Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@geert opel wrote:
bij een achterwiel aandrijving gewoon je voet scheef op de rem en gaspedaal is makie
lukt mij ook altijd en de mensen die dat af keuren is gewoon leuk gewoon doen :jerry :jerry :jerry
goed idee
hoop dat je auto onder controle hebt.
er was hier iemand in het dorp die stoer moest doen.
heeft dus wel 2 fietsers die niets vermoedend onderweg waren overhoop gereden.
zo iemand zal je maar invalide rijden.edit
hierbij het linkje
http://district8.net/auto-schept-fietser-op-fietspad-groene-kruisweg-hoogvliet.html
bij conrad verkopen ze van die mooie infra rood meter je richt op een onderdeel en je weet hoe warm of koud een onderdeel is.
verder zou je de weerstand van je sensor kunnen meten met een ohm meter.
op internet kun je de grafiek van de sensor vinden.
de blauwe draad van je sensor is soms geoxideerd tot wel 30cm vanaf de connector.je meter op je dashbord is niet echt een geijkte meter maar geeft een ongeveer waarde waarbij het rode gebied aangeeft van direct uitzetten
heb je al diagnose apparatuur aangesloten gehad.
en gekeken welke waarde de sensoren voor luchtmassa en turbodruk aangevendat was in ieder geval een burnout met een funktie

de koelgaten van de koppakking zijn kleiner als de gaten in het onderblok of de kop.
de uitgang naar de radiateur zit in de kop.
je water wordt door de pomp via het onderblok via de pakking omhoog geperst
hogere toeren is meer flow van de pompen als je de blauwe draad meet tussen sensor en de meter.
een andere vraag hoe oud is je koppakking.
het kan zijn gaten een beetje groot zijn gewordenen als je met je handen in de buurt van de water slangen komt voelt het dan warm ? of heeft
of niet vast te pakken.ik heb zelf een infra rood meter die ik op diverse delen kan richten
weet niet wie je schade rapport heeft gemaakt
zou nog wel even terug gaan en vragen hoe dat zit met eventuele fotos
en of die kunnen worden toegevoegd.
normaal nemen ze dit mee met het coderen van de schade.die caps lock mag ook wel uit
dat wordt op inet gezien als SCHREEEUWENje bent nog niet helemaal duidelijk.
eigenlijk is vraag 1 had je een oude schade?
weet niet of er ook foto’s gemaakt zijn bij het schade rapport ?vind het een raar verhaal dat een auto van 18 jaar niet schade vrij zou kunnen zijn
en wie begint er over de verzekerde of haar verzekering.als het de verzekering is hoop ik dat je zelf goed verzekerd bent en dat jou verzekering een flink eind houd heeft
want dit slaat nergens op.ken wel een ander verhaal gehoord van een rij instructeur toen mijn E haalde.
was een jonge zijn auto stond in de we de instructeur vraagt zet hem even weg dit gaat niet passen.
persoon was dit niet van plan en zegt min of meer je rijdt er maar tegen aan.
het gaat dus mis want het past niet de aangereden auto stond in de spuitplamuur.
lang verhaal kort uit eindelijk heeft die jongen alleen de kosten voor het strak maken vergoed gekregen.ja Doe Het Zelf
24 oktober 2013 om 18:36 In reactie op: M32 versnellingsbak verkeerd afgesteld of niet ??!! #18182575of het uit de afstelling of de kwaliteit van de lagers komt weet ik niet.
maar de versnelingsbakken die tegen de 1900 tdi aanzitten zijn niet de sterksten en worden bij bosjes gereviceerdhad zelf een gtc met 150pk daar was de bak bij een ton al stuk ?
bij mij was het dif wat als eerste ging
leasemaatschappyen hadden zelfs al andere adressen waar een en ander gerepareerd werd.oude egr klep zoeken
lijkt een onderdeel van het huis te zijn.
helaas is Opel niet zo van het verkopen van losse stekkers.of dezelfde egr klep zou in een ander duitsmerk moeten zitten
dan maak je kanshet idee van het minste lood voor kan ik me wel in vinden.
wat versta je onder een beetje spelling op de centralenaaf.
een beetje uit het midden is hobbelen of trillen in het stuurvoor welke as voor , achter
heerlijk dat SCHREEUWEN
doe mij dan ook maar een setje
wel sneu is iets meer als een half jaar geleden gesloopt
kun je nakijken op http://www.vwe.nl
helaas is niet zichtbaar om welke commodore het gaat.
ik verwacht dat de auto ongeveer 40 jaar oud is.
nu had opel 1 ding nog niet voor elkaar en dat is ROEST preventie dit is dan ook je grootste vijand.als je een oldtimer koopt is het wel makkelijk al sje zelf handig bent of je moet diepe zakken hebben.
staar je niet blind op belastingvrij aan onderhoud ben je meestal een veelvoud kwijt.een vertrouwd adres is autobedrijf romijn
die raakt ie zo wie zo kwijt hij gaat van et 49 naar et 15 dat is per kant 34 mm naar buiten.
je spoorbreedte mag maar 2 of 3 % afwijken dat is max 45 mm 68 – 45 = oeps.hoop dat hij veel wiellagers op voorraad heeft.
die gaan vanzelf wel stukbij mijn weten heeft een gte 2 computers 1 voor de injectie en 1 voor de ontsteking
van de ene naar de andere kant
de grote is de computer
de 5 pol is de lucht weger
dan heb je een gasklep 3 pol
ook een 3 pol voor de krukas
een 2 pol voor stationair klep
4 peer een 2 pol voor de injectoren ( geel ? )
en dan is er een 2 pol voor de watertemperatuur
en dan jouw stekker die is gekoppelt aan een 2de kabel met computer
aan de ontsteking
en de bobine
maar dat stuk zie ik niet.bij een pakkingset heb keuze uit kopset en onderblok set
het zegt het kop krijg je alles voor de kop en zo ook voor het onderblok
hele motor = alles keringen en pakkingen19 oktober 2013 om 09:08 In reactie op: mijne c20ne wilt niet starten hij krijgt naft en onsteking #18179874@Haasje17 wrote:
Ik denk alles van een 20NE (injectoren, ecu inlaat enz, de Kop, van een 18E en de nokkenas van een 18E en zuigers van een C20XE.
Zuigers zijn in iedergeval niet het probleem waardoor die niet loopt. Dat heeft echt iets met benzine, tijdstip, verhouding vonk temaken.gissen is missen
19 oktober 2013 om 07:34 In reactie op: mijne c20ne wilt niet starten hij krijgt naft en onsteking #18179872@werner dielkens wrote:
bij mij is voor straat gebruik de blok heeft een 18e kopem 16v zuigers en 18e nokkenas en alles is vernieuwt
a je bent echt van het informatie delen
welke inlaat heb je gebruikt
welke injectoren
galsklep schakelaar
luchtweger
computer en lettercodeheb je je brandstofdruk al eens gemeten
-
AuteurBerichten