Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
als je waterpomp vastslaat kun je bij een 16v de motor weggooien. en dus eigenlijk je hele auto
dit kan na 1 km gebeuren maar ook na 10000 dat weet niemand.het is maar net hoeveel geluk je hebt
@drakos wrote:
thanx voor de reactie, je hebt het hier waarschijnlijk over een optima accu van een 50a (of iets die kant op)
die zijn nogsteeds minimaal 15kg/17.5kg ik wil de helft hiervan :angeleen redtop accu van 20ah weegt in verhouding een kilo of 7,
dat ie m erop start geloof ik wel, verlichting radio e.d. zet ik standaard pas aan nadat ik wegrij
vraag is vooral of ik bij niet direct aanslaan, of binnen 10 min na wegrijden nog kan herstarten om wat voor reden dan ook?een redtop van 20 Ah is niet geschikt voor een straat auto.
dan moet je al naar een van 32 Ah en als er wat meer muziek inzit moet je het idee misschien wel helemaal overboord zetteneen alu hoedje heeft hetzelfde “probleem” als de standaard box dat hij ca 15 graden naar het blok wijst.
ik heb ook wel eens eentje gezien die rechtstaat maar het kan ook wel huisvlijt geweest zijn.
was bij iemand onder de kapdie witte is een e1 stikker
bij een e2 staan de letters gt op de deur
heb hele goede herinneringen aan een witte gt e1
maar ben jij aan het sparen om een nieuwe kadett te gaan bouwen
zo hier kunnen we het mee doen
http://www.telegraaf.nl/tv/autovisie/23213610/___Jolink_verzint_betere_slogan_Opel___.html
voor het laatst ingelogd okt 2011
:hmmz foutje gemaakt met zijn remmen
hele discussie is gewoon kansloos
ok het is een commercieel kinderfeest.
hoe ga je dit een ventje van 4 jaar uitleggen.
er is een hele kleine minderheid van medelanders uit de west die hier problemen mee hebben.
en zelf maken ze hun sinterklaas wit.ruimte op het schakelmechaniek
de kruiskoppeling op de bak
11 oktober 2014 om 12:45 In reactie op: vrij gas geven is geen probleem in versnelling motor dood #18254895je stappenmotor is een elektrische luchtkraan
11 oktober 2014 om 09:53 In reactie op: vrij gas geven is geen probleem in versnelling motor dood #18254893zou het eerder in het brandstof systeem zoeken
klink als of motor te weinig brandstof krijgtleuke bak om een cih in een super 7 of catherham of zo te leggen.
is het een 4 of 5 bak
zou nog maar eens wat studie maken van wat flowen inhoud.
dat is namelijk iets anders als wat er nu aan je kop is gedaan
dan moet je meten hoeveel je bouten door de huidige velgen steken.
en dezelfde meting bij de nieuwe velgen doen.met een andere et waarde kun je een dikker wielhart hebben waardoor je bouten te kort zijn.
maar dit kan bij elk merk of type voor komen
je hebt meerder mogelijkheden
je hebt een combi sensor voor het lampje en druk zit bij mijn weten in een gte en gsi.
wat ik gelezen heb is dat je de drukschakelaar op schillende plekken in het blok kunt draaien
je temp sensor kun je met dezelfde draad krijgen.
of ander je carter plug vervangen.het hangt er een beetje van hoe dik de draden zijn
een dunne rood blauwe draad is snelheids signaal
een dikke blauwe draad is is voor de brandstofpomp
een dunne blauwe draad is voor de temp meter.
maar bij een kadett zit deze in de verlichtingsboomdus bijna goed
2 oktober 2014 om 07:50 In reactie op: XB-FL-71 ?? iemand van het forum of gasten die hem kent ?? #18255541je kunt een aanvraag doen bij nap
of je km stand logisch is1 oktober 2014 om 07:42 In reactie op: Vectra C 10 Jaar oud en 200.000 km en continue problemen #18255112denk dat het te maken heeft met de prijs/kwaliteit verhouding van de gebruikte onderdelen
en dat prijs gewonnen heeft.
opel zet over het algemeen zijn auto iets lager in de markt als andere duitse merken.
blitz is het niet
die gebruiken een zf bak met pook midden op de alu boxdenk dat het herstellen nog vies tegenvalt.
hopelijk is er wel een taxatie anders is het helemaal zuur
29 september 2014 om 20:57 In reactie op: Opel Blitz Camper MotorSwap X20SE (PROJECT STOPT) #18225278heb zelf van 4 modellen voorwiel aandrijvers de vraagbaak liggen
alle boeken hebben uitvouw bladen met schema’s met benaming en kleurcodering van alle componenten en stekkerszet er een beetje luchtdruk op met een compressor merk je vanzelf wat het andere uiteinde is
bij een 20 wordt het afgedicht door de inlaat
29 september 2014 om 19:38 In reactie op: Opel Blitz Camper MotorSwap X20SE (PROJECT STOPT) #18225276denk dat het in een omega een beetje anders werkt.
je krijgt je snelheidssignaal uit je abs en je hebt het signaal van je uitgaande as van de automaatbak.
op het moment dat je wielspin hebt krijgje een delta tussen de 2 signalen.
en daar de cpu van de automaat op reageren.zou eens een vraagbaak van de donor gaan kopen ipv te blijven knoeien met pdfjes.
dan heb je gelijk een goed schema met kleur code en positie nr aan de computervan astra f naar vectra a scheelt 5 op de hoogte maat
van vectra a naar b scheel weer 5 op de hoogte maat
dan kom je bij 100 km ongeveer 7 km te kort omdat je banden te klein zijn zuchtzou eerst maar eens naar de bandenmaat kijken.
die komt niet overeen
toektoektoek bij sturen of afremmen is meestal een aandrijfas
-
AuteurBerichten