Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hallo,
ik had ze ook op mijn vorige astra g,
ze sluiten niet helemaal aan op je motorkap, als je dat wil moet je een motorkap verlenger hebben,
ik vond het er zelf best aardig uitzien, ze zaten er al op toen ik hem kocht,
en de kleur zwart zal altijd afwijken van je eigen auto, en ze zullen wel mat zwart zijn, dus gewoon ff een spuitbusje kopen en zelf ff spuitenoke, zal ik van de week ff proberen bedankt,
als je de sleutel in je deur draait naar horizontaal staat hij op safe-lock, dan kun je je deuren niet meer openmaken door de pinnen omhoog te trekken, maar ik weet niet of hierdoor ook het origineel alarm aangaat, maar als je origineel alarm kapot is kun je beter een goed aftermarket alarm inbouwen.
Oke bedankt,
de remleiding heb ik al schoongeborsteld en behandeld met tectyl, dus die roest niet meer verder,
ik heb niets geraakt met de rechtervoorzijde, ik heb niet gemerkt in het stuur, hoe kan ik de fusee kogel nakijken?
en is dit een probleem voor de apk?
groet ruudIk heb vandaag even gekeken, maar de rubbers van de draagarm zijn nog goed, ook de stabi stang lijkt goed, zit geen speling op,
alleen zag ik dat er nog een rubber zat bij een grote steun, hier zit wel speling op, ook nogal wat roestvorming

Uploaded with ImageShack.us
iemand enig idee wat dit is? en kan dit het probleem veroorzaken?
heb inmiddels alles schoongemaakt en de bout in de wd40 gespoten zodat hij los kan komen,
zit nu muur vast.
graag jullie reactieja da’s waar. zal ff kijken en de rubbertjes kun je denk ik bij de dealer halen?
Oke, bedankt zal ik van de week ff kijken, aan zo iets dacht ik zelf ook al. zijn deze rubbers los te krijgen of alleen inc draagarm?
had het weekend de auto op de krik met wiel erom en toen zat er een beetje speling op wiel niet erg veel.ja, heb ik gedaan,
maar de problemen waren er al voor het verwisselen van banden, en nu nog, en ze zijn goed uitgabalanceerd,Juist, goed werk heeft tijd nodig, doe het gewoon goed en anders niet, je kunt erg veel problemen krijgen door maar iets te doen.
maargoed, we weten niet of het door de bedrading komt of wat dan ook. dat weet alleen tony maar die is niet zo vrijgevig met reactie’sheb nog wel een mechaniek over maar die is voor de bijrijderskant, weet niet of die aan de andere kant past denk het niet,
tja, als je weet wat je doet is er niets mis mee, maar ik zie voor mijn werk veel rare dingen met elektra ben zelf elekromonteur, en al vaker gezien dat iemand z’n huis is afgebrand door “frotwerk” is met auto’s net zo denk ik.
19 november 2011 om 20:37 In reactie op: probleem: centr.deur vergr. i.c.m. autoradio & accu… #17944805Ik denk inderdaad dat je radio overleden is, en een kortsluiting lijkt me ook niet erg logisch, dat de datum wegvalt momt inderdaad door de remote draad, je kunt de draad loshalen op de radio stekker, heb ik ook gedaan, en lassen achter de radio komt vaak voor, is meestal niet erg, tenzij er blootliggende draden uit komen natuurlijk. gewoon even proberen zo en als het goed gaat een andere radio zoeken, of je cd’s overnemen op casettebandjes :jerry
is inderdaad een leuke astra, veel plezierige kilometers gewenst, vind het een mooie kleur voor z’n auto, zeker als hij gepoetst is.
heb je de lampjes die er inzitten al nagekeken?
dus ff middenconsole loshalen en dan het schermpje eruit halen, en lampjes controleren
en als hij kapot is kun je op de sloop een andere halen, astra’s zat, dan vallen de kosten ook nog mee..jep, of ff in de buurt zoeken naar iemand met op-com,
maar voor dat geld zou ik hem ook gewoon bestellen..ook zou ik de banden verwisselen, de bandenmaat moet dan rond de 205/45/17 zijn volgens de foto zit er 205/40/17 op,
dan is de omloopmaat anders, en gaat je teller afwijkentja, klopt heb liever een opel als een saaie jap die OOK gewoon kapot gaat en waar de dealer OOK zomaar iets doet,
is bij elk merk hetzelfde,
zoek een goede universele garage die niet zomaar alles vervangt,
als ik na een mindere opel ook meteen een ander merk had gekozen had ik na mijn vec ook ellende kunnen hebben met die auto,
maarja, je kunt pech hebben..een nokassensor zit aan de bovenzijde van je blok en een krukassensor zit aan de onderkant van je blok, en registreren inderdaad allebij een toerental,
deze horen volgens mij “samen”te werken,
misschien is 1 sensor vervangen dus al voldoende,
weet het niet zeker, ben geen automonteur, alleen mijn oude vec had ook problemen met de nokassensor, volgens de dealer kwam de melding van de krukassensor daar ook door..je hebt pm ascona hobbyist
ik zal wel ff kijken of ik aan een schema kan komen,als ik hem heb stuur ik wel een pm
nee. zeker niet dan..
was maar een ideetje..er is geen pollen filter in je airco.. alleen een interieur filter zoals je weet.
ik laat zelf de airco bijna altijd uit,
een airco gebruikt ook veel brandstof, zet regelmatig je raam een stukje open met de kachel aan, dan kan het vocht je auto uit.
doe je thuis ook regelmatig. dus waarom niet in je auto? werkt prima bij mij..je hebt een tid of een mid.
een tid heeft 3 functie’s radio tijd en temp.
een mid heeft meer functie’s zoals een boordcomp. met brandstof verbruik enz.
ook is er nog een cid die is in kleur,maar die zie je niet veel..
anders staan er genoeg astra g’s op de sloop dus je kunt hem daar ook uit halen..de stoelverwarmingsdraden zitten niet in elke astra voorbereid heb het in mijn huidige auto ook niet zitten, in mijn vorige wel.
die andere draden waren volgens mij van voor een automaatbak. maar dat weet ik ook niet helemaal zeker.ik zou de kabels die je klep bedienen ff na lopen als ik jou was, en kijken of je klep wel goed open dicht gaat.
-
AuteurBerichten