Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hoop dat je in de gaten hebt dat als je een groep a goed wilt benutten er ook min 200 pk uit je motor moet komen.
misschien dat de mannen van de manta’s hiermee ervaring hebben.
daar waren ook irmsher lampen voor leverbaardan zit er een fout in het elektrisch circuit van de airbags.
de fout code kan een richting aangeven.misschien eens een garage zoeken die iets meer van de elektro kant van de auto weet
best wel slim die strips zitten er ter bescherming van je benzinetank.
zodat alles wat je voorwielen opgooien wordt tegen gehouden.ververs je de olie ook wel eens of gooi je er alleen maar olie bij
en welke olie gebruik je.
maak eens een lijstje bij welke km standen je olie bij vult en hoeveel.een blok is echt gaar als je elke 600km een liter moet bij vullen
of je gaat opzoek naar velgen met de goede maat
@b07 wrote:
veren vervangen achter is een klusje van niks, de veren zelf kosten ook geen drol, dus nieuwe stugere veren of hulp veren plaatsen voorkomt wel dat die te ver inveert, dat lost het aanloop probleem waarschijnlijk wel op maar, blijf het wel raar vinden dat het maar aan 1 kant is.
als jij zegt dat je minimaal een ET van 39 mag hebben dan is een ET 35 over het minimale heen en, te veel naar buiten, ik had zelf op me Astra G 4 gaats velgen een ET van 49 geloof ik, mij wielen zaten echt in de wielkast en, niet onder de wielkastrand die kon die ook never nooit raken maar, er zijn wel meer mensen die met een ET 35 rijden dus het schijnt wel te kunnen
+1
weet niet waar het idee vandaan komt dat et39 orgineel is.
bij mijn weten is et 49 orgineel met een velg breedte van 6jdat maakt dat jou set 2 cm verder naar buitenstaat.
en dat de boel bij jou aanloopt is dan niet zo raar
en dat anderen er wel meerijden is bij mij geen argument.beetje ik spring in de sloot jij ook.
@FamilieVectra wrote:
Óf het ABS lampje aan de olie druk schakelaar hangen….
was bij mijn vectra gedaan…weet niet of dit na 3 jaar nog een probleem is.
misschien eerst even kijken hoe oud een topic is staat rechts boven :cry
is was een luxe uitvoering.
in nederland wordt meestal alleen de kale uitvoering verkocht.
ga maar eens kijken wat er verkocht wordt grote auto zonder motor en zonder opties.met de huidige bijtelingsregels worden er nu alleen nog rugzakken zonder niks verkocht


@cruz03 wrote:
@johanhummer9 wrote:
3 topics over hetzelfde, ja
ik snap het probleem niet ik heb 3 verschillende vragen in verband met mijn auto en stel die 3 verschillende vragen.
ze gaan over mijn auto maar zijn toch verschillend. :???:wat dacht je van het hele forum vol spammen
het gaat om 1 auto met 1 radio punt
hij heeft de verkeerde links gebruikt van de emmer





staat trouwens te koop bij verkoper Getrag op mp
de Beste wensen voor het nieuwe jaar.
ook hier geen positief resultaat van de staatsloterij
tijd om met een (binnen) spiegel te kijken wat blijft haken
leuk he
zoon auto met can bus en lamp controlle
@johanhummer9 wrote:
3 topics over hetzelfde, ja
nee dit is speciaal voor nieuwe members.
op hoeveel manieren kan ik duidelijk maken dat ik problemen heb met mijn radio
:hmmz waar zou ik onderdelen voor mijn auto kunnen kopen ?
misschien bij de VOD
en de auto eerst een poosje bij de kachel zetten beter voor het plastic
fp motronic komt uit een kadett
je moet eens naar de letercode op je motronic kijken.
dan kunnen we misschien achterhalen uit welke auto je motor komt
lekker on topic weer.
als je nou gerichte ervaring hebt en je plaatst er over.bij ons komen de de orginele opel delen bij siton vandaan en dat gaat goed.
ook als we met iets bezig zijn wat niet standaard is.nog lekker even na trappen in algemene zin 50 man op straat net voor kerst
@usbstick wrote:
Ja nog hogere prijzen vragen en zo min mogelijk service, ga je vanzelf naar de klote,helaas voor de werknemers,die moeten maar weer iets anders zien te vinden,weer wat gezinnen in de problemen..
vraag me wel af of dit een eigen ervaring met een van de vestigingen van siton is of algemeen opel.
de houding van het personeel daar ben je als bedrijf zelf verantwoordelijk voor.
de tarieven daarin tegen die krijg je gratis en voor niks opgelegd door de importeur / fabrikant.is wel klote voor het personeel zo net voor de kerst.
hopelijk maakt het bedrijf een doorstart
22 december 2014 om 16:01 In reactie op: Zafira A – problemen na vervangen brandstoffilter #18265873wat voor brandstof gaat er in ?
zou eens bij een universeel bedrijf gaan kijken.
dealer heeft een hoog uur tarief en de onderdelen zijn duur.
en niet te lang mee doorrijden gevolgschade is mogelijk of het hart breekt helemaal en je staat stil
@drinksalotofpetrol wrote:
Gewoon er in gooien wat er al in zit. Bij Kroon-olie adviseren ze zelfs 0W-40, maar ook 5W-30 en 5W-40 als alternatieven.
0w-40 is wel een beetje dun voor zoon oude motor die olie hadden ze nog niet toen de motor nieuw was
ik zou 10w 40 kiezen ook een mooi stukje goedkoper
@nova1.6 wrote:
Tja maar dan kan je hem weer op kenteken laten zetten..
denk het niet
als een demontage bedrijf de slooppremie heeft aangevraagd
na export kan import wel maar na sloop ?
je verklaart dat de auto niet meer op de wegkomt
-
AuteurBerichten