Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
27 april 2012 om 18:51 In reactie op: Verbruik Astra 1.6-16VXEL 1 op 8/9 is dit normaal !!! #18011907
heb zelf ook een g x16xel en die haalt gemiddeld 1op 10.
maar die mag ook af en toe zijn wieltjes strekken.
en een keer lekker een stuk rijden met een keer goed werken doet hem goed. dan haal ik wel 1 op13 met redelijk door rijdenals je hem via een op com uitleest kun je zien welke schakelaar defect is.
het verschil tussen een clone en een echte op-com is de prijs een clone kost iets van 25 euro een echte rond de 1000 euro.
net wat je liever betaald.
heb er ook een clone maar die werkt perfect. ook engels programma maar ik heb daar geen probleem mee.heb ergens gelezen dat dat niet altijd werkt omdat de event geen schakelaar in je gordelslot hebt
mij ook, ik heb de mijne besteld maar nog niet binnen :(
kan niet wachten. maar een how-to klinkt erg makkelijk..
als ik iets heb uitkunnen vogelen kan ik ff kijken of ik iets kan schrijvenja en vergeet de sensors in je portieren niet :jerry , anders gaat het nog niet werken..
31 maart 2012 om 17:35 In reactie op: Stukje achtervering spontaan afgebroken Astra G Sport! #17924803is alleen via de dealer te bestellen helaas, en dat bedrag was ik ook kwijt
30 maart 2012 om 14:10 In reactie op: Stukje achtervering spontaan afgebroken Astra G Sport! #17924798inderdaad en de maat dop is E20 uitwendige torkx
30 maart 2012 om 08:21 In reactie op: Stukje achtervering spontaan afgebroken Astra G Sport! #17924783ik was 75 euro kwijt inc een dop voor de schokdemper los te halen bij de grossier
29 maart 2012 om 17:19 In reactie op: Stukje achtervering spontaan afgebroken Astra G Sport! #17924779Jep heb ik ook gehad, net een half uurtje werk. en heb ook meteen de rubberen dop die er op zit vervangen(was nogal ver weg)
19 maart 2012 om 16:48 In reactie op: Toch maar de riem vervangen 90.000 met 1 riem en 9 jaar….. #17889140zou ik ook doen aangezien de riem bij 60.000km vervangen hoort te worden of 4 jaar, en als er niets over te vinden is, uit voorzorg vervangen.
kunt geen risico nemen.ff in het instructie boekje kijken naar de verklaring van de zekeringen,
daar kun je ook vinden welke relais van je achterruit verwarming is. je multitimer zit aan de zekeringkast vast.ja een keer uitlaten kan wonderen doen ja. mijn x16xel loopt ook veel zuiniger na dat deze een keer lekker heeft kunnen werken.
wel ff goed nakijken op olie enz voodat je dat doet. en natuurlijk ff warm rijdenja klopt daat zit multipoint injectie in, mijn vrouw had vroeger een c14se en dat ding was echt een stuk rapper als mijn x16szr
dan zal de SI wel staan voor super injectie of sport injectiein de meeste gevallen is gewoon de dynamo overleden,
gewoon ff op de accu meten bij draaiende motor, zoals al eerder vermeld.
draad los op dynamo lijkt me sterk namelijk. en een spanning van 13,7 of 13,8 is goed. daaronder, dynamo vervangen.
en omdat je accu vaak helemaal leeg is deze ook vervangen die heeft zijn beste tijd dan ook gehaddenk eerder waterpomp,
heb ik ook gehad met een megane, die was ook ongeveer sneller leeg als gevuld, en dat was de pomp toen25 februari 2012 om 08:49 In reactie op: ASTRA F HELAASERUIT: G STATION KOMT WELLICHT, WAAR OP LETTEN #17998171olieverbruik is ook veelvoorkomend, het kraken van de rubbers hebben ze bijna allemaal, dit is niet z’n probleem hooguit vervelend,
distributie riem is inderdaad aandachtspunt, goed letten op roest, hebben ze niet veel last van maar als ze de wielkasten niet schoonmaken dan roesten ze ook.21 februari 2012 om 12:45 In reactie op: HET APK verhaal van onze astra F, wel of niet naar sloop #17995953ja, heb 1x de fout gemaakt bij kwik-nietfit, en inderdaad afgekeurd, en na reparatie nog afgekeurd, heb zelf bij rdw een herkeuring aangevraagd en meteen goedgekeurd, zonder reparatie. toen hadden ze wel een probleempje :jerry
maar had mijn apk toen wel gratis en de reparatie heb ik ook voor niets gehad. maar heeft wel erg veel gezeur gekost..distri riem is inderdaad om de 60d km of 4 jaar,event. vragen of ze ook de waterpomp mee hebben vervangen, die kan anders ook nog problemen gaan geven
Proficiat met deze prachtige astra,
veel veilige km gewenst, en vooral veel plezier, maar dat moet goedkomen met z’n auto :thumbken hem niet maar wel een mooie astra zeg, netjes verfraait,
het interieur lijkt wel op die van mijn astra g Perl weet alleen niet of die uitvoering er ook was in een f
juist, en een zwaardere accu met een normale dynamo heeft alleen langer nodig om op te laden, dus ook ideaal als je altijd erg korte ritjes maakt,
denk het niet, ik denk dat je kachelkraan kapot is,
kan komen door de hoge temp. van je kvs.
heb ik al eens eerder gezien, maar dat was een fiatjeMoet kunnen als je maar oplet dat de polen niet tegen je motorkap of stalen delen aan komt, anders gaat het niet goed komen,
-
AuteurBerichten