Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
moeilijk dat ontopic blijven :puke
tijd om het tapje er af te halen en te kijken welke kleuren de draden hebben
het klinkt heel leuk heb de motor al.
ik heb al een paar ombouwen van fwd op mijn naam staan maar je verkijkt je er elke keer weer op
wat je aan kleine dingetje toch elke keer weer nodig bent.goedkoop ombouwen is een schadeauto kopen met met complete aandrijflijn en radiatoren heel ed.
en wat je niet nodig hebt verkopen en de rest in het ijzer.en voor je motorsteunen moet je met een lasapp in de weer
als de cih goed was geweest was het een beter keuze.
de cf “2” was voorzien van een opel motor benzine en diesel.
je huidige motor ligt schuin.
als je niks aan het carter veranderd staat waarschijnlijk klem in de motor ruimte.
je niet genoeg hoogte boven de vooras.en of je de gewenste verbetering in verbruik gaat realiseren is maar de vraag.
met moet wel een muur van 6 m2 door de wind verplaatsen.kun je niet beter een omega met automaat zoeken en dit er inhangen.
en dan de kabelboom “snoeien” en je hebt gelijk alle coolerswaar je bij een injectie motor om moet denken is de aanvoer naar je pomp dat deze voldoende diameter heeft.
bij de motorzelf krijg je een probleem met het carter jou blitz heeft de bult naar achter.
de ecotec heeft de bult naar voren.as je wel voor een bak met elektronica gaat is er een vraagteken mbt de snelheidssensor.
een poosje geleden stond er een hymert in almere een met een v6 met uit gebrande kabelboom.
dus dat kan ook als je de kabels goed legt.ik snap niet waarom je met alle geweld een bak zonder elektronica wilt
van oudere is het rendement helemaal k als je het vergelijkt met een handbak
de met elektronica hebben in ieder geval een lockup .wat je kunt uitzoeken is welke signalen bv een set uit een omega nodig heeft om te funktioneren.
het schakelen gaat op motor toerental en gasstand
gaat hem niet worden
bak is voor een zgn cih motor en die heeft de startmotor aan de anderkant.
en het is maar een 3bakweet je zeker dat die jongens in de cross gebruik maken van een motor met startblokkering ?
een motor start blokkering loopt met 4 draden
denk eerder uit een B kadett
86.47 is 2de overmaat verkrijgbaar bij de dealer of revisie bedrijf.
en bij mijn weten moet je al honen als nieuwe zuigerveren monteerd.
nieuwe zuiger is nieuwe veren dusik zou zeggen gebruik de zoek funktie.
ombouw is gelijk aan die van een kadett.
en met een beetje geluk heb je nu al een sh motor ( bigblok )
en dan is het helemaal een eitjejij staat op het 2de 2 luik er is nog een 1ste
maar daar is alleen een stukje van kevin abbring dat hij een golf heeft plat gereden.mooie foto’s maar weinig over het wedstrijd verloop
dacht echt dat ik een mooie baan gevonden had. alleen de hr manager dacht er anders over
koop een vraagbaak van de betreffende auto.
en dan is het een kwestie van de motor/automaat boom uit splitsen.
alles uit de auto halen en in een lege garage op de vloer leggen en een labeltje zo links en rechts wil ook wel helpen
henk je staat in de start met een mooie foto.
en je had je een beetje gedragen op de proeven :-)
180 tot 200 pk ga je uit een c20ne niet krijgen zonder turbo
bij een non turbo is de max ca 160 pk maar dan heb je al over zuigers en nokkenassen edik heb sterk de indruk dat je budget en je wensen mbt het vermogen niet op 1 lijn liggen
ik heb er eentje laten afdraaien.
alleen de draaier had het er over dan staal wat hard was.@louwe
had hem graag van je overgenomen alleen even geen geld voor de hobby helaas.
misschien heb je in manta / ascona deel meer geluk.
de meeste mensen hier zijn met kadettjes bezig zijn fwdcamberplates is vooral voor de auto sport en die rijden geen 10k km per seizoen.
en meestal worden die carosserien door gelast als die volgen het regelement is toegestaan25 februari 2014 om 13:46 In reactie op: Dag ik zoek iemand die een moter blok kan in of eruit halen #18218618misschien is het handig als je aangeeft in welke regio de werkzaamheden moeten worden uitgevoerd.
en uit welke auto de motor moet
en of je 2 of 4 koloms brug hebt.edit:
vraagje, Als ik zoek op “camberplates” dan vind ik allemaal mooi spul, maar zonder rubber zoals in de originele. Hoe werkt dit dan? Want ik zou denken dat het rubber er niet voor de grap in zit.je levert een stuk comfort in. in een orgineel toplager zit een kogel lager voor de draaiende beweging.
voor de andere bewegingen van de veerpoot is het rubber.
bij een camberplate zit er een “unibal ” kogel van ca 30mm in de plaat die alle bewegingen van de schokdemper opvangt.
maar trilling ed worden dan wel aan de carrosserie doorgegevenhoud het er maar op dat ze op elkaar lijken.
watertemp gaat tot 120 c
en olie tot 150 c.het nr van vdo staat op een van de vlakken waar je je sleutel opzet
als je wilt weten wat het bij eds kost moet je ze bellen.
en 18 tot 28 pk met een chip op een non turbo motor is we veel
heb jij hem aan de topic starter verkocht of zit daar een eigenaar tussen
en dan ga je er vanuit dat de bouwer het vliegwiel niet heeft vervangen.
-
AuteurBerichten