Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
het blijven leuke auto witte gt’s dit is een type 2
had zelf ooit een type 1 die met een hele grijze band.
alleen jammer dat je elk spatje roest er op ziet.denk dat fixen voor 500 euro nog een uitdaging wordt.
die spons die rechts zit ook links achter je kabelboom
dat stuk bij de pedalen is wel belangrijk zeg maar zit je voorwielophanging aan vast.
zou ook even gaan zoeken waar het vocht vandaan komt.als je het plan van Vinci uitvoerd heb je weer een nieuwe kadett naar of dit reeel is met je budget.
je achterschermen zou je in een roest omvormer kunnen spuiten het heet Fertan dan gaat het wat langzamer.
heel simpel het is een gevaarlijk advies.
je zit nog al een stukje buiten de fabrieksnormen en dus extremere krachten.
als jij gevaarlijke dingen wilt doen moet jij weten maar dat wil niet zeggen dat je andere ook moet aanmoedigen om het zelfde te doen
kom met vrijrijden wel eens op het circuit stonden er opkomen rechtestuk 2 auto’s op 3 wielen zet je wel aan het denken
@BlackDevil wrote:
Het verhaal over hardere slijtage van de lagers moet je niet te serieus nemen. Ik rij al 14 jaar met ET25 en ET 15 en de lagers zijn nog steeds niet gaar. Zal eerder met rijstijl te maken hebben als ze sneller slijten.
kun je dit ook technisch onderbouwen ?
of is dit een gevalletje spring maar in de sloot doe ik ook
je spoorbreedte mag namelijk maar 2% afwijken van orgineel ga je vast wel redden met et 25 en et 15 :thumbdown :thumbdown
11 november 2013 om 16:15 In reactie op: aanhanger verloopstekker nu boordcomputer meldingen #18191069je hebt ook een ander type 13 pollige stekker.
hier past ook een 7 polige stekker op11 november 2013 om 12:59 In reactie op: Accu loopt leeg en te hoge laadspanning dynamo. spoedvraag #18191225een jankend geluid zijn meestal kapotte lagers.
of er is iets met de spanning van de snaarmaar wat mij ook opvalt die spanningsmeter gaat alle kanten op.
wat gebeurt er als je een startkabel tussen de motor en de massa van de auto plaatst.het lijkt eerder dat de accu niet geladen wordt
weet je hoe goe werkt ?
[youtube:2pzqm4to]http://www.youtube.com/watch?v=_Zyj99JuUn4&noredirect=1[/youtube:2pzqm4to]
je hoogte maat klopt niet zou 45 serie moeten zijn.
en je winterbanden wil je juist een maatje smaller hebben geeft wat meer druk per cm.
kijk maar in scandinavie in de rally daar rijden ze banden die van een eend zouden kunnen komen.
onder mijn dagelijkse auto zitten in de zomer 205 50 17 banden
en in de winter rij ik met 205 55 16en ja mijn zomerbanden zijn in omtrek ongeveer 3 % groter maar dat kan de diesel wel trekken
10 november 2013 om 19:35 In reactie op: Distributieriem vervangen DRINGEND nodige aantekeningen punt #18190943sorry mijn vlaams is niet zo goed
is de GT later de Sport geworden ?
ik zou zeggen de oudste auto weg.
geen idee of aan de ruimte van de corsa voldoende hebt.
corsa is goedkoper in de wegenbelasting verzekering durf ik niet te zeggenals ik het goed weet is een orginele van gietijzer en later na bewerkt.
dan zou ik kiezen voor een bilet en die laten balanceren als dat al niet gebeurt is.
kom niet uit de metaal maar gietijzer is bij mijn weten minder sterk als een vol staal vliegwiel.
10 november 2013 om 17:29 In reactie op: Prachtige C kadett gekocht! Extra kadett gekocht! #17663776Weet ik, is voor de winter. Maar ook hier geld: hij heeft het ook goed gedaan zonder :shock:[/quote]
je bedoeld er wordt heel wat af gekloot
heb je een berichtje gestuurd over stalen velgen !!!
10 november 2013 om 16:06 In reactie op: Prachtige C kadett gekocht! Extra kadett gekocht! #17663771een hitte schiltje bij je remleidingen kan misschien ook geen kwaad
10 november 2013 om 15:39 In reactie op: Prachtige C kadett gekocht! Extra kadett gekocht! #17663766hoe het bij een c kadett zit wet ik niet
als je op een e kadett schijven monteerd moet je ook de rem druk begrenzer vervangen.
die met trommels hebben terugslagkleppen.als ik het zo lees sluit jou remdruk begrenzer ook af
hierdoor kunnen de klauwen niet vrij komen
10 november 2013 om 14:45 In reactie op: Distributieriem vervangen DRINGEND nodige aantekeningen punt #18190939en nu even in gewoon nederlands
Wel raar dat een kleine minderheid de dienst uit kan maken.
vorige week waren er 40 man naar de rechtbank gekomen in amsterdam.
vervolgens staat er een surinaamse opa te verkondigen dat we dan de zwarte pieten maar in elkaar moet meppenedit
deze grapjas dus
http://www.telegraaf.nl/binnenland/22045282/__Piet-dreiger_staat_voor_de_klas__.html
het zou een kinderfeest moeten zijn en voor de ouderen een mooi moment om elkaar een hak te zetten met een surprice.
bij ons in de familie is het moment dat we met z’n allen bij elkaar komendie moet wel van redelijk ver weg komen.
je zult wel een hobbyist moeten zoeken als je naar een garage gaat is economisch los
8 november 2013 om 17:26 In reactie op: Motor swap X18XE1 naar V6? (RDW goedgekeurd yoepiee) #18177504en maandag de auto weer op eigen kracht de schuur uit ?
@postbusmanta wrote:
inderdaad ter voorkoming van bevriezing van de carburateur.
Als er aan de onderkant van het luchtfilter 2 dunne slangetjes lopen, werkt de keuzeklep met vacuüm.
In het luchtfilter zit een klein klepje welke bediend wordt door een bi-metaal.
Bij koude aangezogen lucht, sluit het bimetaal en brengt de twee vacuümslangetjes met elkaar in verbinding.
Het vacuüm van de carburateur trekt nu de keuzeklep (zomer / winter) in de positie waar warme lucht aangezogen wordt vanaf het uitlaatspruitstuk.
Dit heeft alleen zin wanneer het speciale blik nog om het uitlaatspruitstuk heen zit EN als de slang nog tussen het luchtfilter en dat speciale blik zit.
je zit in de goede richting.
als het buiten vriest wil je benzine niet verdampen.
door de warme lucht van je uit laat wordt je lucht temperatuur hoger waardoor de benzine in je carbarateur wel wil verdampenvind wel dat de auto snel wordt opgegeven.
een andere motor is wel te overzien zoiets bouw je in een weekend om.kan niet in je portemonnee kijken en welke technische middelen je ter beschikking hebt.
de carrosserie ziet er op eerste oog nog goed uit
@D.J.R. wrote:
Kan ik gewoon de bouten gebruiken die er nu in zitten :hmmz
Of moet ik opzoek naar andere bouten.Dirkjan
dat hangt van 2 dingen je hebt bol konische bouten en kegel konische bouten.
dat kun je niet door elkaar gebruiken.
en dan is daar de lengte van de bouten hoever ze door de velg heen steken.
bij mijn zomer velgen waren de bouten tekort ( staken niet ver genoeg door).
iets waar je met stalen velgen meestal geen last van hebtmoet vanavond frans maar even bellen
daar ligt wel een vliegwiel in de schuur -
AuteurBerichten