Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
heb je de auto al uit laten lezen?
wat zijn de foutcodes? er kan zoveel aan de hand zijn.Is er niemand bij jou in de buurt met een op-com?
In het astra gedeelte zijn meerdere mensen uit België actief, misschien is daar iemand met een op-com.@combo c tour wrote:
ik he een fase1 bumper en dat is inderdaad geen gezicht. :puke
ben ook op zoek naar een fase 2 maar wel voor een zeer goede prijs. :agent :angel :hmmz
zo als te zien is in mijn avatar is deze bumper echt lelijk. :puke :hmmzIk weet niet waar je woont maar Opel vrij hoeven in hees een heeft erg veel c2 corsa’s staan voor d sloop.
Misschien kan hij hem anders opsturen.
Zijn mensen daar met een Opel hart en olie in de aderen. Haha :worsJe kunt iets op onderdelen lijn zetten, misschien krijg je wel een reactie.
Ik weet niet waar je woont maar Opel vrijhoeven in hees een heeft veel schade auto’s staan en veel onderdelen. Is het proberen waardMijn corsa verbruikt ongeveer. 1op10 alleen moet ik mijn thermosstaat nog vervangen,
Het schijnt dat het verbruik hier iets beter op word. De mijne is echt kapot (blijft open)
:???:dat was ik idd ook van plan, die slotgreep is zo niet erg mooi.
en fase 2 bumpers vind ik ook moderner staan. al zie ik genoeg c tjes met de rand in de fase 1 meegespoten staat ook veel netter.Dank je wel, gaskep heb ik vorige week schoongemaakt, daarna heb ik het nog gehad.
Gasklep was erg vol kool.
Heb bij de kabel geen beschadigingen gevonden, er zat ook geen oxidatie op de stekkers, wel viel me op dat de klep soms niet helemaal sluit als ik deze met de hand open.
De egr zal ik nog een keer schoonmaken.
Kan de kat melding hier ook vandaan komen?het kraakje is niet alleen corsa c kwaaltje.
heeft de astra g ook volgens mij nog wel meer merken/type’s
en als het warmer word is het overJep. Is het onderste gaatje. Waar de dunne slang vanaf je motor op zit.
Deze was bij mij helemaal verstopt.
Maar is nu weer ruim zat,Heb dit weekend weer de corsa onder handen genomen,
De uitlaat beugel was weggeroest, is nu vervangen, losse ophanging gerepareerd,
Weer veel stiller geen rammeltje meer.
Ook ff de carterventilatie weer in ere hersteld, gasklep was een bonk roet,
Dus deze meteen schoongemaakt. Carterventilatie was helemaal dichtgeslibt, kon geen lucht meer door,dus meteen ff op geboord.
Motor loopt nu veer rustiger en stiller, enorm verschil.
En ik heb de ruitenwisser vervangen voor flatblade’s king:
Kortom weer een productief weekend.Heb je bij je auto geen carpass gehad? Daar kan de radiocode ook op staan.
Vraag anders meteen je securety code van je auto ook ff op.
Altijd handig om te weten! ;)Je kunt de radio er ff uithalen, soms staat het op de radio geschreven.
Bij mij wel in ieder geval.De voorbumper is inderdaad vervangen, is de voorbumper van een fase 2 net als achter, ook de koplampen zijn origineel Opel maar wel fase 2.
Die rand spuit ik nog een keer in kleur. Net als de spoiler op de achterklep.
En verlagen denk ik niet, hij is al lekker stug geveerd. Daar hoeft het niet voor.En ik ben eerlijk gezegt bang dat ik niet over de dempels kan, die liggen hier erg veel.Mooie corsa, veel veilige kilometers gewenst,
en voor de distri riem,
vervangings interval is volgens mij: 4 jaar of 60.000km
dus voorkomen is beter als genezen, vervangen met waterpomp en spanrollen.
verder ff op de sloop kijken of er een corsa staat met veel optie’s kun je lekker shoppen naar leeslampjes enz.Oke dank jullie wel, komt zeker goed.
Ga ik op de sloop wel ff neuzen.Zit in z’n slang nog iets van een ventiel/terugslagklep? Of is dit gewoon een normale oliebestendige slang?
Dank je wel wim,
denk dat ik het tankje dan gewoon in de winkel laat liggen.
heb je enig idee waar ik de carterslang kan komen?
de automat. zaak hier kan het niet leveren.
en op internet krijg ik het zo snel niet gevonden. :hmmzMee eens, heerlijk snelle auto, rijk uitgerust. En een beest in bochten :agent
Mijne is lekker stug ge veert.
Ook even letten op olie verbruik. Komt vaak voor bij deze blokkie’s.
Schijnt thermostaat ook.
Is niet zo moeilijk te vervangen,groet Ruud
Oké zal eerst de slang weer herstellen in ere en over een tijdje eens aan z’n tank je gaan denken,
Nogmaals bedankt voor de tipstja. als ik eerdere posts van wimv6 lees is het niet nodig.
vandaar mijn onzekerheid.Dank jullie wel allemaal,
Zal snel ff een nieuw slangetje halen, en er weer op zetten.
Maar s z’n catchtank nou echt zoveel beter?
Heb ik nog op geen enkele auto gehad.dank je, dat de vorige niet zo slim was wist ik al.
wie repareert de gordelclip met een schroef er dwars doorheen :hmmz
en dan niet netjes lang genoeg, maar gewoon een centimeter erachter afknippen…. :agent
dit filter gaat er ook snel weer af, is een enorme bende bij de gasklep.hier gaat h7 in. als ik me niet vergis
ziet er strak uit zo! hele mooie update.
Vandaag even gekeken of ik de roetaanslag van mijn eind demper kon poetsen.
Het truukje van mithbusters geprobeerd, cola en alu folie.
Scheelt best veel, binnenkort ff de bumper verwijderen dan kan ik er beter bij.
Dan kan ik hem met commandant bewerken.
:thumb -
AuteurBerichten