Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Stender wrote:
Kan je oude topic dicht (viewtopic.php?f=11&t=193841) of zal ik ze samenvoegen? In feite gaan ze over hetzelfde.
nee joh nog 10 topics openen.
zou zeggen gebruik de zoek funktie genoeg topics over het tjeonen van een bascona of manta
@louwe
topic starter is een belg en die komt op een punt nl vragen hoe hij in eigenland een auto kan invoeren.
dus of wij de belgische regels kennen.
die kans is niet groot11 dagen geleden heb je bijna dezelfde vraag gesteld.
antwoord bevalt zeker niet20 oktober 2015 om 21:01 In reactie op: selectorhendel los maken van automaatbak Astra F ’95 #18299223@KadAstra-EF wrote:
Ik moet het even vertalen maar bedankt voor de moeite :thumb
Rik
daar heb je google translate voor. zins opbouw is soms een waardeloos.
13 oktober 2015 om 15:54 In reactie op: Airbaglampje calibra V6 94 , opcom ziet airbagmodule niet #18298960is een pre obd auto.
die moet met een tech uitlezenverkeerd om gemonteerd
30 september 2015 om 16:38 In reactie op: Afmetingen C20ne motorblok en nog wat andere vragen #18296539ik hoop dat hij zijn “besparing”gaat realiseren.
er zijn vele wegen naar rome uit eigenervaring weet ik dat ombouwen financeel wel eens wil tegenvallen.
er staat mij iets bij dat men in de cros ook wel hanomag bakken heeft gebruikt ik meen in sprinters.
dus pasplaten is ook al eerder gedaan.geen idee welk gereedschap je ter beschikking hebt maar hoop de voortgang hier wel te lezen.
29 september 2015 om 18:28 In reactie op: Afmetingen C20ne motorblok en nog wat andere vragen #18296535leuk project wel allen snap ik de richting niet echt.
in mijn ogen had je ook richting een mb100 gekund ik denk jongere nichtje
of de techniek kunnen pakken van een audi 80 of 100 er is zelfs een passat met de motor vooruit.
in rotterdam zit orangemotors al een jaar in het oude pand van vag
vlakbij de afrit charlois
@jethro wrote:
Nou met je VOLKSWAGEN naar de dealer en verse software installeren.
Kun je weer met een gerust geweten over de wegen blazen. :thumb:jerry :jerry :jerry :thumb
de vraag is of mensen echt blij gaan worden van die nieuwe software of ken velden.
ze hebben het over hoge nox waarden en die krijg je als egr dicht is.
zelfde krijg je als egr uitschakeld of afdopt25 september 2015 om 11:12 In reactie op: Band kan niet worden opgepompt met luchtautomaat #18297397hier in de buurt heb je 5 min om je banden op te pompen.
band helemaal leeg ? zit een extra knop voor op de pomp.
een 2.5 tdi is toch en terug getunde bmw motor ? (x25tds)
dan zou de garage een juiste diagnose moeten kunnen stellenzou eens bij een universeel bedrijf gaan kijken
bij mijngrossier kost een losse homokineet ca 130 euro p/s
even wat anders als 2500 euro
reactie weggehaald .
misschien kunnen de mod’s hier een beetje puin ruimen
misschien heeft ie meer kans bij hocn.nl
contact opnemen met een notaris.
normaal is de overdrachtsbelasting 2% en dan nog een paar honderd voor de inschrijving bij het kadaster.
@kiyamizio wrote:
ja idd van schakel systeem geen last loopt bij kadett d en kadett e1 in de auto.
je kan een kadett e gsi uitlaat systeem nemen is 54mm orgineel.
weet je dit heel zeker ?
de latere e kadett ( type II) en astra hebben de stang binnen.
de oudere auto’s hebben de schakelstang onder de auto.of je de demper van een astra kwijt kunt hang van je schakel systeem af.
als dit van een d kadett is kun je het vergeten dan willen de uitlaat en demper van dezelfde ruimte gebruik maken.een cat/demper vervanger van een E kadett of astra pakken en alleen een eind demper.
turbo maken toch al minder herrie ( of was het nu muziek)wel geprobeerd maar niet gelukt :cry
gordels en de nieuwe strepen op de provinciale weg.
de binnenkant wordt meestal wel schoon na een lange rit.
de aansluiting voor montage even schoon maken en het eindstuk natuurlijk :Dtopic is van 2012 en de topic starter heeft de auto daar niet gekocht.
de reden staat boven vermeld eigenlijk al reden genoeg om dit bedrijf links te laten liggen.of als er wel een auto staat die aan jou wensen voldoet deze drie dubbel de controleren.
wat de invloed is van afdoppen van in feite de kachel aansluiting zijn de meningen hierop het forum verdeeld.
vinci heeft in het c20xe deel van het forum uitgetekend hoe de koeling in de kop werkt.
weet niet of je ook een losse kop hebt dan kun je zien of de vloeistof uit de kop komt of
alleen door een kanaal omhoog uit het onderblok.21 augustus 2015 om 19:16 In reactie op: kuipzetels monteren met universele rails in ascona B #18294164frames van orginele recaro’s zoeken
glijpennen oude type klauwen niet ideaal. ( zitten snel vast)
heb ook mijn bedekkingen bij de vacumbekrachtiging.als ik het goed begrijp komen de klauwen weer vrij als de auto een poosje staat.
hoeveel tijd is mij niet duidelijk.zonde hoe kun je zoon kleur nou missen
-
AuteurBerichten