theunm

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 901 tot 925 (van in totaal 1,645)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Burnout #17955121

    @geert opel wrote:

    bij een achterwiel aandrijving gewoon je voet scheef op de rem en gaspedaal is makie

    lukt mij ook altijd en de mensen die dat af keuren is gewoon leuk gewoon doen :jerry :jerry :jerry

    goed idee

    hoop dat je auto onder controle hebt.

    er was hier iemand in het dorp die stoer moest doen.

    heeft dus wel 2 fietsers die niets vermoedend onderweg waren overhoop gereden.
    zo iemand zal je maar invalide rijden.

    edit

    hierbij het linkje

    http://district8.net/auto-schept-fietser-op-fietspad-groene-kruisweg-hoogvliet.html

    In reactie op: motor blijft koud. #17999388

    bij conrad verkopen ze van die mooie infra rood meter je richt op een onderdeel en je weet hoe warm of koud een onderdeel is.
    verder zou je de weerstand van je sensor kunnen meten met een ohm meter.
    op internet kun je de grafiek van de sensor vinden.
    de blauwe draad van je sensor is soms geoxideerd tot wel 30cm vanaf de connector.

    je meter op je dashbord is niet echt een geijkte meter maar geeft een ongeveer waarde waarbij het rode gebied aangeeft van direct uitzetten

    In reactie op: HELP zonden 241pk #18182922

    heb je al diagnose apparatuur aangesloten gehad.
    en gekeken welke waarde de sensoren voor luchtmassa en turbodruk aangeven

    In reactie op: Burnout #17955118

    @corsaboy

    dat was in ieder geval een burnout met een funktie

    In reactie op: Radio CDR 2005 blijft in safe mode OPGELOST ! #18182718

    In reactie op: motor blijft koud. #17999386

    de koelgaten van de koppakking zijn kleiner als de gaten in het onderblok of de kop.
    de uitgang naar de radiateur zit in de kop.
    je water wordt door de pomp via het onderblok via de pakking omhoog geperst
    hogere toeren is meer flow van de pomp

    In reactie op: motor blijft koud. #17999384

    en als je de blauwe draad meet tussen sensor en de meter.

    een andere vraag hoe oud is je koppakking.
    het kan zijn gaten een beetje groot zijn geworden

    In reactie op: motor blijft koud. #17999382

    en als je met je handen in de buurt van de water slangen komt voelt het dan warm ? of heeft
    of niet vast te pakken.

    ik heb zelf een infra rood meter die ik op diverse delen kan richten

    In reactie op: HELP zonden 241pk #18182917
    In reactie op: Schade door aanrijding #18182898

    weet niet wie je schade rapport heeft gemaakt
    zou nog wel even terug gaan en vragen hoe dat zit met eventuele fotos
    en of die kunnen worden toegevoegd.
    normaal nemen ze dit mee met het coderen van de schade.

    In reactie op: HELP zonden 241pk #18182915

    die caps lock mag ook wel uit
    dat wordt op inet gezien als SCHREEEUWEN

    In reactie op: Schade door aanrijding #18182895

    je bent nog niet helemaal duidelijk.

    eigenlijk is vraag 1 had je een oude schade?
    weet niet of er ook foto’s gemaakt zijn bij het schade rapport ?

    vind het een raar verhaal dat een auto van 18 jaar niet schade vrij zou kunnen zijn
    en wie begint er over de verzekerde of haar verzekering.

    als het de verzekering is hoop ik dat je zelf goed verzekerd bent en dat jou verzekering een flink eind houd heeft
    want dit slaat nergens op.

    ken wel een ander verhaal gehoord van een rij instructeur toen mijn E haalde.
    was een jonge zijn auto stond in de we de instructeur vraagt zet hem even weg dit gaat niet passen.
    persoon was dit niet van plan en zegt min of meer je rijdt er maar tegen aan.
    het gaat dus mis want het past niet de aangereden auto stond in de spuitplamuur.
    lang verhaal kort uit eindelijk heeft die jongen alleen de kosten voor het strak maken vergoed gekregen.

    In reactie op: NL-TUNING TOPIC: #17379197

    ja Doe Het Zelf

    In reactie op: M32 versnellingsbak verkeerd afgesteld of niet ??!! #18182575

    of het uit de afstelling of de kwaliteit van de lagers komt weet ik niet.
    maar de versnelingsbakken die tegen de 1900 tdi aanzitten zijn niet de sterksten en worden bij bosjes gereviceerd

    had zelf een gtc met 150pk daar was de bak bij een ton al stuk ?
    bij mij was het dif wat als eerste ging
    leasemaatschappyen hadden zelfs al andere adressen waar een en ander gerepareerd werd.

    In reactie op: Stekker(mannetje) EGR klep gezocht #18181948

    oude egr klep zoeken
    lijkt een onderdeel van het huis te zijn.
    helaas is Opel niet zo van het verkopen van losse stekkers.

    of dezelfde egr klep zou in een ander duitsmerk moeten zitten
    dan maak je kans

    In reactie op: Auto trilt een beetje na velgen wisselen #18182028

    het idee van het minste lood voor kan ik me wel in vinden.

    wat versta je onder een beetje spelling op de centralenaaf.
    een beetje uit het midden is hobbelen of trillen in het stuur

    In reactie op: ABS sensor Kadett E #18182043

    voor welke as voor , achter

    In reactie op: HET IS WEER CAPSLOCKDAYYYY!!!! #18041673

    heerlijk dat SCHREEUWEN

    In reactie op: c20ne tunnen #18180990

    doe mij dan ook maar een setje

    In reactie op: Mijn oude Opel Calibra Gezocht #18181713

    wel sneu is iets meer als een half jaar geleden gesloopt

    kun je nakijken op http://www.vwe.nl

    In reactie op: aankoop Opel Commodore 2500 S Coupé #18181620

    helaas is niet zichtbaar om welke commodore het gaat.

    ik verwacht dat de auto ongeveer 40 jaar oud is.
    nu had opel 1 ding nog niet voor elkaar en dat is ROEST preventie dit is dan ook je grootste vijand.

    als je een oldtimer koopt is het wel makkelijk al sje zelf handig bent of je moet diepe zakken hebben.
    staar je niet blind op belastingvrij aan onderhoud ben je meestal een veelvoud kwijt.

    een vertrouwd adres is autobedrijf romijn

    In reactie op: uitstekende velgen #18181496

    die raakt ie zo wie zo kwijt hij gaat van et 49 naar et 15 dat is per kant 34 mm naar buiten.
    je spoorbreedte mag maar 2 of 3 % afwijken dat is max 45 mm 68 – 45 = oeps.

    hoop dat hij veel wiellagers op voorraad heeft.
    die gaan vanzelf wel stuk

    In reactie op: 86’er Manta B cc 1.8GT Benzinepomp ophangen? #18092575

    bij mijn weten heeft een gte 2 computers 1 voor de injectie en 1 voor de ontsteking
    van de ene naar de andere kant
    de grote is de computer
    de 5 pol is de lucht weger
    dan heb je een gasklep 3 pol
    ook een 3 pol voor de krukas
    een 2 pol voor stationair klep
    4 peer een 2 pol voor de injectoren ( geel ? )
    en dan is er een 2 pol voor de watertemperatuur
    en dan jouw stekker die is gekoppelt aan een 2de kabel met computer
    aan de ontsteking
    en de bobine
    maar dat stuk zie ik niet.

    bij een pakkingset heb keuze uit kopset en onderblok set
    het zegt het kop krijg je alles voor de kop en zo ook voor het onderblok
    hele motor = alles keringen en pakkingen

    @Haasje17 wrote:

    Ik denk alles van een 20NE (injectoren, ecu inlaat enz, de Kop, van een 18E en de nokkenas van een 18E en zuigers van een C20XE.
    Zuigers zijn in iedergeval niet het probleem waardoor die niet loopt. Dat heeft echt iets met benzine, tijdstip, verhouding vonk temaken.

    gissen is missen

    @werner dielkens wrote:

    bij mij is voor straat gebruik de blok heeft een 18e kopem 16v zuigers en 18e nokkenas en alles is vernieuwt

    a je bent echt van het informatie delen

    welke inlaat heb je gebruikt
    welke injectoren
    galsklep schakelaar
    luchtweger
    computer en lettercode

    heb je je brandstofdruk al eens gemeten

25 berichten aan het bekijken - 901 tot 925 (van in totaal 1,645)