Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
niet veel :jerry
19 juli 2012 om 17:44 In reactie op: Veren vervangen Astra G (VEREN ZIJN VERVANGEN + FOTOS) #18048211Laat je auto ook even uitlijnen nadat je alle veren vervangen heb. dat rijdt wel zo fijn
Als je het echt goedkoop wilt doen kan je altijd nog een sticker kopen met turbo erop :jerry :jerry
seat ibiza kunnen het ook
evenals mercedes haalt niet uit welke maar binnen 10 jaar gaan ze rotten.
Heel veel bedrijfwagens kunnen het ook prima sommige hoor je zelfs roestenBij de APK mag max. 50% van het rem gedeelte veroest zijn.
Gewoon even de remmen loshalen goed schoonmaken er weer in elkaar zetten en dan blokje om.
lijkt me olie voor een motorfiets of voor hoog toerige motorblokken. zou ik er niet in doen gewoon 10w40 5w30 of 5w40 erin doen
@ trashmetal is een keuze die je maakt voor mezelf doe ik het altijd. Je heb gelijk die kopjes van de 8v tjes zijn wel goed te doen zonder vlakken
Maar wil niet zeggen dat ik ze ook wel vervangen heb zonder vlakken net wat diegene wilt.17 juli 2012 om 10:52 In reactie op: Veren vervangen Astra G (VEREN ZIJN VERVANGEN + FOTOS) #18048198Wat haasje17 kan ook dat is ook een manier maar ik vind het met die verenklemmen makkelijker en veiliger.
17 juli 2012 om 10:28 In reactie op: Veren vervangen Astra G (VEREN ZIJN VERVANGEN + FOTOS) #18048196Sowieso veren klemmen regelen.
Achter zou je er nog zo onder kunnen rommelen door schokbrekers los te halen en dan helemaal de auto uit zijn veren krikken is niet de manier maar het kan. maar voor de voor veren is het echt wel nodig daar moet je de complete veerpoten eronder vandaan halen en dan de veren vernieuwen in de werkbank oid.Ik persoonlijk zeg ga voor een 2.0 turbo die rijden toch wat soepeler dan een 1.6 turbo . En bij normaal gebruik zal het verbruik wel meevallen. Dat heb je immers zelf in de hand.
Je kan er ook een touwtje aanhangen voor de APK keuring of zo iets.
Bij mijn maat hebben we er zo een electrisch ding in gemaakt werkt gewoon prima
Kop vlakken met afpersen zijn de kosten niet en scheelt een hoop trammelant achteraf
;)Ik weet niet hoe handig jezelf bent. Maar zoals die koplampen vernieuwen zou je makkelijk zelf kunnen doen. De koppakking van een 8 kleppert is ook wel te doen.
Ik vind het persoonlijk een hoop geld ik denk dat je voor dat geld ook een mooie vectra of iets dergelijks kan kopen met een V6 erin.
minimaal 5 a 600 euro moet je wel rekenen.
Wij gaan dit jaar naar kroatie en gaan natuurlijk met de astra met verse distributie en grote beurt achter de kiezen.
Klein beurtje gegeven….
Maar als het al te ver in gevreten is dan komt het snel terug. Dat is bij die van mij gebeurd.
Ik zou zachtjes kijken voor een nieuw setje koplampenVandaag Distributie vernieuwen.
Gewoon goed eten tijdens het borrelen en s`ochtends stevig ontbijten en veel drinken en gaan bewegen(lopen, stuk fietsen, hobbyen.)
Als je handig bent valt het wel mee een koppakking en zeker bij zo een 8 kleppertje . 1 van de dingen die je zeker moet doen is netjes en schoon werken dus niet alle onderdelen zo op een hoop gooien want dan weet je op het eind niet meer waar welk boutje heeft gezeten. Ook als je de kop eraf heb het cilnderblok goed reinigen. Cilinderkop zou ik persoonlijk laten vlakken en evt afpersen dat zijn de kosten niet.
Als je toch bezig bent meteen nieuwe distributieset erop evt thermostaat. Kopbouten moet je vervangen omdat het rekbouten zijn.
Gisteren aircotje weer gemaakt en laten vullen! kunnen we weer het hoofd koel houden met de vakantie!
Het ligt eraan waar de eindpijp komt……
Heb je toevallig een foto?
Er zijn verzekerings maatschappijen die youngtimer verzekering hebben dan kan je al vanaf 15 jaar tegen een gereduceerd je auto verzekeren.
Als je een G3 installatie heb moet je de gas injectors in het inlaatspruitstuk maken. En je moet waarschijnlijk de ECU van de LPG installatie opnieuw laten pragrammeren.
-
AuteurBerichten