Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door CORSA2L16VALVE
In mijn topic van mijne corsa op restauratie en verbouwingen staat de vertaalde uitleg van de ARP bouten aanhaalmomentengreetz
Alleen die van de cilinderkop en hoofdlagers staan erop die van de drijfstang lagers kan ik nergens vinden
origineel gepost door corsaboy
zo laag komt het orginele filter toch ook niet??
Carterbeschermplaat een optie??Laag genoeg om er even over na te denken voorkomen is beter dan genezen
Alvast bedankt voor de info van de week maar even shoppen
is dat een standaard roetfilter of is die later gemonteerd
wat versta jij onder beledigen:P
origineel gepost door MaartenT
Ik zit me trouwens te bedenken. Kan ik de schroefdraad van mijn onderblok niet beschadigen door het nu al enkele malen loshalen van mijn carter?Ik zit er aan te denken om hier draadeinden in te draaien (met loctite) en dan alles vastzetten met zelfborgende moeren.
Is dit een optie of werkt dit niet?
Als je het normaal uit elkaar haaalt en normaal vast zet dus niet met pijp van een meter dan kan er weinig fout gaan.
Maar goeie vloeibare pakking helpt ook goed en bouten op het goeie moment aandraaien ik zoe zelf niet met draadeindes klooien200 km/h aangetipt toen moest ik hard remmen voor een inhaalende vrachtwagen
Ik denk of het nodig is om hem weer te chippen
lijkt wel op een bier dopje…….:D
Meestal passen ze wel redelijk maar het beeld is niet zo goed en het stel mechaniek laat het nog wel eens afweten ik koop zelf altijd koplampen van een goed merk zoals hella valeo kost wel iets meer maar de kwaliteit is wel een stuk beter
origineel gepost door mohammed_s1
Goedendag Meedenkers,Ik ben opzoek naar koplampen voor mijn Astra g uit 1989. op marktplaats zag ik paar imitatie koplampen en vroeg me zelf af of er veel verschil is tussen die twee.
zou iemand mij kunnen helpen om de vraag te kunnen beantwoorden?
Gr,
MohammedSinds wanneer hebben we een astra g uit 1989?????:jerry
IK ben zelf niet kapot van imitatie koplampen heb er slechte ervaringen mee
Je spruitstuk kan je beter vervangen voor een beter exemplaar als je hem er toch af moet halen voor die spruitstuk pakking..
Je spruitstuk is te lassen het beste kan je dat electrisch lassen. eerst het spruitstuk verwarmen en dan bakken maar.
Ik denk als je echt een brandende vraag heb. Dat je toch maar even een nieuwe topic moet aanmaken en dan de vraag of probleem goed uit leggen want ik denk in dit topic dat dat toch uit de hand is gelopen.
Tip: Als je in het topic onderwerp nu versnellingsbak problemen zet scheelt misschien ook wel en het scheelt ook als je het probleem meteen helemaal uitlegt en niet alleen een onderdeel neerzet.
14 augustus 2010 om 05:10 In reactie op: wat is dit voor onzin, koppakking reparatie set in een flesj #17710425Ik ben sneller met koppakkingen wisslen dan dat je hier mee bezig bent
origineel gepost door wim-v6
als je deze niet opel radio op het display wil laten werken moet je de kabel NIET doorknippenzowiezo ben ik niet VOOR knippen in de radio bekabeling als het niet hoeft, tis ten slotte een originele kabelboom.
Ik heb bij mijn zoektocht naar toen een Astra-F alle Astra’s met verknipte radio kabels laten staan!!
i de astra die ik toen kocht zat een originele radio gelukkig.
in mijn Vectra zat gelukkig ook een originele radio.
Wat je in mijn ogen beter kan doen is de betreffende pin uit de display tekker wippen en intapen, kan je m altijd nog eens netjes terug zetten als je wel een radio hebt die displya bediening kan hebben.
Mijn mijn voorkeur gaat nog steeds naar omprogrammeren.
willem
Ik ben zelf ook niet van het doorknippen dat is iets voor de echte “hobbyisten” die ook nog vaak een kroonsteentje gebruiken ipv stekkker verbindingen
Ik gaat volgende week een andere radio uitzoeken en bestellen en ik neem meteen zo een kabeltje ik weet niet of je geduld heb maar zodra ik weet dat het werkt hoor je het wel
13 augustus 2010 om 17:56 In reactie op: verschil tussen een turbo van een diesel en een benzine #17711022Misschien kan je eens kijken voor een compressor ( ik weet dat dat niet gevraagd werd maar toch)
Mooie velgies staan er goed onder :thumbup
Je heb er volgens mij ook een tussenkabel voor om dat display met je radio te laten werken zou je eens moeten informeren bij een automaterialen zaak
Ik zou het gewoon tegelijk doen beter te vroeg dan te laat want dan is janken .ben je er ook meteen weer vanaf voor een lange tijd (die DB riem he)
origineel gepost door bjornspiering
nouja we kijken gewoon bij de opel vandaag en anders ga ik wel naar de sloop daar staan genoeg van die astra gtjes en dan knip ik hem gewoon met draad af en dan zet ik er gewoon schoentjes tussen met van die tape.Wel van die duraseals gebruiken met een krimpkousje er om heen dat is wel een van de betere manieren zeg maar
Het scheelt natuurlijk ook wat voor onderhoud jij erop na houdt. als je gewoon het verversings termijn in de gaten houd en een beetje fatsoenlijke olie erop doet dan is er weinig aan de hand. en dan haalt het egt niet uit wat voor filter jij eronder knoopt.
En er komt nog eens bij dat de orginele filters in de zelfde fabriek wordt gemaakt als waar jou fram of mann filter wordt gemaakt alleen spuiten ze er een ander kleurtje op voor de prijs en show
Komt helaas voor en zeker in de vakantie tijd . Op mijn werk hebben we daar helaas ook last van sommige onderdelen zit gewoon minimaal 2 weken levertijd op het is bezopen maar ja wat doe je eraan
11 augustus 2010 om 20:36 In reactie op: wat is dit voor onzin, koppakking reparatie set in een flesj #17710413origineel gepost door champo
Net als olie die de krassen of andere slijtage opheft in de cilinders….Kijk.. LAAT DE OLIE UIT HET BLOK LOPEN!!!!! AM3Z1NG HIJ DOET HET NOG STEEDS!!!!!!!! NU EEN BLOK ZONDER OLIE EN DAN INGEVROREN…. OMG @M3Z1NG.. hIJ START!!!!!!!
:cry
Motor up heet die bende was wel een overtuigend filmpje hahaha
On topic: Het blijft een lap middel en er zullen best wel gevallen zijn die toch niet meer te redden zijn.
Het zou handig zijn voor pech onderweg.Rust kan je redden maar vaak gaat het toch anders……
-
AuteurBerichten