Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Je moet hebben
Motor+kabelboom+ecu c20xe
filterbak van een c20xe
Uitlaat (want van een c20ne is 4mm kleiner)
evt nieuwe rubbers hier en daar
andere dynamo (ligt aan de motor of hij een v-snaar of multiriem heeft)
de versnellings bak evt een f20, maar je kunt ook de f16 bak die er nu opzit gebruiken
en als de motor toe is aan wat verfrissing dan zou ik gewoon evt wat pakkingen en waterpomp en distributieriem vervangen.Dan moet je een heel eind komen. De remmen enz blijven het zelfde
ook al gekeken of er niets nat is bij de ontsteking?
Tja ik ben een Astra gsi gewent :P
Maar vind hem voor de pk/gewichts verhouding zeer schappelijk
Jup dat viel mij ook op, vind het wel hoog
Nee is netjes hoor, is ongv 1 op 18
ook geen e9?
Maar na 94 ben je kat verplicht
geheheh staat er geen u9 op de papiere?
ruit zit gekit, dan pak je een meter vis draad.
Als je het rubber los hebt gehaald dus je na het verwarmen van de kit met de föhn duw je het visdraad in de hoek en trek je het langzaam na je toerubber kun je meestal los trekken met beleid.
Dan moet je er met een fohn langs gaan en dan met visdraad los snijden
Deepack@decibel outdoor 2010
De corrado Vr6 superchager van me zwager
goed voor bijna 300 pk3.0 vr6
De buitenkant clean en dik
Ik rij zelf een corsa uit 2002 met een 1.2 (75pk) maar ik moet zeggen hij komt gewoon goed mee hoor!
Ja maar C en B is een verschil!
hmm ik heb een z12xe
ja is gewicht en gewicht is vermogen
jaja jij hebt zeker geen opel met roest gehad?
roest bij opel komt van binnen na buiten. dus als je dat doet is het over 1 jaar net zo ver
nieuw scherm!
niemand?
orgineel wil ik graag
Vond het vreemd omdat op me combo alles open was na 1 keer drukken.
Dat kan ook idd…maar dan krijg je dat het scherm heel schuin komt te staan
gaat niet lukken in een Astra F, dit komt omdat de kachelbediening er meteen onder zit!
dasty!!!!
denk dat het je startmotor is
Gaat nooit passen, je komt met 9j niet uit met een et waarde van 30
Je randen zitten tegen de band/wiel -
AuteurBerichten