Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
denk om je tenen :puke
leesvoer van de tr kon alleen het gewicht niet vinden
15 januari 2014 om 17:53 In reactie op: Orginele Remus uitlaat voor een Astra g geen verschill? #18208453en hoeveel km heb je al met de nieuwe uitlaat gereden ?
en zit daar ook een lang stuk bij dat ie een keer lekker warm is geweest ?15 januari 2014 om 17:18 In reactie op: Orginele Remus uitlaat voor een Astra g geen verschill? #18208450wat bedoel met 0 verschil had je 100pk extra verwacht ?
een 1800 8v inbouwen
bij een motor ombouw wordt er wel gewogenmaar 100kg uit het interieur van een d kadett ?
succes
@PeterNoFear wrote:
@kadettcoupe1976 wrote:
als je auto laat terug keuren op benzine dan wordt de auto niet opnieuw gewogen.
Enig idee wat het opnieuw wegen er bij kost?
moet je even op de site van het rdw kijken
als een gasboer een auto ombouwt vragen ze welke tank er ingebouwd is en dan telen ze per liter 1 kg bij.
maar van 985 nar beneden de 850 is nog al veel.
en pas op met het verwijderen van een voor je het weet heb je en 2 zitter op kenteken.beneden de 950 is reeeler
zou eerst even kijken wat het gewicht nu is op kenteken
zit je nu op bv 900 kg en je hebt 40 lt gastank dan zou het gewicht 860 zonder gas zijn.
dan is het de moeite om het gewicht op 845 te krijgen.
het heeft geen zin om er 800 van te maken.
de gewichts klasses lopen van 750 tot 850 of 850 tot 950deksel aan de zijkant verwijderen.
en met een vande bouten de pri as terug halen.dan kun je via het serviceluik bij je koppeling komen
inlaten zijn bij niet bekend ( no ja overstappen op webers ? )
uitlaatspruitstukken zijn er wel.
en nokkenasseneen watte heb je nodig
denk dat je beter een andere kant op kunt gaan.
er is iemand hier op het forum met een rode ascona.
meer power en minder kwetsbaar
misschien klopsensor en stationair regeling omgedraaid ?
de bal die je opslaat krijg je terug.
uit de start van het topic kunnen we niet opmaken hoeveel research jij gepleegd hebt.
ook niet hoeveel budget je hebt.
en of we maar even en boodschappenlijst voor je willen maken.Heb je ook ideen om dit op kenteken te zetten ?
btw je bent al bij post 3 op moment van schrijven
heb je de aan en afvoer van je benzine slangen wel goed.
deze zit namelijk op de motoren niet gelijk@nielsheldens wrote:
op een 3-rijer kabelboom hoort geen luchtweger en grote gaskleppositiemeter p.
lekker vlot 7 maanden later
denk dat je eerst de kleuren van de ronde stekker moet controleren voor je de hele zekeringkast onder het dashboard vandaan trekt
leesvoer.
ok weer bij en ander merk
http://www.decrxgarage.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=93
en dit moet goed lopen op een orgineel programma ?
dat oppakken heeft ie dat in elke versnelling ?
die uitlaat heb je die ook laten na rekenen mbt tot pijp lengteof je de juiste bak hebt hangt van soort gebruik en band optrek af
@yusufdas wrote:
Ja waarom niet het is tenslotte 5×110.
Groetjes Das.
wel eens van een ET waarde gehoord ?
het advies is om veren of schokbrekers per as te wisselen.
dat de geplande opbrengst niet gehaald zou worden was/is een publiek geheim.
zelf ben ik niet zoon fan van flushen
in mijn ogen doe je dat alleen bij een extreem vervuilde motor.
als je de huidige olie niet vertrouwd zou ik deze vervangen incl filter.en bij de volgende beurt ipv 15k bij 10k uitvoeren.
@kiyamizio wrote:
katalysator mag gewoon verwijderd worden.
lambda sonde blijft ze werk gewoon doen omdat deze bij een xe voor de KAT zit.PAS OP !! hij komt uit belgenland
daar zijn de regels anders
-
AuteurBerichten