Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
achter het vakje onder je lichtknop,
zit met 4 plastic schroeven vast,
deze losmaken en vakje verwijderen.
en daar is je zekeringskastje.
ook kan het zijn dat de relais voor de mistlampen ontbreekt.
dan gaat hij ook niet aan.misschien heeft bedo in waalre iets is wel niet in de buurt maar misschien sturen ze het op.
dit is een sloper van opels ze hebben een vitrine met opel radio’s6 juli 2011 om 14:46 In reactie op: Alarm inbouwen, aansluiten op knipperlichten, Opel Astra G #17908654ik heb ze in mijn vectra op de multitimer aangesloten, omdat de draden van het alarm wat ik had 12v uitstuurde.
als die draden van jou alarm een NO contact hebben dan zou ik het ook via de kiekert doen.Ik heb mijn hoofdsteunen inmiddels los,
ik moest de bovenkant ietsjes naar me toe halen en dan omhoog,
dat was zonder wd 40 of kruipolieDat probleem komt bij meerdere merken voor,
mijn bedrijfsbus een ford transit had het zelfde probleem,
daar hebben ze de sensor van vervangen toen was het goed.
dus niet persee opel kwaaltje, weet alleen niet of het ook is schoon te maken of iets anders van die aard,ja dat setje kan ook voor mistlampen,
is gewoon 12v dus je kan er alles aan hangen,
het is niet de mooiste oplossing maar werkt wel,Volgens de TIS 2000 software van opel staat voor de astra g vanaf modeljaar 2000 actieve hoofdsteunen beschreven als zijnde vernieuwing,
staat niet bij of het op alle type’s zit vandaar mijn conclusie over active hoofdsteunen.27 juni 2011 om 16:25 In reactie op: Motormanagementlampje blijft branden HELP – ASTRA GTC 1.6 #17872101Als het lampje brand staat de motor in noodloop dus nooit de volle kracht, hoeft dus niet de bobine te zijn,
en net als wim al schreef zonder foutcode’s kom je er niet zomaar uit,Volgens mij zit dit bij een auto vanaf 2000 anders omdat hier standaard actieve hoofdsteunen inzitten,
dwz dat ze bij een aanrijding naar voren klappen,
bij mijn astra uit 200 zijn deze ook niet te verstellen, vond dit ook vreemd maar heb er verder geen aandacht aan geschonken.
maar staan nu dus wel te laag
MVG Ruudom wat voor astra gaat het? astra F,G,H?
en welk type blok is het?je ziet het, plaats zat, en die unit is niet zo groot als ik dat zo lees.
dus de plaatsen voor het uitzoekenje hebt wel wat ruimte over achter je dash,
je kunt een kijken achter je asbak,
alleen uitkijken voor de as van je versnellingsbak, daar heb ik de stuurunit van de carkit neergezet,
Groet ruudtja, die vraagprijs is indd een probleem, heb mijn rode astra een half jaar geleden ingerolen, en moets ik nog ongeveer geld bij geven wilde ze hem inruilen, was ook el een x17dtl dus niet het meest populaire model,
maar een x16xel kan best zuinig rijden hoor, ik haal 450km per tank, in de stad en op lange ritten dan haal ik 550km,
gewoon niet plank gas en een beetje lage toerentallen aanhouden.een kleine geruststelling, de knop van een g bestaat uit een druklapje dus geen kogeltjes, alleen het schakelaartje voor links /rechts is los, maar voorzichtigheid kan nooit geen kwaat
dat van de banden daar heb ik geen antwoord op, heb er zelf firestone banden onderliggen en die zingen er lustig op los, dus een merk wat niet zingt vind ik ook prettig, het muffe luchtje in de airco komt door dat de condensor smerig is. ff laten reinigen bij de airco boer, is niet de hoofdprijs en dan ruikt i weer lekker,
misschien de schakelaar die in de deur zit, als de knop om te schakelen tussen links en rechts niet goed is dan doet hij het niet,
dus ff eruithalen en dan voorzichtig openen en schoonmaken event. contact spray gebruikenBij de dealer of op de sloop kijken, via de dealer is erg duur! dus ik zou kijken op de sloop
je hebt een opel radio nodig, of een adapter kabel voor een pioneer of ander merk,
het inbouwen is inderdaad het stuur ombouwen en de sleepring die achter het stuur zit,
die adapterkabels zijn via ebay of MP te vindenIk ben ook geen fan van hun, hebben mijn vorige assie ook uitgeballanceerd,
trilde als een gek, na 3x uit bal. nog niet goed,
dus dan naar de eigen garage en Hopla prima in orde, dus zoek een echte expert op het banden gebied.
en tevens zijn ze niet de goedkoopste.weet het niet zeker maar klinkt wel logisch, en een keer na laten kijken is nooit weg,
dat zal toch wel ff bij een aircoboer moeten,
in oss is een persoon die het aan huis doet en is niet zo duur,
was auto airco service, heb daar ooit mijn airco laten vullenIk ken het probleem, de schijf die normaal gesproken terugspringt bij verwijderen van sleutel blijft dan af en toe hangen,
na wat poeren met de sleutel in het slot springt hij terug en is weer bruikbaar.
het is inderdaad erg iritant, dus elke goede oplossing is welkom ;)dat is een e-torkx dop van 20, heb ik toevallis 2 weken terug ondervonden toen m’n achterveer in 2e lag.
heb hem toen zelf nog moeten kopen..kunt ook even kijken onder het kapje dat boven je versnellingspook zit.
als hier 2 stekkers in geklikt zitten dan zijn deze voor je stoelverwarming,
of de matten in je stoel zitten dat is dan vraag 2Ik woon in berghem (Noord brabant)
-
AuteurBerichten