Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zou zeggen gebruik de zoek funktie
is al eerder op het forum voorbij gekomen
moet je dit geheugen niet in setjes van 2 plaatsen
dus je weet niet hoe breed je huidige velgen zijn en de et waarde.
dit soort zaken staat meestal aan achterkant van je spaken dus tijd om er een wiel af te pakken.
en daarna opzoek te gaan naar een cm en een houten latje
Nou heeft henk gelukkig geen 2 linkerhanden dat scheelt al een heel stuk.
Er zijn maar heel weinig mensen in de rallysport die echt geld van een sponsor krijgen allen top van het NK in diverse klassen.
dan zijn er de directeuren die het uit de zaak betalen. of regelen iets business to business.en dan zijn er de mensen die voor hun plezier rijden. rijder betaald de auto en de navigator de inschrijving van het evenement.
als je als hobbyrijder bij een leverancier komt krijg je soms korting voor het plaatsen van een stikker(s).Henk weet wel aardig de weg in het wereldje dus ik heb zo het idee dat niet vaak de hoofdprijs betaald :wors
vind het veel geld om nog in een b corsa te steken.
het lijkt er sterk op dat men alle pakkingen wil gaan vervangen van zowel motor als bak.
en als ze de kop er af halen is het niet raar dat je de waterpomp vervangt doe je dit niet dat gaat meestal water lekkendunne slangetje van de carter ventilatie nog open ?
en wij hebben een glazenbol en kunnen je vertellen wat er krom is.
in een stoel zit ijzer er zal wel iets een klap hebben gehad maar wat.
optie 1
je rijdt er heen
optie2
je belt die vent en vraag gericht wat er krom is.er is weer nieuws van het front
Beste Theun,
Bent u woonachtig in Zuid-Holland en heeft u een oldtimer op LPG , dan zijn we op zoek naar u!!
Inmiddels hebben wij goede kandidaten voor vier van de vijf proefprocessen. Wij zijn nog op zoek naar één kandidaat. De kandidaat die wij zoeken moet woonachtig zijn in de provincie Zuid-Holland en in het bezit zijn van een oldtimer op LPG uit een bouwjaar tussen 1976 en 1987! Indien u uw auto wilt schorsen, nadat u voor een tijdvak heeft betaald, dan kunt u alsnog kandidaat zijn. Dit was voorheen niet zo. En zijn voor u geen kosten verbonden aan het kandidaat zijn voor het proefproces. Stichting Autobelangen neemt de kosten, proceskosten en advocaatkosten, voor haar rekening. Ook zijn wij bereid om een eventuele bescheiden onkostenvergoeding aan te bieden, u kunt dan denken aan een reiskostenvergoeding of eventueel andere onkosten. In deze mail leest u aan welke voorwaarden moet worden voldaan om kandidaat te kunnen zijn.
Wij zijn nog op zoek naar kandidaten woonachtig in de provincie Zuid-Holland met een oldtimer:
Rijdend op LPG en uit een bouwjaar tussen 1976 en 1987Bezit u bovenstaande oldtimer en zou u zich kandidaat willen stellen, controleer dan of u voldoet aan alle onderstaande voorwaarden:
– U heeft de vaststellingsovereenkomst van de Belastingdienst nog niet getekend;
– U heeft de MRB voor uw oldtimer betaald en blijft dat ook doen;
– U heeft tijdig bezwaar gemaakt tegen betaling van de MRB;
– U heeft de oorspronkelijke vrijstellingsbrief van de Belastingdienst waarin vermeld werd dat u geen MRB meer verschuldigd was (deze kreeg u toen uw oldtimer 25 jaar werd of toen u de auto kocht);
– U heeft uw bezwaarschrift tegen betaling MRB beschikbaar;
– U bent bereid om voor langere tijd de procedure te voeren (of laten voeren door onze advocaat);
– U bent niet van plan uw oldtimer te verkopen;
– U bent bereid en in staat, indien nodig, de media te woord te staan;
– U heeft een passie voor oldtimers;
– U heeft er geen problemen mee dat de situatie omtrent uw oldtimer openbaar wordt;
– U bent een hobbymatig bezitter van de oldtimer en u kunt dit aantonen (bijvoorbeeld d.m.v. een lidmaatschap oldtimerclub, deelname aan oldtimerritten, klussen aan de auto, etc.);
– U heeft een overzichtelijke financiële administratie van de oldtimer, waarin alle kosten m.b.t. de oldtimer duidelijk zijn;Bezit u de bovenstaand genoemde oldtimer voldoet u aan alle genoemde voorwaarden en bent u bereid om uw oldtimer in te zetten voor de proefprocessen? Laat dit ons dan weten! Dit kunt u doen door een antwoord te sturen op deze mail. Geef daarbij zo duidelijk mogelijk uw persoonlijke situatie aan en vergeet niet uw telefoonnummer te vermelden.
Onze achterban bestaat uit meer dan 40.000 personen, wij doen hard ons best om alle e-mails persoonlijk te beantwoorden, helaas lukt dat niet altijd. Wij hopen dat u daar begrip voor heeft.
Met vriendelijke groet,
Wouter van Embden,
Namens Team VrijstellingOldtimer21 september 2014 om 14:41 In reactie op: TC knippert na monteren andere velgen boven 80 a 90 km #18253979banden is iets persoonlijks de een vind dit fijn de ander dat.
4 van hetzelfde merk heeft ook wel wat
17 september 2014 om 19:12 In reactie op: cilinderkrijgt geen goeie vond wat kan dat zijn wie o wie #18252636ow wat nieuw is kan niet stuk zijn ?
oeps waar google translate al niet goed voor is. toegevoegd gister ( 16-6) 07:41
misschien is ie nog te redden
er staat 1 reactie bij en die is van 2006.
misschien foto uit oude doos
dan moet je bij dag licht je auto op een krik zetten en kijken
mijn kennis houdt bij het astra f platform op
:puke lekker veel geduld
er staat mij iets bij dat je na 24 uur dan weer een poging kunt wagen.
en anders de accu eraf en dan wel in 1 keer de goede code er in zettenhij kan ook de zoek funktie gebruiken nog niet lang geleden is dit ook aanbod geweest
zou eerst maar eens een rekenmachine pakken
en wat dingen gaan opzoeken zoals de wegenbelasting voor gas of g3
meestal moet je dan een voor gas 1 gewichtsklasse hoger aanhouden
en voor de rekensom moet je rekenen met 10% extra verbruik en je ben meestal meer kwijt aan onderhoud.het overbouwen van een oude installatie mag allang niet meer.
en de nieuw prijs van g3 installatie wordt je ook niet blij van.
en dan komt er nog bij dat je huidige auto ook al weer 15 jaar is.ja in theorie is op gas rijden lekker goedkoop maar eigenlijk alleen als je een auto met g3 hebt
en de installatie door de vorige eigenaar is betaald.een kadett heeft een w getal van ongeveer 1100
dit heb je dus nodig op je uitgaande as van je km aandrijvingnu weet ik niet wat voor w getal een manta standaard heeft ?
en dan moet je je huidige bandenmaat nog omreken naar standaard.weet alleen dat je verschillende tandwielen hebt voor je km aandrijving
lekker on topic weer
een review van een bedrijf in 020.
topic starter woont in belgie heeft eerder iets aan een bedrijf in de omgeving van breda
of in belgie zelf8 september 2014 om 19:43 In reactie op: Opel Blitz Camper MotorSwap X20SE (PROJECT STOPT) #18225264misschien heb je wat aan deze link
en anders even zoeken in google op: code 71 tps
nog iemand die geweest is.
zelf op vrijdag even wezen kijken er reed mooi spul rond.ik heb de indruk dat rob hier ook op het forum zit.
heb iets gelezen dat hij weer een cih motor moest in bouwen ipv een 20xe ivm het harc regelementbij opel is zwart normaal geschakelde plus
dus dat moet je niet zomaar aan massa gaan leggen.de volgende vraag is natuurlijk doet de motor temp meter het nu.
service is goed.
alleen dat betaal je ook. en het merendeel hier is nederlander
normaal betaal je per kwartaal of per jaar als je dat wilt.
betaal je nu met incasso per maand en het bedrag per kwartaal is geen veelvoud van 3
dan betaal je de ene maand een hele euro meer of minder
-
AuteurBerichten