Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
de vraag was aan de topic starter
en wat had de dealer hier over te vertellen ?
die zou je moeten kunnen vertellen wat de gevolgen zijn en wat het eventueel kost
om je koelvloeistof te vervangen.is bij mijn weten al gefixed.
2 injectoren waren niet meer aangesloten.
is nog een topic vandat pak stro hielp ook echt
6 december mag hij weer naar huis.
en die mensen met die lange tenen mogen wat mij betreft wel met hem mee.@louwe
Wist niet dat jij wat met friezen hebt je woont toch iets meer naar het oosten ;)merkteken staat op de v snaar poelie van de krukas.
en hoeveel liter ?
@sw16v wrote:
@theunm wrote:
die 130 had ik even voor waarheid aangenomen kilo kloppen wel alleen hij woont in drenthe.
daar zit misschien ook nog een 10tje.weet niet wie het ingebouwd heeft die was wel een beetje dom auto is nu 9 kilo te zwaar.
je kunt beter 5 kg onder de grens uit komen.
ik zeg tijd voor de weegbrugnog even offtopic, als je LPG in je benzine auto bouwt word er aan de hand van de inhoud van de LPG tank een X aantal kilo’s berekend (niet gewogen dus!)
daar is dus een berekening voor en word niet gewogen.vaak als je gaat te wegen is de auto al zwaarder dan wat op kenteken vermeld staat….
die is mij bekend alleen de inbouwer van de gas installatie niet.
lang geleden had ik een E kadett op gas die woog 945 kg de inbouwer had dus wel aan de belasting grenzen gedacht
geen idee wat voor tank er in de D ligt.
een keertje wegen kan geen kwaad in mijn ogen reservewiel er uit en plak set erin
29 euro per 3 maand is wel de moeitehoe heb je dat uitgerekend.
ombouwen van gas naar benzine dan hoef je alleen een andere carburateur te plaatsen
en misschien de ontsteking een beetje bij stellen.die 130 had ik even voor waarheid aangenomen kilo kloppen wel alleen hij woont in drenthe.
daar zit misschien ook nog een 10tje.weet niet wie het ingebouwd heeft die was wel een beetje dom auto is nu 9 kilo te zwaar.
je kunt beter 5 kg onder de grens uit komen.
ik zeg tijd voor de weegbrugeen auto van 1983 heeft geen g3
neh andere brandstof = duurder
had ik je al gezegd daar hoef je de deur niet vooruit.
niet vergeten je cv actief te zetten.weet niet hoe flauw ze in friesland zijn niet komen is een nono.
je moet 4 sollicitaties per 4 weken doen dus effe een rondje uitzendbureau’s inschrijven en noteren wie je gesproken hebt
even invullen.ze betalen rond 20ste ze betalen per 4 weken
@TedMechanic wrote:
@soepkiepe wrote:
druk maken?
mwoa nee dat niet, wil gewoon graag goed voorbereid zijn ;)
130 in de 3 maand wil ik gewoon niet betalen voor een oldtimer.. kan ik simpelweg niet betalen ;)
denk dat ik deze maand nog maar ff wat bezoekjes op afstand ga doen en dan de auto schorsen hahaIs die Kadett zo duur dan? Ding weegt toch nog geen 900 kg? Dat bedrag betaal ik voor mijn Astra G nog niet eens.
is een kadett met extra kleine kofferbak.
dus niet alleen een kleine klepik gok dat een gewone kadett ongeveer 75/ 3mnd doet
bij mijn weten willen miljoenen binnen halen en geen miljarden even je nullen tellen
begin een stalling zit misschien wel handel in
nog een dag of 10 en dan is het probleem eerst weer opgelost
waarom 15″ en geen 14″ 185/60 winterbandjes zijn ook niet duur
kabel licht nu ook al perfect daarbij die veerpoot :thumbdown .
best wel moeilijk om een doorvoer tule en de juiste boor te kopen.
en vervolgens wel de nodige euri in versterkers en speakers investeren.kijk voor de gein eens op een caraudio forum kun je misschien nog iets leren
@Stender wrote:
Tja en straks weer wat anders. Het is een trend tegenwoordig om zoveel mogelijk belasting te ontwijken, iets wat ik niet vind.
aan de ene kant snap ik dat nog wel een euro kun je maar 1 keer uitgeven.
aan de andere kant het bedrag wat de ontduikers niet betalen moet worden opgebracht door die gene die wel betalen.@louwe
Ik noem dat een slechte verliezer.
zo iemand had wel een brandbommetje onder z’n auto kunnen krijgen.bij ons op de zaak moesten de sales zorgen dat de bank leeg raakte deden ze dat niet
dan regelde de baas het wel. Dat soort grappen moet je eigenlijk een stokje voor steken maar
dat red je alleen niet.
de wettelijke regels zijn netjes toegepast maar als je dan geen werk meer heb schiet je daar niks mee op.
laten we het maar zo zien het leven is een achtbaan en dit is een diepte punt zolang je maar gezond benten maandag alles gelukt ?
de grijskenteken regels zijn in 2004 ofzo al aangescherpt.
alleen heb ik de indruk dat een bepaalde groep weer de misbruikers van de regeling zijn25 november 2013 om 20:00 In reactie op: Rik’s Opel Kadett E heeft ook ROEST achter de pedalen #18194897ik zou van het schuine stuk bitumen verwijderen.
op de vloer met een hobbymessen doorsnijden en dan met een fohn de boel verwijderen.hoe grondig je de roest reparatie gaat uitvoeren moet afhangen van hoelang je de auto nog wilt houden.
25 november 2013 om 09:47 In reactie op: stuurbekrachtiging met inbouw c20xe. elektrisch of hydrauli #18195292@2000 wrote:
Volgens mij is zo’n ombouw na 1997 erg duur. Je moet (als ik het goed heb) allerlei tests doen die bij elkaar een aardige duit kosten. De meesten haken hierdoor af……
als je robert z’n topic’s een beetje volgt weet je dat dit al aan de orde is geweest.
zijn vraag is welke stuurbekrachtiging gebruiken.
ik zou voor de elektrische kiezen weer een pomp minder die door de motor aangedreven wordt.
de elektrische heeft input nodig alleen weet ik niet waar vandaan -
AuteurBerichten