TheGeneral

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 508)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Stotteren/inhouden/afslaan omega b2 3.0 v6 #18242657

    die zit echt op een wat mindere plek. Maar goed even het 1 en ander aan de kant drukken en demonteren en je kan er enigszins bij ;)

    In reactie op: Stotteren/inhouden/afslaan omega b2 3.0 v6 #18242655

    Inderdaad mooie V6 alleen je moet een klein trolletje hebben om eraan te sleutelen :jerry

    In reactie op: Stotteren/inhouden/afslaan omega b2 3.0 v6 #18242653

    Nou bougiekabels met bougies vervangen auto rijd al een stuk beter denk dat het probleem verholpen is.

    In reactie op: motor storing z28net 2.8v6 turbo #18232562

    Van de week had je ongeveer hetzelfde toch? Toen ging ie zelfs in de noodloop

    In reactie op: Stotteren/inhouden/afslaan omega b2 3.0 v6 #18242652

    Ik heb vanmiddag even gekeken naar de bougie kabels daarbij viel het op dat ze niet allemaal er op “klikken” dus zeg maar een beetje los zitten. Bougies zijn van GM maar kan niet zien hoe lang ze erin hebben gezeten qua kilometers.

    In reactie op: Stotteren/inhouden/afslaan omega b2 3.0 v6 #18242649

    Maakt niet uit helaas droog of nat weer

    In reactie op: Stotteren/inhouden/afslaan omega b2 3.0 v6 #18242647

    Het probleem is wel dat het maar af en toe is dat ie problemen geeft. Kan zomaar zijn dat ik er nu een week geen last van heb en dan ineens is het er weer.

    Maar goed de originele bougiekabels zitten er nog aan( tenminste niet terug te vinden in de onderhoudshistorie) dus vervangen kan sowieso geen kwaad.

    In reactie op: show hier je omega #17328393

    Er zit een piepklein plekje bij het overgespoten deel voor de rest nog geen roest aan de buitenkant. Onderkant heb ik zover ik kan zien ook geen roest gezien.

    Heel iets steenslag maar niet schokkend je kan dat niet helemaal voorkomen.

    In reactie op: show hier je omega #17328391

    Haha hij was al gepoetst ;) Interieur is zeker niet uitgewoond alleen de bestuurdersstoel vertoond wat slijtage. En links achter is ie een keer overgespoten voor de rest is het een nette wagen :thumb

    In reactie op: show hier je omega #17328389

    Dat koffiebekertje was nog voor het schoonmaken de vorige eigenaar heeft er lijken mee vervoerd ofzo :???: Auto was heel vies van binnen al lijkt het op de foto schoon.

    In reactie op: show hier je omega #17328384

    Deze Omega bezit ik sinds kort.

    Een B2 3.0 V6 Automaat

    Excuses van het koffie bekertje maar dat was nog een erfenis van de vorige eigenaar morgen eerst met de stofzuiger en poetsdoek er doorheen


    Sowieso zou ik de auto zelf houden en evt zelf slopen. heb zelf zo een situatie gehad een paar jaar terug heb het wrak toen gesloopt en de boel verkocht hield er meer over dan dat de auto gekost had.

    In reactie op: Tips voor Astra 1.4 inrijden #18142159

    Ik weet niet wat je rijstijl is maar gewoon normaal gaan rijden ;) dus in het begin niet meteen de grens opzoeken van de auto.

    Heb je toevallig geen lekkage in het benzine gedeelte?

    Brandstofpomp blijft namelijk gewoon pompen als de motor op lpg loopt de injectoren worden enkel uitgeschakeld.

    kan ook zijn zoals eerder gezegd dat je thermostaat niet goed is waardoor het langer duurt voordat de motor omschakeld van benzine naar lpg. dus als je korte stukken rijd kan het zijn dat ie helemaal niet omschakeld .

    bij mijn beide auto’s schakelen tussen 1 en 2 kilometer om naar lpg

    In reactie op: FORMULE 1 2013 WAAR KIJKEN. #18119257

    ik kijk nu via sport1 dat is ook vanwege de bundesliga die daar wordt uitgezonden. het enige minpunt vind ik het commentaar dat is een beetje droog . voor de rest valt het mee en je heb geen reclames tussendoor wat sowieso prettig is

    In reactie op: Verlagen of niet #18106609

    zal zeker mooier staan als ie wat zakt :thumb

    In reactie op: ik zou graag wat weten over mijn astra 1.8 16v van 1999 #18104453

    Distributie riem elke 60.000 km of ongeveer 4 jaar.

    Verbruik heb je zelf in de hand maar 1op12 moet je zeker wel kunnen halen

    Als er nog gas op zit moet je het even laten leeg halen airco pomp kan jezelf als je handig genoeg bent er wel af halen. Ik weet niet waar je woont maar ik weet nog wel goeie adressen voor airco systemen

    In reactie op: APK Astra G: dealer of Euromaster…. #18101565

    Euromaster of dealer haalt niet uit.
    Het ligt eraan hoe moeilijk de keurmeester is.
    Ik ben gelukkig zelf keurmeester (apk1 en apk2) dus keur mijn eigen auto’s. ;)

    In reactie op: verstandige keuze? #18100834

    @mantanator wrote:

    @opel-mark wrote:

    Tja de 1.6 16kleppers staan bekend om hun hoge olieverbruik, en als de distrubietieriem klapt dan kun je hem afschrijven, ik zou hem laten staan.

    Wat een onzin!

    Mee eens dat het onzin is. Dan kan je bijna elke multi klepper afschrijven zodra de riem breekt.

    On topic: Gewoon als je gaat kijken een goeie proefrit maken en kijken op de bekende punten. De meeste zijn hier al genoemd.

    Als je van plan bent om er lang mee te rijden misschien kan je overwegen om die lpg installatie over te bouwen

    In reactie op: OPC 1 stationair #18099336

    @marijnl1988 wrote:

    Puur koude start maakt hij 1250 toeren
    Bij warme motor draait hij 8000 toeren

    Dit lijkt mij vrij normaal voor een x20xev

    Inderdaad wat gerrit vertelde loopt een opc1 blok hoger vanwege de nokkenasen

    Ik denk eerder 800 rpm stationair…. :angel

    Is zeker normaal voor een xev doet die van mij ook.

    In reactie op: wat kost alleen een koprevisie (x20xev) #18099946

    Ik denk dat het normaal is dat je niet meer betaald dan 400 euries.
    Als je zelf de kop al zoveel mogelijk kaal maakt: spruitstukken, nokkenassen, klepstoters, tapeinden en steuntjes demonteren scheelt ook alweer een beetje.

    Sowieso handig om meerdere bedrijven te bellen. Je kan zomer bellen in holten of O.M.R in hengelo deze 2 bedrijven heb ik zeer goede ervaringen mee en zijn goed en naar mijn mening niet te duur.

    In reactie op: G3 inbouwen Astra Z22s #18097812

    Als je nog lang met je auto gaat doen is het wel waard.
    Ik heb het een paar jaar terug gedaan en heb er nog steeds geen spijt van.
    Mijn auto is een astra g met een x20xev. Onderhoud valt mee. Heb er wel de duurde bougies inzitten maar deze gaan gewoon minimaal 30.000km mee.

    In reactie op: Van een opelradio naar pioneer, MAar hoe??? #18097095

    Bij die van mij zat er al een iso stekkert in. Dus dat was plug en play

    In reactie op: Mag dit in Nederland ??? (Achterlichten) #18093255

    Ik zou er mee goed keuren ik kan zo niet zien of ze bespoten zijn en je mag rode achterknipperlichten voeren

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 508)