Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kijk wel even bij de zekering en relais of alle plekken wel een contactjes hebben zitten. Er zijn namelijk ook astra waar wel de stekkers onderdeel motorkap lagen maar dat de draden in de auto zelf ontbraken
Die how-to heb ik gemaakt.
Je koplamp smelt niet op 100 graden in de oven. Alleen je moet hem maar kort erin leggen geen uur of zo
Gewoon een paar minutenVerstuurd van mijn galaxy S4
22 mei 2014 om 07:18 In reactie op: Centrale deurvergrendeling werkt niet (afstandbedieningen) #18235232Nee dat zou niet uit mogen maken. Die insp is de onderhoud indicatie.
Verstuurd van mijn galaxy S4
14 mei 2014 om 20:33 In reactie op: Robert’s Corsa – "Prof" roest behandeling – "Prof" spuitwerk #18197885Ben je mooi klaar mee met z’n prutser.. veel sterkte met de afhandeling van de schade
Verstuurd van mijn galaxy S4
13 mei 2014 om 20:09 In reactie op: C.V A.B astra G + Stuurbediening Vectra B inbouwen in CorsaB #18227413Je kunt het stuur uit een facelift corsa bij gebruiken. De sturen uit een astra hebben een ander naafgat.
Verstuurd van mijn galaxy S4
Bcm is een base controle module daarmee word de bijna alle elektro in de auto mee gestuurd. Bak zit onder de parfaanplaat (waar je ruitenwissers in zitten) hier gaar de pakking vaak van lek.
Reparatie is vrij eenvoudig als je handig bent.
De ketting bij hoge km standen is niet altijd vervangen. Vaak heeft de auto beter onderhoud gehad. Dat is wat de ketting nekt. Gebrekkig onderhoud en te lang doorrijden met vervuilde olie.Verstuurd van mijn galaxy S4
De olie die Opel adviseerd is 5w30 vol synthetische olie.
De 10w40 olie kan juist tikkende kepstoters opleveren.
Dit omdat die olie dikker is en dus minder makkelijk in de stoters kan komen.26 april 2014 om 21:19 In reactie op: C.V A.B astra G + Stuurbediening Vectra B inbouwen in CorsaB #18227391Heb je nu een comfort module ingebouwd? Of heb je de ramen op een speciale manier aangesloten?
Wil dit ook in mijn c gsiVerstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
De comfort functie werkt ook alleen in de deur.
Bij een omega werkte het ook van de ab.
Denk niet dat dit met het pulsen van het signaal te maken heeft. Dit signaal pulseert namelijk altijd.Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
22 april 2014 om 20:40 In reactie op: C.V A.B astra G + Stuurbediening Vectra B inbouwen in CorsaB #18227382Er is geen contact aanwezig in de kiekert en in de multitimer dat de ramen in een keer dichtlopen. Dit kun je alleen met een tijdrelais maken dat is een relais die in blijft gedurende een ingestelde tijd.
Ook is er in het astra gedeelte veel geschreven over het sluiten van de ramen. Vele deden dit met een comfort module.
Weet niet alles hiervan heb het nooit ge probeerd in mijn vorige wagens.Verstuurd vanaf mijn AT-AS50Q met Tapatalk
22 april 2014 om 16:15 In reactie op: C.V A.B astra G + Stuurbediening Vectra B inbouwen in CorsaB #18227380De ramen sluiten via de sleutel (zoals het origineel is) werkt als volgt. Zolang je de sleutel omdraait en vasthoud lopen de ramen dicht. Zodra je de sleutel loslaat stoppen de motortjes.
Verstuurd vanaf mijn AT-AS50Q met Tapatalk
Isdit aan uote=”wim-v6″]Z14XE / Z18XE: Let op, De 60.000km – 4jaar en 90.000km en 6Jaar sets zijn door elkaar geleverd qua leverdatums.
Als je niet weet welke je hebt zit je mogenlijk zowel aan de Jaren en Kilometers.
Willem[/quote]
Hoe weet ik dan welke termijn ik aan moet houden ? Mijn gsi zit ook aan de vervangingstermijn van 60.000
Is dit aan het motor nummer af te lezen?10 april 2014 om 19:04 In reactie op: C.V A.B astra G + Stuurbediening Vectra B inbouwen in CorsaB #18227356Ik heb via virtualbox windows xp geinstallerd en hier draait mijn tis in.
je maakt dan een virtuele pc aan en daar zet je xp op.
als je wat verstand van pc’s hebt kon je er wel uit, anders is het makkelijk iemand met ict kennis je te laten helpen,
ik wil je ook wel helpen hoor ;)10 april 2014 om 03:22 In reactie op: C.V A.B astra G + Stuurbediening Vectra B inbouwen in CorsaB #18227354Tis werkt prima op 64 bit alleen je moet het via een flinke omweg werkend krijgen..
Heb ik ook gedaan. Maar werkt wel. king:8 april 2014 om 20:54 In reactie op: C.V A.B astra G + Stuurbediening Vectra B inbouwen in CorsaB #18227343Kiekert was het merk van de cv stuurmodule van de corsa b
En het is eigenlijk alleen de stuurmodule van de centrale vergrendeling/ alarmVerstuurd vanaf mijn AT-AS50Q met Tapatalk
6 april 2014 om 10:05 In reactie op: C.V A.B astra G + Stuurbediening Vectra B inbouwen in CorsaB #18227339@XtremeCorsaRacer wrote:
@thereaper wrote:
op een kiekert zit een aansluiting voor de knipperlichten. dus het moet te maken zijn.
alleen ff een schema van de kiekert zoeken..op de orginele Corsa b kiekert zit geen aansluiting voor de knipperlichten, op een Astra G wel maar dit is maar een laag spanning signaal die naar de multitimer van de Astra G gaat net als de electrische ramen na het sluiten van de auto, om het wat makkelijker te zeggen dat word dus via de Comfort geregeld… het is indd te maken maar tis wel ff uitzoeken.. daar ik er zelf al een paar uur aan besteed heb.
Klopt dit signaal is via – geschakeld. Volgens mij is het wel 12v. Heb ooit zitten puzzelen met een vec b om er alarm in te bouwen..
Je kunt altijd nog de multitimer inbouwen.. haha.
Heb helaas mijn astra g niet meer anders kon ik het nameten.
Zal wel ff zoeken of ik een schema van een vec b kan vinden.. van de astra g heb ik hem al wel gevonden.5 april 2014 om 12:15 In reactie op: C.V A.B astra G + Stuurbediening Vectra B inbouwen in CorsaB #18227337op een kiekert zit een aansluiting voor de knipperlichten. dus het moet te maken zijn.
alleen ff een schema van de kiekert zoeken..2 april 2014 om 19:58 In reactie op: Cruise control programmeren lukt niet, andere opties? #18227077Zou op zich ook kunnen, alleen zijn de corsa’s met cc niet zo dik gezaaid.
Dan zou je al op een elegance uitvoering moeten kijken.
Die zijn het rijkste uitgerust.
De gsi heeft het standaard, maar die heeft een andere computer.Kan erg veel zijn, maar meestal valt he mee, als het systeem leeg is slaat hij niet aan, ook de poelie op de pomp wil nog wel eens kapot gaan. Gelukkig dat je garantie hebt, anders was je snel een paar honderd euri kwijt.
Ik heb even de tis nageplozen voor je,
Pin 2: Van bcm denk voertuig snelheid maar weet dit niet zeker, Kleur draad wit
Pin 3: zekering f22 5A Geschakelde + Kleur draad zwart
Pin 5: Massa naar tunnel, Kleur draad bruin
Pin 6: Airbag controle unit Kleur draad Bruin/geel
Pin 7: Van bcm kleur draad grijs/zwart
Pin 8: van bcm Kleur draad groen
Pin 10: Constante 12v Zekering F3 7,5A, Kleur draad Rood
Pin 12: diagnose Kleur draad bruin/groen
Pin 13: startonderbreker kleur draad bruin /blauwveel suc6, meer heb ik niet kunnen vinden..
Heb mijn op com via ebay gekocht,
Waar woon je? Anders is er misschien wel een forum lid met een op com om je te helpen..Volgens mij wel, kan alleen het zelf niet proberen, mijn op com kan niet zo goed met mijn teller overweg.
Soms gaat het goed, en een paar tellen later dan is het over..Ik zal vd week even in de tis duiken.
Maar denk dat het niet gaat werken aangezien de dash via canbus werkt.
Weet niet zeker of er wel een gewoon tanksignaal enz op de stekker zitJe kunt de tellerklok eens nakijken. De stekker achterop wil wel eens los gaan zitten. Je kunt dit oplossen door iets tussen de stekker en de houder te doen.
Als je auto de teller mist start hij niet..Verstuurd vanaf mijn AT-AS50Q met Tapatalk
Suc6 gewenst met je speurtocht.
Ik denk dat opel nl weinig kan doen.
Er is al erg veel over geschreven over dit probleem.
De ene ecu is wel te programmeren de andere niet.
Ook de ecu van een z14xe is niet altijd te programmeren.
Is weinig over te zeggen bij welke ecu je geluk hebt.Verstuurd vanaf mijn AT-AS50Q met Tapatalk
-
AuteurBerichten