrijgbaar op bv marktplaats
die stekertjes van de injectoren zijn van bosch
alleen als hele stekker verkrijgbaar bv bij http://www.rdae.nl ( site van rick donkers )of bsautotune ( leverancier kdfi )
die waterpompen moet je even controleren welke tand je distributie heeft rond of trapezium.
je nokkenas tandwiel en moet je wisselen.ik zou zelf een elektrische oplossing op je radiateur maken
auto’s lijken jonger te worden
ben je een dhz garage begonnen ?
jongens
vroeger hadden IWAB ( Ik Weet Alles Beter )
Nu hebben we vwab jullie mogen raden wat het is
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan
voor zijn creativiteit krijgt hij een 10
soms heeft hij ook mooi spul zoals die verf doet mij een beetje denken aan
de coating die ook in pickup’s wordt gebruikt.
op andere momenten heeft hij een andere invalshoek in ieder geval iets om eens over na te denken.nu geen ruzie meer maken ;)
ja de kabel los.
kan nu niet zien of de motor kabel 1 stuk is of dat het 2 delen zijn zoals bij een e kadett
in die ronde stekker zitten ook een aantal draden die niet hat gebruiken of al in je manta zitten
bv je achteruit schakelaar, dynamo draad oliedruk lampje en meter.
ik zou de ronde stekker afknippen en daar vandaan de motor aan de auto maken.
heeft de huidige motor nog contact puntjes of is dit al elektronisch ?
heb je puntjes dan heb je een weerstandsdraad en die geeft geen 12v !!!
kijk ook maar eens in het manta topic ombouw naar injectiedie verf is mooi spul
moet je dat afbakken of hard het zo ook uit bij ” kamer ” temperatuurer zijn ook mensen die zelf een motorsteun hebben gevulcaniseerd en daar zeer over te spreken zijn
er zijn dus meer wegen naar rome die een minder kantelende motor op leveren.iedereen zijn ding
beetje door typen
denk dat geduld een schone zaak is
je bent met een model bezig waarvan de jongste auto’s nu rond de 30 jaar zitten.
je zou egbert de boer in de hemrik kunnen proberen.
tip hij is niet goedkoopanders marktplaats er zijn een paar die in d kadett onderdelen handelen.
misschien die gasten eens mailen.die stekker nieuw kopen wordt lastig.
op verkoopt dat spul niet los.tank en pomp moet je van manta cc gsi kopen .
het MOET een injectie tank zijn anders krijgt de motor te weinig brandstof
jou motor lijkt uit een d kadett te komen later is men op andere stekkers overgestapt
kun je ook een foto maken dat de kabelboom niet meer over de motor ligtrv heb je inderdaad van een steun nodig van een kadett met een ” big ” blok nodig.
eventueel kun je lv het rubber van de kadett laten zitten.je krijgt in ieder geval een probleem met je vliegwiel
normaal is een f16,f18 of f20 gemonteerdwelke motorcode heeft die 18i
de enige steun die je kunt gebruiken is die van de automaat lv
middenachter word echt leuk
rv is afhankelijk van de motorcodeheb je een idee wat een blok weegt ?
zie aankomen dat een mannetje of 4 hun rug gaan verneuken
best wel veel informatie zo
wat doet het wel, niet, versie ?????
ps we hebben een glazenbol waarin we kunnen zien wat je aan het doen bent
zal een lastig verhaal worden.
zit geen hoedje op de bak waar je kunt beginnen.had een afbeelding gevonden met daarop 2 omkeer mechanieken naast elkaar.
weet alleen welke hij nu gebruikt ?kan het plaatjes helaas niet meer terug vinden maar ben wel bang dat dat het probleem is
@Peter Reedijk wrote:
De roest is inmiddels alleen maar erger geworden en er is een stukje van de wielkast rand af gebroken :swear .
Hoe hebben ander dit op gelost een stukje er in laten lassen of kan je ook een scherm kopen?een scherm achter is nog niet zo simpel.
die zit nl gelast.
aan de voorkant zit de boel geschroefd.
je zult dus een nieuwe wielrand in moeten (laten) lassennormaal zo kort mogelijk op de accu
en even checken of de apparaten die aansluit zelf een zekering hebben.
zo nee apparaat ook apart afzekerenbeetje vervelend als je voedingskabel sluiting maakt met het chassis
die versterker is ook door een “specialist ” aangesloten.
weet niet of je wel eens van calibreren gehoord hebt.
meet eens de accu van een andere auto neem aan dat de motor nu niet draait.
dan mag de spanning normaal maar 12,7 volt zijnis een bedrijf in friesland.
niet zo handig voor jouzou zeggen google eens op motorrevisie en dan eindhoven ofzo.
en als je dan een bedrijf hebt haal dat ook een keer door google.
als er veel klachten boven komen niet doen@Carpento wrote:
Dan doe je dus de aanname dat het naafgat van de velg groter is en al met een centreerring gevuld is. Waarop baseer je dat ? :hmmz
alleen velgen gemaakt voor opel zijn niet voorzien van een vulring.
neem de velgen van OZ met steek 4×100 daar moet je standaard vulringen bij hebben.
of je koopt ze voor een opel of een vw en de juiste vulring is dan gemonteerd@CalibraMenno wrote:
Zou gewoon opzoek gaan naar een ander compleet blok, moet toch niet zo moeilijk te vinden zijn…
die motoren zijn een beetje schaars. en de gene die er wel zijn worden ook wel eens anders ingezet.
gewoon een paar revisie bedrijven bellen wat het kost om je krukas te laten slijpen.
ik was 200 euro kwijt voor 4 tappen en goede lagers voor een 2 liter:vertag we dwalen weer een beetje af
-
AuteurBerichten