Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Chris426 wrote:
Hmm, dan zal t zo moeten…
De motor staat nog wel in België, de kas is al weg… :hmmzEn ik zal dat laatste maar als een compliment opvatten ;) :D.
wel bedoeld.
er was iemand die opperde om de auto als schade auto in te voeren.
kan alleen niet vinden hoe compleet de auto moet zijn.
ze zeggen auto moet door de keuringshal kunnen rollen en mag niet op trailer.
op menskracht kan de auto ook door de hal natuurlijk.je wilt natuurlijk geen kruisje achter je naam omdat de regels probeert te buigen.
met de motor er in lukt het zeker alleen is dat wel een beetje werk
er is een oplossing auto compleet invoeren en dan motor retour verkoper.
toen ik las dat het om een g ging had ik het vermoeden dat het om 1 van de “afbraak” auto’s hier op het forum ging.
soms is dat vlaams best een leuke taal . :D
kan er geen stuk van de buis af dan ?
in mijn ogen is een ijzerzaag de oplossing
@remutr wrote:
wat zou zo opcom waard zijn heren?
bij gereeedschap hier op het forum staan er 2 vp 25/35
zelf ook goede ervaring met bosch service center.
weet niet in welke regio je woont.
misschien is er hier op het forum wel iemand die het wil doen.@pixels66 wrote:
Belangrijker vind ik dan om in de topictitel het type auto en motor te vermelden.. Dat zorgt al sneller voor openen van een bepaald topic waar mensen wellicht ervaring mee hebben…
Bijvoorbeeld:
Astra H Z17DTH olielekkage achterop blok
Corsa C Z14XE ratel onder motokap
Meerdere forums verplichten dat zelfs…
+1
alleen hebben ze nog niet eens het fatsoen om zich voor te stellen
zou voorstellen 1ste topic alleen aan te maken in topic voorstellen
en daarna pas de rest van het forum open zie je op andere fora ook zelfs engelseheb je het lampje van esp wel eens aangekregen tijdens het rijden ?
heb 2 cdti’s gehad maar zelf nooit verder als het lampje tc gekomen
en ja met esp uit wordt ze wel heel tam sportknop is een soort van adhd
@Dennis120506 wrote:
Ik zou zeggen een versleten koppeling.
als je koppeling versleten is kun je gasgeven maar blijf je stilstaan.
lijkt net of koppeling niet goed ontkoppeld weet niet of het hydraulisch of met kabel.weet niet of autoweek het wel leuk vind of je op hun dienst meelift
weet niet wat vaardigheden zijn mbt metaalbewerking buisbuigen ?
technisch is alles mogelijk je huidige kats er inlassen of wat algezegd wordt sportkats plaatsen
maar of dit alles goedkoper is als een aftermarkt uitlaat.misschien kijken of er een aftermark merk wat minder slecht is
@johanhummer9 wrote:
Ik zou persoonlijk geen geld erin gaan stoppen om hem sneller te maken , omdat het gewoon teveel kost om daadwerkelijm wat resultaat te halen
+1
kan beter een ander ootootje kopen met grotere motor
+ getuned levert bij inruil minder op wie wil er een auto waar aan geknutseld iseen afdekkap modificeren geen optie ?
denk dat de w waarde niet klopt bij een d heeft een automaat een w van ca 700 en de handbak van 1100.
het is wat werk maar je kunt je km teller ook in de andere behuizing zetten.
tip is wel als je het in de winter wilt doen om het plastik eerst op de kachel te leggen.als het koud is breekt het zomaar.
in het elektrische schema wordt de stekker achter op de klok niet apart benoemd
edit
als kabel te kort is is er van corsa een sensor die tussen je kabel schroeft heb ca 5 cm meer ruimte
8 januari 2015 om 11:04 In reactie op: Acceleratie-probleem Corsa B X16XE (uitgebreid beschreven) #18264401die zijn best wel wit motor loopt te arm.
http://www.ngk.de/nl/techniek-in-detail/bougies/diagnose/mogelijke-beschadigingen/
misschien wel ergens valse lucht.
niet veel mee rijden kan je uitlaat kleppen kosten !!met de edit knop rechtsonder kun je je bericht bijwerken.
de originele motor is al verkocht natuurlijk.
motor met juiste motorcode inbouwen invoeren en dan motor weer verpatsen een optie ?en als ze er over beginnen blok vastgelopen en andere gekocht ( en dat je in je binnenzak de herkomst hebt )
8 januari 2015 om 10:39 In reactie op: Acceleratie-probleem Corsa B X16XE (uitgebreid beschreven) #18264399de kleur is prima :hmmz
nou vraag ik zijn ze wit koffie bruin of zwart.
dat jij niet weet wat dit inhoud ok maar geef dan antwoord op de vraag.
je rijd met een motor waar het nodige aan veranderd is en denkt dat dit met een standaard programma goed draait.mijn 16v met nokkenassen lexmaul en uitlaat wilde ook niet op een standaard computer draaien.
ik heb er een dta aan gehangen :Din koekie zijn topic staat iets over een hotrod.
dat was ook zeker geen rijdende auto.weet niet wat je wilt invoeren maar een motor en bak in de steunen is toch te doen.
hebben ze gezegd dat het een rijdende auto moet zijn ?8 januari 2015 om 09:09 In reactie op: Acceleratie-probleem Corsa B X16XE (uitgebreid beschreven) #18264346en kleur van de bougies ?
kan je wat vertellen over de verbrandingga eens naar de dealer en vraag eens wat een nieuwe dop kost.
dat kon best eens meevallen en je moet je datum even controleren die ligt nu in de toekomst.
bij pipo valt de prijs wel mee.
en bij mijn weten maakt opel geen gebruik van een coilover achtige set up
je zou een bus kunnen maken op de schroefdraad van de te korte set.
je zult je toren moeten verstrekken in de oude situatie rust het gewicht op de chassisbalk.
en niet op de plaats van de schokbreker bevestiging.en als je ergens nog een kruiwagen met munt hebt staan kun naar reiger, proflex, intrax of ast gaan.
was vandaag even bij deze verkoper voor een paar gele dempers voor mijn daily
http://www.marktplaats.nl/verkopers/11337244.html
hij heeft van div merken dempers en veren liggen en gaat in zijn collectie kijkenzwarte plastic stukje naar achter schuiven en kleuren bekijken.
en dan in schema zoekenals klinkt als een harley dan doet er vast een cylinder niet mee.
zou eens beginnen met een nieuwe verdeelkap rotor en bougie kabels.
de opel dealer is niet de goedkoopste plek om je auto te laten maken.
weet niet waar je woont misschien is er op het forum iemand die je aan een adres kan helpen. of die het voor je kan doen
en je koppeling / vliegwiel meenemen als de boel openligt is geen raar idee.
het is reviseren of een andere bak dan is reviseren beter dan weet je wat je hebt.2 keer antwoord op dezelfde vraag :thumbup
groep a hoort alleen op zwaar opgefokte 2 liters. ( vermogen vanaf 225 tot 275 pk)
je moet het zien als een hout kachel is de pijp te dun heb je geen trek is veel te dik dan ook niet.
er was iemand hier op her forum die een flex stuk voor de uitlaat van zijn 2.0 turbo ging bestellen
diameter 55 mm.
en jij wilt op 1.6 atmo motor 63 mm gaan monteren ? -
AuteurBerichten