Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Je moet wel blijven tanken he….:P
Zoals reeds genoemd de remreiniger is in dit geval de beste oplossing om het op te speuren
Goeie 2k lijm of zoals hierboven gezegd is met de soldeerbout je kan altijd nog een nieuwe kopen
misschien had je achteraf toch beter die klinknagels eraf kunnen slijpen of boren had je sneller klaar geweest
origineel gepost door wim-v6
ik heb er meestal een Frammetje onder zittenDeze kost mij 3 euro.
en nooit problemen
De originele opel filters willen wel doorroesten
Willem
Dat is een feit had het laatst nog bij mijn astra daar was blijkbaar nog het benzinefilter vervangen en die was doorgeroest.
En fram oliefilters heb ik geen slechte ervaring mee. Ik zelf schroef erop wat voorhanden ligt bij de automaterialen zaak.
olie verversen doe ik toch op tijdorigineel gepost door Baas J.
Wie gaat er nou een 1.6 reviseren? Die dingen geven ze bijna gratis weg op de sloop…zeker een 8v.Idd als je dan toch bezig bent knal er dan meteen een 2 liter in……
origineel gepost door 2e-c14nz
Even een versnelling/verzet terug :Dquote: Mijn vraag is ik heb een Astra 17 cdti uit 2005 rijd als een tierelier kortom een fijne auto maar een ding is als je de auto in zijn achteruit zet voel je dat tand wielen nog draaien hij doet dat niet altijd maar soms help een Opel fan vanaf 1992
Welke bak heeft dat niet?
Dat scheelt wel als je magazijnmedewerkers spreekt met wat sleutel ervaring die weten tenminste waar je over praat
dat is wel beter en zekerals je het niet vertrouwd dan weetje zeker dat ie lek vrij is
origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door TheGeneral
De meeste vrachtwagen ookMijn MB truckje niet :jerry
bij haar zusje (Atego 1217L Om604LA4 motor / 4.2 4cilinder diesel motor) moest een ander block in omdat deze geen losse bussen had.
ow je zei de meeste haha..
Bij mijn vorige MB truck is wel een keer een Cilinder bus vervangen, was vastgelopen bij stationair achter een paardetram aan sukkelen….
had net een rit door europa achter de rug toen haha Bergen klimmen enzo, dan gebeurt dit bij geen belasting.
Willem
Willem
Dat was zeker een actros of niet?
uitlaatpijp
niks…
binnenkort moet ik um wel een beurt geven
Radio harder zetten:P
Schuine kantjes aan je remblokken maken
het scheelt ook veel welke kwaliteit remblokken je gebruikt
Beter dat het opgelost is:thumbup Ik heb die massa strippen ook liggen op het werk en thuis altijd makkelijk…
hopen dat ie het nu ook blijft doen en hulde natuurlijk voor die opel dealert
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door Vinci
Lampjes op de tellerbak gaan trouwens idd niet zwakker branden als de ampères bij de motor zelf niet aankomen… Maar je kunt wel de spanning op de motor zelf eens meten onder starten…Maar goed, meestal maakt de motor dan wel aanstalte om te gaan draaien…
dat zal ik morgen eens gaan doen inderdaad :thumbup maar wat te doen als deze onder de 12v gaat zitten ? Waar duid het dan op ? wel ervan uitgaande dat de accu prima is.
de spanning valt altijd wat terug maar dat mag niet teveel zijn minimaal moet ie wel tussen de 9,5 v a 10 v blijven zakt ie verder terug dan zou je accu kapot kunnen zijn
maar probeer eens een Dikke pluskabel buitenom op de startmotor aan te sluiten(kan dmv een startkabel wel een goeie en niet zo een speelgoeed ding) en dan nog eens proberen misschien is je dikke pluskabel niet helemaal jofel
je kan wel 12v meten maar meet je dat ook als je de startmotor aanslingert??
Contactslot nog goed? Anders zou je nog een draad buitenom de roodzwarte draad kunnen leggen om te testen
ventieldopje…
Is de dikke plus draad vanaf de accu goed ik heb zelf 2 keer gehad dat ie over stuk van een cm of 20 gewoon gecorrodeerd was en toen deed de startmotor ook niks . En controleer of je een goeie massa heb
Heb je trouwens geprobeerd om de startmotor met de hand te bedienen terwijl hij op de gemonteerd zit( dus een directe plus geven op het startrelais
meestal in prijs klasse tot 500 euro….. heb er nu 1 die is roest vrij;)
on topic: Bestuurder heeft veel geluk gehad en gelukkig had ie geen bijrijder mee
Het motorblok
De meeste vrachtwagen ook
origineel gepost door Jerremy
Astra F is een veilige auto.
Destijds de veiligste in z’n klasse (samen met de golf), stevigste carrosserie struktuur, en goede offset bots veiligheid.
Alleen de golf won uiteindelijk omdat bij die een bijrijders airbag leverbaar was. (niet standaard, optie)
De test was in de tijd van de F1 Astra, en toen was een bijrijders airbag in de begintijden nog niet leverbaar.Dat was dan zeker wel dat ze nieuw waren want die van mij waren toch echt van die rotte boten:P
Je weet zeker dat je lambda sensor 100% goed is.? en je lucht massa meter is die ook 100% goed?
origineel gepost door Vinci
Weet niet wat voor kop het is, maar als het een KS700 kop is zou ik wel erg oppassen weer met terug plaatsen dat je ze niet te strak draait die kopbouten. Daar kan mogelijk de kop inwendig door knakken en dan krijg je het bekende olie+koelvloeistof verschijnsel….Gewoon juiste aanhaal moment en aanhaal volgorde gebruiken dan kan er wein ig gebeuren lijkt me
on topic: Cilinderkop kan zonder problemen eraf gehaald worden
Hartelijk Welkom!!:thumbup
Ik heb ook nog een vraag:D omdat topic toch over radios gaat komt ie: Ik heb een astra-g met stuurbediening voor de radio en ik wil dat graag werkend hebben heb er nu een el cheapo radio inzitten maar daar zat geen stekker bij voor de stuurbediening en mijn vraag is welke autoradio heeft dat wel of is er een foefje voor?
Alvast bedankt
-
AuteurBerichten